Oeigoeren hebben niets met dit conflict te maken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oeigoeren kunnen niet worden gebruikt als een politieke tool tegen Israël, dus die doen er in de Arabische en Islamtische wereld niet toe. Net zoals in de jaren 90, geen haan er naar kraaide dat er ruim 200,000 Palestijnen uit Koeweit werden gedreven. Dit benadrukt dat het eigenlijk helemaal niet gaat om solidariteit met Palestijnen of moslims.
En vorig jaar werdt de grens gepasseerd van 10000 kinderen gedood in Jemen, door Saudi Arabie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oeigoeren kunnen niet worden gebruikt als een politieke tool tegen Israël, dus die doen er in de Arabische en Islamtische wereld niet toe. Net zoals in de jaren 90, geen haan er naar kraaide dat er ruim 200,000 Palestijnen uit Koeweit werden gedreven. Dit benadrukt dat het eigenlijk helemaal niet gaat om solidariteit met Palestijnen of moslims.
Denk voornamelijk tegen stenengooiers?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Merkava's zijn nu ook van cope cages voorzien
[ afbeelding ]
quote:Honderden Israëli’s verkracht, onthoofd of levend verbrand, zeggen forensische experten: “Pure foltering”
In Israël hebben forensische experten vastgesteld dat strijders van de Palestijnse terreurorganisatie Hamas honderden Israëlische burgers “verkracht, onthoofd of levend verbrand” hebben. Dat laat Israel Weiss, voormalig hoofdrabbijn van het Israëlische leger, weten. “Ik heb enkel de nazi’s zulke dingen zien doen”, zegt Weiss over de gruwel. “Het is pure foltering.”
Dat Israël een kwart van een nucleaire bom aan conventionele wapens heeft ingezet in Gaza.quote:
Dat er al veel bommen op Gaza terecht zijn gekomen, qua kracht vergelijkbaar met een kwart nucleaire bom.quote:
oh...quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat er al veel bommen op Gaza terecht zijn gekomen, qua kracht vergelijkbaar met een kwart nucleaire bom.
Stemmingmakerij.quote:
quote:
Liet me even verblinden door het woord nucleairquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat Israël een kwart van een nucleaire bom aan conventionele wapens heeft ingezet in Gaza.
Gazastad staat er nog:quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Liet me even verblinden door het woord nucleair
Nee, precies, dat zeg ik, man man dat is echt gewoon alleen nog maar stof straks, en dan moeten ze natuurlijk allemaal naar het noorden hossen... wat een helquote:
Wat is "1 atoombom" precies dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geeft trouwens wel mooi weer hoe krachtig 1 atoombom is, als alle bommen samen die nu op gaza gegooid zijn (en t zijn er veel) maar een kwart van de kracht hebben.
Goede vraag maar ik denk niet dat ze de Tsar Bomb bedoelen. Wss een standaard lading van de VS oid.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wat is "1 atoombom" precies dan?
Beetje onzinnige post.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geeft trouwens wel mooi weer hoe krachtig 1 atoombom is, als alle bommen samen die nu op gaza gegooid zijn (en t zijn er veel) maar een kwart van de kracht hebben.
Tuurlijk wel. Jij hebt nog steeds het punt niet begrepen of je wil t niet begrijpen. Ashkenazi joden, oftwel gewoon Europeanen claimen dat hun voorouders joods zijn en dus zij zelf joods zijn en claimen ook nog een recht te hebben op een stuk land in het midden oosten (van een ander!).quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dus nu doet het uiterlijk er ineens niet meer toe? Haha, hou toch op joh.
Oh ja natuurlijk, nooit land gepikt en nooit gedaan. Kijk hier begint het al, totale ontkenning van sommigen. Er valt niet mee te redeneren.quote:Israël 'pikt' geen land
Wist je niet dat Joden eeuwenlang (!) veilig in de moslimlanden hebben geleefd? Hier is gewoon zelfs consensus over tussen joden onderling joh! Problemen zijn pas ontstaan sinds Israel he....open je ogen.quote:Het probleem zit bij veel Arabische landen, die een gruwelijke hekel aan Israël én Joden hebben.
En daar is hij hoor. Als niet "holocoast" dan het andere favoriete woord "antisemitisme". Je komt net doen alsof de default bij moslims is dat ze joden wat moeten aandoen. Nee, leugens gewoon. Afkeer gevoelens zijn meer ontstaan natuurlijk door het ontstaan van Israël. En dan nog zullen de neest praktiserende moslims (de orthodoxe moslims) joden niks aan doen. Jij hebt het vooral over moslimbroederschap sektes.quote:Vandaar de Palestijnen een handige troef zijn om hun misplaatste woede en antisemitisme op Israël te proberen bot te vieren.
Ik had het ook niet over die aanslag van paar dagen terug maar in het algemeen. Mocht die aanslag van paar dagen terug slechts 20 Israëlische doden hebben dan was er echt geen verschil hoor. Precies dezelfde hoeveelheid media aandacht en vergeldingacties van Israël. Het bloed van een jood is nou eenmaal veel meer waard dan een ander in de hoofden van de eliten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er was wel iets meer aan de hand dan 'een Israelier die sterft'. Je kunt dit echt niet zo wegzetten.
Nee dus.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:41 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Wist je niet dat Joden eeuwenlang (!) veilig in de moslimlanden hebben geleefd? Hier is gewoon zelfs consensus over tussen joden onderling joh! Problemen zijn pas ontstaan sinds Israel he....open je ogen.
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)_de_Joden_in_Marokkoquote:De grootste uitbraken van antisemitisch geweld vonden plaats in de Middeleeuwen toen Joden werden uitgemoord tijdens pogroms in Fez (1033, 1276 en 1465), Marrakesh (1232) en Tetouan (1790).
nee hoor dit was echt wel anders, ze hebben wel meer ervaring met aanslagen maar dit was een 11 September maar dan ergens anders in de wereld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:44 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over die aanslag van paar dagen terug maar in het algemeen. Mocht die aanslag van paar dagen terug slechts 20 Israëlische doden hebben dan was er echt geen verschil hoor. Precies dezelfde hoeveelheid media aandacht en vergeldingacties van Israël. Het bloed van een jood is nou eenmaal veel meer waard dan een ander in de hoofden van de eliten.
"een nucleaire bom" is ook nogal een vage manier van metenquote:
Sorry, in 1400 tijd waren er een paar uitzonderlijke gevallen. Uitzondering maken niet de regel. Aub, kappen met leugens.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee dus.
Ik zat vandaag ivm een discussie op fok, te lezen over joden in Marokko. Die hebben daar lang voor Israël ook al diverse pogroms meegemaakt.
Dit is alleen Marokko, waarover ik las:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)_de_Joden_in_Marokko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |