Emprunterboulanger zal die keten daar toch wel heten?quote:
Geen du rex?quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
en nu zitten jullie natuurlijk allemaal al in de 'allons enfants de la patrie' stemming met stokbroodjes, du vin, du pain, du boursin en wat zo meer van dies zijde, maar de bittere waarheid is dat mijn veurnaam gewoon Frans is, en mijn achternaam Bakker.
Maar zal ik me toch maar Francois Boulanger laten heten? Vind me vriendin wat exotischer.
Nee, bij de Fransozen gaat het vaak met de blanke sabelquote:
Met of zonder kaas?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, bij de Fransozen gaat het vaak met de blanke sabel
Soms met fromage du têtequote:
Misschien dat de serie 'Allo Allo' je meer inspiratie kan opdoenquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
en nu zitten jullie natuurlijk allemaal al in de 'allons enfants de la patrie' stemming met stokbroodjes, du vin, du pain, du boursin en wat zo meer van dies zijde, maar de bittere waarheid is dat mijn veurnaam gewoon Frans is, en mijn achternaam Bakker.
Maar zal ik me toch maar Francois Boulanger laten heten? Vind me vriendin wat exotischer.
Alleen als Yvette weer "Rrrrrrené, letz make luv in zie cupboard" zegtquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien dat de serie 'Allo Allo' je meer inspiratie kan opdoen
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Alleen als Yvette weer "Rrrrrrené, letz make luv in zie cupboard" zegt
Trottoir.quote:
Menno?quote:
Lissen very carefully, I will say zis only wencequote:Op woensdag 16 april 2025 17:01 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan moet je niet gestoord worden door officer Crabtree: "Goodmouning"
quote:Op donderdag 17 april 2025 00:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Lissen very carefully, I will say zis only wence
En Don Leo Beenhakker, maar die is net overledenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |