quote:Door de frissere nachten en gebrek aan zonlicht, zonder stoken nu 21.5..nog wel comfortabele genoeg, maar savonds pak ik wel een een plaid op de bank erbij.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds 20
Heeft niets te maken met het feit dat mijn verwarming schijnbaar op 19,5 heeft gestaan de hele zomer door.
Ja.quote:
Hij staat weer uit, dus vanaf nu speel ik weer eerlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb vanavond het gordijn toch maar weer dicht gedaan. Scheelt een hoop.
Goed zoquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij staat weer uit, dus vanaf nu speel ik weer eerlijk.
oh ja even aan lilak vragen of ze straks de gordijnen weer open doet zodat de zon z'n werk kan doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:08 schreef Nattekat het volgende:
19,5. Badkamer nog wat warmer dankzij geen buitenmuren, daar is echt flink gestookt gisteren
Maar ik zie weer een mooie zonnige dag aanstaande
Het is dan ook al wel half oktober.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Wel verbaasd dat het nu alweer zo koud is in huis 's morgens.
Vorig jaar is het tot in november warm geweest, we zijn inmiddels verwend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is dan ook al wel half oktober.
We hebben relatief een warm najaar (gehad).
Dan gaat het ineens van warm naar koud. (Zeker bijna 10 graden eraf)
Weerbericht van 13-10.
Dat is een prima temperatuur om zonder shirt en broek binnen rond te lopen dus jaquote:
Dat is niet best, als het binnen net zo koud wordt als buitenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kachel staat op 17
Overdag was het 14.5, maar in de avond eventjes aan
Hier ook.quote:
Maar geen 25quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een prima temperatuur om zonder shirt en broek binnen rond te lopen dus ja
Ja... ik weet het...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is niet best, als het binnen net zo koud wordt als buiten
Overdag luchten, beste aan de zon kant. Rond de avond weer dicht of op tochtstand.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef krijtlijk het volgende:
Vanochtend 15 graden beneden en 13 graden boven. Boven schimmel op de muur, dus ik moet meer ventileren maar ook stoken, maar de verwarming zit precies onder het raam, ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Zo doe ik het nu ook idd, maar het is nu al zo ontzettend koud boven en kind wil boven ook huiswerk maken en chillen, het hele huis voelt kil:( De woningbouw komt binnen nu en anderhalf jaar wel wat dingen isoleren, dat is fijn maar had er wat meer van verwacht. Ik laat nu de meeste rolgordijnen omlaag als er niemand thuis is behalve bij veel kans op zon.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:32 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Overdag luchten, beste aan de zon kant. Rond de avond weer dicht of op
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag onderbuur maar eens aangesproken of haar kachel al aanstond
Gratis vloerverwarming voor mij dus![]()
En ja ze gaat hem aanzetten
Hoe groot is jouw woonkamer?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Al die derde wereld mensen hier die geen kachel aan durven zetten
Op dit soort dagen stook je nog geen kuub weg per dag voor het verwarmen van een huiskamer
In de kou gaan zitten om 1.30 euro te besparen
20.5
Stook ook echt wel meer dan 1 kuub op zo'n dag voor de hele dag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:10 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw woonkamer?
Die van mij inclusief keuken is zo n 40 m2. en dan is het met de radiator niet warm te krijgen, de vloerverwarming maakt het wel behaagelijk maar dat kost enorm veel.
Dus die blijft zolang mogelijk uit.
Die gaat pas aan als het echt gaan vriezen..
Dus hoe jij aan die 1, 30 per dag extra komt?
Dat is gewoon niet waar.
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:49 schreef Bocaj het volgende:
Begin van de ochtend 17 zonder kachel en alle ramen dicht. (Meestal loopt het in de loop van de dag naar 18 of 19.)
Het voelt niet koud met een trui aan.
We gaan nog ff door op deze voet, elke dag de kachel niet aan is winst.
* Isabeau geeft PzKpfw een dekentje en een warme kruikquote:
Een dikke knuffel mag ook hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau geeft PzKpfw een dekentje en een warme kruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |