Gefeliciteerd nog, Disney 100 jaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik help je alleen maar.
Ik kijk erg uit naar de grappen en grollen in het live-topic zometeenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh dit ontspoort.
Gelukkig moet Nederland bijna voetballen.
Telt de Feyenoord-docu ook mee? Is immers ook Disneyquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die Disney films kijken?
Ik voorspel wel weer een 'Dat is Hart man.'quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kijk erg uit naar de grappen en grollen in het live-topic zometeen
Leuke en lieve mensenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die Disney films kijken?
De fantastische act dat iedereen altijd alleen maar spelers van zijn club goed vindt spelenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd jammer dat er geen tweede seizoen gekomen is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Telt de Feyenoord-docu ook mee? Is immers ook Disney
Ik ga dat dus niet kijken!quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eigenlijk is het werkelijk ongelooflijk hoe stormachtig Hartman zich ontwikkeltquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De fantastische act dat iedereen altijd alleen maar spelers van zijn club goed vindt spelen
Ik ga TR's zetten als ik zulke "grappen" langs zie komen (srs)quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik voorspel wel weer een 'Dat is Hart man.'
Dan ben ik gauw Weg horst!quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga TR's zetten als ik zulke "grappen" langs zie komen (srs)
Tong drinkt dan graag een Berg Wijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik gauw Weg horst!
Kijk uit, straks scheldt hij je verrot en krijg je een banquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tong drinkt dan graag een Berg Wijn
Eens makkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is het werkelijk ongelooflijk hoe stormachtig Hartman zich ontwikkelt
waarom krijg ik dan een banquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, straks scheldt hij je verrot en krijg je een ban
7385quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger maakte ik veel posts per dag joh.
Maar niet zo triest als Haags Kwartiertje door te tellen in het teltopic.
:’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |