abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211228225
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:44 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier had ik afgelopen nacht een doorslaapnacht, eindelijk weer eens. Ik lag er zelf om 21.15 uur in en om 6.00 uur werd ik wakker van mijn wekker, ik wist niet hoe ik het had. Tien minuten daarna begon peuter wel te miepen en was ze wakker, maar verder niets vannacht. :o

Kssssst Fokwet.
Hier zijn de goede slaapskills ineens stuk ;(. Ze is nu weer wakker. Vannacht door onweer 2,5 uur bezig geweest om haar slapend te krijgen. Er gebeurd zoveel in dat hoofdje momenteel.
pi_211232685
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2023 21:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Hier zijn de goede slaapskills ineens stuk ;(. Ze is nu weer wakker. Vannacht door onweer 2,5 uur bezig geweest om haar slapend te krijgen. Er gebeurd zoveel in dat hoofdje momenteel.
Ja, ik denk dat dit hier afgelopen week was. Inmiddels is ze weer beter gaan praten dan ze al deed. Ze roept nu allemaal 'dat is niet slim' en 'dat is helemaal fijn', ook steeds passend bij de context en situatie. :') :D
Ook de g- en r- gaan ineens goed vooraan in een woord, en de gr- is ze nu actief aan het oefenen (en ze verbetert zichzelf ook heel de tijd!), sch- hoorde ik vanochtend ook al. Kind, doe rustig...
pi_211232729
Het is vooral grappig als je je jongste opeens dezelfde woorden op dezelfde manier hoort zeggen als dat je oudste dat deed. Jommen (jongen) is daar één van.
pi_211233305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 11:54 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat dit hier afgelopen week was. Inmiddels is ze weer beter gaan praten dan ze al deed. Ze roept nu allemaal 'dat is niet slim' en 'dat is helemaal fijn', ook steeds passend bij de context en situatie. :') :D
Ook de g- en r- gaan ineens goed vooraan in een woord, en de gr- is ze nu actief aan het oefenen (en ze verbetert zichzelf ook heel de tijd!), sch- hoorde ik vanochtend ook al. Kind, doe rustig...
Ja hier is ook zo'n sprong gaande. Ze zingt complete liedjes, maakt opmerkingen passend bij de situatie en speelt rollenspel met haar broer. Mega schattig.

Alleen moet de Pop altijd mee, dus vannacht lag ik met Anna, Nijntje en pop in bed. En een kwartier later kroop Bas bij mijn man er in :')
  woensdag 8 november 2023 @ 13:28:13 #130
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211233501
quote:
17s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:05 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ja hier is ook zo'n sprong gaande. Ze zingt complete liedjes, maakt opmerkingen passend bij de situatie en speelt rollenspel met haar broer. Mega schattig.

Alleen moet de Pop altijd mee, dus vannacht lag ik met Anna, Nijntje en pop in bed. En een kwartier later kroop Bas bij mijn man er in :')
Jaaa zo leuk! Hoe oud is jouw peuter?
Je staat niet in de OP ;)
pi_211234094
Mijn peuter kan sinds kort haar naam goed uitspreken, vind ik ook wel een mijlpaal.
  woensdag 8 november 2023 @ 14:47:27 #132
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_211234138
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2023 21:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Gewoon een uurtje buiten in de tuin donderen
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_211235701
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn peuter kan sinds kort haar naam goed uitspreken, vind ik ook wel een mijlpaal.
Knap! De mijne kan dat nog niet :') het klinkt een beetje als Ohtah :D
pi_211235945
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:28 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Jaaa zo leuk! Hoe oud is jouw peuter?
Je staat niet in de OP ;)
Net 2, ze is van 7-10 :D . En mijn oudste is sinds afgelopen juni geen peuter meer, dus ik had een hele korte peuterpauze :P
  Moderator woensdag 8 november 2023 @ 18:09:19 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211235966
Aapie kan al een tijd zijn naam goed uitspreken en is het er niet mee eens als je hem anders noemt. Als je bijvoorbeeld zegt “jij bent echt een poeperd!” dan zegt hij zonder uitzondering “nee ik ben Aapie peuter!” :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211235981
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:47 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Gewoon een uurtje buiten in de tuin donderen
Goed plan, dm je adres maar zodat ik je tuin kan lenen :D . Mijn peuter kan namelijk heel goed opera-stijl gillen ^O^
pi_211235996
@MaJo, mag mijn jongste in de op? Anna, 7-10-2021
pi_211236284
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 17:45 schreef Aure het volgende:

[..]
Knap! De mijne kan dat nog niet :') het klinkt een beetje als Ohtah :D
“Goed” is misschien wat overdreven, maar het is zeker een upgrade van jaajaa. Die "r" is gewoon lastig he :P
  woensdag 8 november 2023 @ 19:34:13 #139
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211236971
Mijn peuter zegt haar naam al een tijdje goed, maar die is ook best makkelijk.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 8 november 2023 @ 19:35:05 #140
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211236985
En @MaJo, als je toch bezig bent mag je mij er ook inzetten met Bambi, 7-11-2021
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_211237065
Anna zegt haar naam al een tijdje, alleen de r blijft moeilijk (Anna=fok!naam ;) ).

Ze heeft trouwens een talent voor namen onthouden en gebruiken. Ze weet de namen van alle kindjes en juffen van haar groep op het kinderdagverblijf bijvoorbeeld, en ook de lastige namen spreekt ze verstaanbaar uit.Ze is daarin wel een contrast met mijn oudste, dat is zo'n stil en rustig kind. Van Anna krijg ik grijze haren en een gehoorbeschadiging :')
pi_211239554
Hier ook, d-e. Namen van psz-genootjes gaan goed en van de kinderen bij de gastouder ook. Ook de namen van neefjes en nichtje zijn nu geen probleem meer. Eigen naam was tot drie weken terug lastig (ze noemde zichzelf steeds Foof), maar die is articulatorisch ook niet eenvoudig. Nu zegt ze hem keurig, met cluster fl- en een heerlijke huig-r, precies zoals ik het ook zeg. :') Confronterend hoe ze jouw spraak overnemen.
pi_211261855
Is er een verschil tussen monkeytown en ballorig qua peutervertier? Of hangt dat van de vestiging af?
We wilden maandag graag naar de dierentuin maar dat lijkt nu letterlijk in het water te gaan vallen :{
pi_211276283
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 13:06 schreef Bottoms_up het volgende:
Is er een verschil tussen monkeytown en ballorig qua peutervertier? Of hangt dat van de vestiging af?
We wilden maandag graag naar de dierentuin maar dat lijkt nu letterlijk in het water te gaan vallen :{
Is heel erg wisselend per vestiging. Ik kijk vaak even op de website/fb en Google fotos van de locatie
pi_211280020
Helaas lig ik met een zieke maggie op bed dus mijn kleuter O+ is met zijn vader naar Monkey Town.

Hij is dit weekend heel erg verwend en het was ook veel voor het kleine ventje. Vrijdag afscheid kdv, zaterdag visite, gisteren feestje met de grootouders. Lego en hotwheels gekregen en straks komt nog een grote doos hubelino.

Het was een hele achtbaan die peutertijd. En nu hebben we een heerlijk eigenwijze kerel die morgen al een hele dag naar school gaat O+

Tot over 3 maanden, dan mag ik nog een ritje maken! :D
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 14:22:53 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211281948
quote:
17s.gif Op woensdag 8 november 2023 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
@:Majo, mag mijn jongste in de op? Anna, 7-10-2021
quote:
17s.gif Op woensdag 8 november 2023 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En @:MaJo, als je toch bezig bent mag je mij er ook inzetten met Bambi, 7-11-2021
Done :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 14:25:02 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211281970
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 10:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Helaas lig ik met een zieke maggie op bed dus mijn kleuter O+ is met zijn vader naar Monkey Town.

Hij is dit weekend heel erg verwend en het was ook veel voor het kleine ventje. Vrijdag afscheid kdv, zaterdag visite, gisteren feestje met de grootouders. Lego en hotwheels gekregen en straks komt nog een grote doos hubelino.

Het was een hele achtbaan die peutertijd. En nu hebben we een heerlijk eigenwijze kerel die morgen al een hele dag naar school gaat O+

Tot over 3 maanden, dan mag ik nog een ritje maken! :D
Gefeliciteerd! Ik vind elke leeftijd tot nu toe leuk maar wat is 3 jaar een heerlijke leeftijd. Je kunt gewoon hele gesprekken houden met je peuter O+ Aapie zegt steeds van alles en zet dit dan kracht bij door te eindigen met "echt waar". Heerlijk toch _O_

Hier ook weer een zieke man, hoesten en koorts. Komt natuurlijk door dit rotweer...

Hopelijk is ie volgend weekend weer beter want dan gaan we een lang weekend naar Kaatsheuvel/Efteling. En beter is het minstens 1 dag droog :X
pi_211282230
Gefeliciteerd b_u! *O*
pi_211283414
Vorige week contact gezocht met de kinderopvang om de einddatum kinderopvang door te geven. De meid wordt groot! Nu nog zorgen dat ze letterlijk groot wordt, iets beter gaat eten hier.. :9

We hopen dat ze binnenkort in de volgende autostoel kan, zonder base.. Maar dan moet ze 15 kilo zijn en daar komt ze maar niet aan. :+ Circa 94 cm nu en 14,5 kilo.
  dinsdag 14 november 2023 @ 12:50:16 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211292526
Hoe gaat het bij jullie met de schoolkeuze? Is dat al afgetikt? Hier in de gemeente worden open dagen georganiseerd en daar gaan we morgen naartoe.

Aan de hand van de voorgeschiedenis met de reguliere PSZ, wil ik Colin eigenlijk graag naar de vrije school sturen.
Alleen in onze gemeente gaat inschrijving op basis van postcode en de voorkeursscholen zijn allemaal regulier. De vrije school doet overigens niet mee aan dit systeem, maar daar is wel sprake van een wachtlijst voor komend jaar. Regulier onderwijs zie ik Colin niet in passen.

Nou is Colin geboren op 25 september en hij hoort dus bij de allerlaatste kinderen die nog komend schooljaar mee zouden draaien. En ondertussen is dus ook bevestigd dat hij achterloopt op zijn leeftijdsgenoten. Even los van welke school het zou worden: aan de hand van die conclusie, hoop ik eigenlijk een gesprek met de school aan te gaan over niet komend jaar, maar het jaar erop te starten.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')