En ze ziet er verdomd goed uit voor iemand die een week geen water en eten heeft gehad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, maar wel een opgelade telefoon?
Ik kreeg zoiets bij YouTube. Als deze advertenties specifiek ingekocht zijn voor jongere gebruikers, dan vind ik dat wel erg kwalijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:12 schreef Tekaschi het volgende:
Beelden van aanslagen Hamas te zien op iPhone-spelletjes: ‘Gebruik tijdelijk geen Angry Birds’
Walgelijk.
De propaganda oorlog van beide kampen is echt misselijkmakend aan het worden, het lijkt wel het grootste wapen/offensief momenteel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik kreeg zoiets bij YouTube. Als deze advertenties specifiek ingekocht zijn voor jongere gebruikers, dan vind ik dat wel erg kwalijk.
Schattig, maar aan zulke mensen kun je niet de nationale veiligheid overlaten. De wereld is niet zo simpel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:23 schreef Chadi het volgende:
Hier mogen de meesten die hier voor afslachting zijn even een puntje aan zuigen.
Geef haar de Nobel Prize voor vrede.
Als je video´s bekijkt op haar tiktok, wel iemand die in Palestina woont, gezien vlaggen op bepaalde video´s...quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, maar wel een opgelade telefoon? En een gewone internetconnectie?
Daar wordt een heel blok gekocht door extreem rechts Israël om de baby onthoofdingen die niet gebeurd zijn in te prenten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik kreeg zoiets bij YouTube. Als deze advertenties specifiek ingekocht zijn voor jongere gebruikers, dan vind ik dat wel erg kwalijk.
@miss_sly en wat maken we hier dan van? Of is het feit dat ik dit gedrag benoem nog altijd erger?quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar wordt een heel blok gekocht door extreem rechts Israël om de baby onthoofdingen die niet gebeurd zijn in te prenten.
Ik weet niet 100% zeker of dat is gebeurd. Er gaan zoveel verhalen over rond, zowel die het zouden bevestigen als die het juist bestempelen als fake news. Weet jij het wel zeker?quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
@:Miss_sly en wat maken we hier dan van? Of is het feit dat ik dit gedrag benoem nog altijd erger?
Uit dat stuk in het AD van die Nederlanders in Gaza:quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, maar wel een opgelade telefoon? En een gewone internetconnectie?
quote:Ze kunnen al dagen niet meer douchen, hebben geen stroom meer, kunnen alleen af en toe hun telefoon opladen in de moskee op één minuut lopen.
En er zijn gebouwen met zonnepanelenquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit dat stuk in het AD van die Nederlanders in Gaza:
[..]
"Islamistische variant om op te roepen tot genocide"quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Uitspraak "from the river to the sea" is de islamitische variant om op te roepen tot genocide tegen de Joden, en die boodschap hangt gewoon aan een kassa in een appie in Amsterdam. Ziek, maar ja ze mochten het gisteren ook massaal roepen tijdens hun pro Hamas demonstratie.
"from the sea to the river"quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
"Islamistische variant om op te roepen tot genocide"
Hoe verzinnen mensen deze shite?![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat een grote deel onwetendheid en projectie is. Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "een man werd gevraagd, hoe ken jij mensen? En de man zei: "ik ken mensen zoals ik mezelf ken"
Dus als je van een genocidale traditie komt zoals de Europese dan zal je overal genocide zien, behalve wanneer het feitelijk voor je ogen afspeelt omdat de pleger een land is dat ook Europees is, namelijk Israël dat sinds 1948 genocidaal bezig is "from the river to the sea"
Ik zie niet in wat er "naïef" zou zijn aan de stelling dat een politieke oplossing op de lange termijn de enige mogelijkheid is die kan beklijven. Het idee dat je de vrede erin kan bombarderen is dan simplistischer en naïever.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Schattig, maar aan zulke mensen kun je niet de nationale veiligheid overlaten. De wereld is niet zo simpel.
In tegenstelling tot de trotse Turkse traditie waar de Pontische Grieken, de Koerden, de Arabieren en de Armeniërs over kunnen meepraten?quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
"Islamistische variant om op te roepen tot genocide"
Hoe verzinnen mensen deze shite?![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat een grote deel onwetendheid en projectie is. Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "een man werd gevraagd, hoe ken jij mensen? En de man zei: "ik ken mensen zoals ik mezelf ken"
Dus als je van een genocidale traditie komt zoals de Europese dan zal je overal genocide zien, behalve wanneer het feitelijk voor je ogen afspeelt omdat de pleger een land is dat ook Europees is, namelijk Israël dat sinds 1948 genocidaal bezig is "from the river to the sea"
Het is haast onvermijdelijk dat Egypte de Gazanen gaat opvangen. De VS en de EU komen met een grote zak geld en kwijtschelding van schulden aan in ruil voor opvang in de Sinaï, daarover zal nu wel onderhandeld worden. Maar Egypte weet ook wel dat de Gazanen nooit meer zullen kunnen terugkeren en die moslimbroederschap kunnen ze ook missen als kiespijn. Egypte gaat een hoge prijs vragen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat hij ook had kunnen zeggen: we hebben al 9 miljoen vluchtelingen en willen er niet nog eens 2 miljoen bij waarvan 20k Hamas terreurleden die samen met MuslimBrotherhood Egypte kan destabiliseren net zoals ze ook in Jordan (Black September) en Libanon (burgeroorlog) hebben gedaan.
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-de-palestijnen
Waarom houdt Egypte de grens vooralsnog dicht voor de Palestijnen?
De grens tussen Egypte en de Gazastrook is een gevoelig stukje van de Arabische wereld. Hier clashen Arabisch broederschap en keiharde geopolitiek. Want ondanks warme steun vanuit Caïro voor de Palestijnse zaak blijft de grens voor de gewone Palestijn vooralsnog gesloten. Waarom?
De Egyptische president Abdelfattah Al-Sisi was glashelder: Egypte gaat de poorten niet openen voor een Palestijnse exodus uit de Gazastrook. Wat hem betreft blijven de Palestijnen in Gaza en moeten zij zich verzetten tegen de opgelegde evacuatie van het Israëlische leger. „De Palestijnse zaak zit in onze Arabische harten, maar de Palestijnen moeten blijven waar ze zijn”, aldus Al-Sisi, „het besluit van het Israëlische leger is in strijd met de mensenrechten”.
Wellicht een begin van meer opvang in de regio in de toekomst.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het is haast onvermijdelijk dat Egypte de Gazanen gaat opvangen. De VS en de EU komen met een grote zak geld en kwijtschelding van schulden aan in ruil voor opvang in de Sinaï, daarover zal nu wel onderhandeld worden. Maar Egypte weet ook wel dat de Gazanen nooit meer zullen kunnen terugkeren en die moslimbroederschap kunnen ze ook missen als kiespijn. Egypte gaat een hoge prijs vragen.
Diezelfde zionisten willen natuurlijk opvang naar witte landen. Maar witte landen moeten verplicht helpen met hun etno-staat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wellicht een begin van meer opvang in de regio in de toekomst.
Dan is de opmerking van @Tekaschi mijns inziens wel terecht, als het niet zeker is of het nu wel of niet is gebeurd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker of dat is gebeurd. Er gaan zoveel verhalen over rond, zowel die het zouden bevestigen als die het juist bestempelen als fake news. Weet jij het wel zeker?
Dat laatste ben ik overigens wel met je eens.quote:Wat overigens niet maakt dat er niet op beestachtige wijze mensen, waaronder baby's en kinderen, zijn vermoord.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dus als je van een genocidale traditie komt zoals de Europese dan zal je overal genocide zien,
Ehm, de media zegt het klopt, de regeringen zeggen het klopt, wat moslims op het internet roepen van niet, komen met wat fake berichten over een AI checker die 5x zegt klopt en 5x zegt klopt niet en dat is blijkbaar het grote bewijs dat het niet klopt, vergetende dat die AI check tools geen voorbeelden hebben liggen van dode baby's. Ik weet wel zeker dat het klopt, maar ik ben dan ook niet blind voor de jarenlange gruweldaden uit die cultuur, het zou mij zelfs zwaar verbaasd hebben als ze ze niet hadden afgeslacht. Alle berichten wat jij en anderen hebben gelezen dat het niet klopt komen steevast uit islamitische hoek, je weet wel die groep die bekend staat om hun wereldwijde gruweldaden en een grote aanhang die een heilige oorlog wil wat ze proberen uit te lokken met aanslagen op het westen, maar propaganda gaat ze natuurlijk een brug te ver.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker of dat is gebeurd. Er gaan zoveel verhalen over rond, zowel die het zouden bevestigen als die het juist bestempelen als fake news. Weet jij het wel zeker?
Wat overigens niet maakt dat er niet op beestachtige wijze mensen, waaronder baby's en kinderen, zijn vermoord.
Door manke ezeltjes. Monsterlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:51 schreef Gitw het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)elated-killing-in-us
Bizar, 26 keer een 6 jarige neersteken. Dan verdien je het ook om gevierendeeld te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |