Dit!quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
In ONZ opent de topicsluiter niet
Misschien was het niet de juiste tijd er voor. Misschien niet op de juiste manier gebracht? Een goed idee is maar een klein onderdeel van echte verbeteringen bewerkstelligen op werk. Maar het kan ook datquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Man3. Vroeger toen ik op het lab liep maakte ik nog wel eens voorstellen over verbeteringen op werk. Werden nooit serieus genomen.
Een collega doet dat nu (werkt ook niet meer op het lab) en gelijk gaan er duizend veren in zijn reet.
dat meespeelde. Ik heb een half jaar geleden een vrouw bevorderd tot manager in mijn applicatie team en ik heb nog steeds het gevoel alsof sommige haar niet helemaal serieus nemen. Gelukkig wordt dat wel minder omdat ze gewoon wel goede ideeen heeft en haar leidinggevende haar volledig ondersteunt.quote:Soms heb je het gevoel dat je gewoon niet serieus genomen wordt doordat je een vrouw bent en je een lief uiterlijk hebt.
Ligt ook aan vorige leidinggevende hoor en die heeft ook een boel verpest.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien was het niet de juiste tijd er voor. Misschien niet op de juiste manier gebracht? Een goed idee is maar een klein onderdeel van echte verbeteringen bewerkstelligen op werk. Maar het kan ook dat
[..]
dat meespeelde. Ik heb een half jaar geleden een vrouw bevorderd tot manager in mijn applicatie team en ik heb nog steeds het gevoel alsof sommige haar niet helemaal serieus nemen. Gelukkig wordt dat wel minder omdat ze gewoon wel goede ideeen heeft en haar leidinggevende haar volledig ondersteunt.
Klopt. Je kunt iedereen in je team overtuigen van je ideeën voor verbeteringen, als je leidinggevende er niet van wil horen, dan houdt het op. Naja, het kan wel, maar zal je relatie met die persoon niet verbeterenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt ook aan vorige leidinggevende hoor en die heeft ook een boel verpest.
Hij wist drommels goed dat het een goed idee was maar hij wilde mij gewoon niet dat plezier gunnen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Je kunt iedereen in je team overtuigen van je ideeën voor verbeteringen, als je leidinggevende er niet van wil horen, dan houdt het op. Naja, het kan wel, maar zal je relatie met die persoon niet verbeteren
Maar mensen vergeten vaak dat alleen het hebben van goede ideeën, alles beter zal maken. Er hoort toch een hoop lobbyen bij.
Het is jammer dat sommige mensen zo kinderachtig zijn. Daar schiet niemand wat mee op.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij wist drommels goed dat het een goed idee was maar hij wilde mij gewoon niet dat plezier gunnen.
Anyways ik heb door hem wel een slecht jaargesprek in het HR dossier zitten. Maargoed verder niets aan te doen.
Hij was ook het 26 en dan is de wereld ook best wel oneerlijk ja als je al teamleider bentquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is jammer dat sommige mensen zo kinderachtig zijn. Daar schiet niemand wat mee op.
Nee hoor, iets te druk om tijd aan FOK! te besteden.quote:Op maandag 18 september 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
Waar is @:Ezechielk gebleven, of komt ie weer terug als DTS open is
Sallyquote:
No Postober?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:29 schreef Mazikeen het volgende:
Volgende maand ga ik meer hier posten
DTS moet je ook gewoon wegblijvenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dts vreet energie en ik ga me irriteren. Maar nog 14,5 dag
Nee ga deze maand voor winstquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DTS moet je ook gewoon wegblijven
Another soul is lost...quote:
1 keer maar,quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Another soul is lost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |