Hier zijn de goede slaapskills ineens stukquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:44 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier had ik afgelopen nacht een doorslaapnacht, eindelijk weer eens. Ik lag er zelf om 21.15 uur in en om 6.00 uur werd ik wakker van mijn wekker, ik wist niet hoe ik het had. Tien minuten daarna begon peuter wel te miepen en was ze wakker, maar verder niets vannacht.
Kssssst Fokwet.
Ja, ik denk dat dit hier afgelopen week was. Inmiddels is ze weer beter gaan praten dan ze al deed. Ze roept nu allemaal 'dat is niet slim' en 'dat is helemaal fijn', ook steeds passend bij de context en situatie.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier zijn de goede slaapskills ineens stuk. Ze is nu weer wakker. Vannacht door onweer 2,5 uur bezig geweest om haar slapend te krijgen. Er gebeurd zoveel in dat hoofdje momenteel.
Ja hier is ook zo'n sprong gaande. Ze zingt complete liedjes, maakt opmerkingen passend bij de situatie en speelt rollenspel met haar broer. Mega schattig.quote:Op woensdag 8 november 2023 11:54 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dit hier afgelopen week was. Inmiddels is ze weer beter gaan praten dan ze al deed. Ze roept nu allemaal 'dat is niet slim' en 'dat is helemaal fijn', ook steeds passend bij de context en situatie.![]()
![]()
Ook de g- en r- gaan ineens goed vooraan in een woord, en de gr- is ze nu actief aan het oefenen (en ze verbetert zichzelf ook heel de tijd!), sch- hoorde ik vanochtend ook al. Kind, doe rustig...
Jaaa zo leuk! Hoe oud is jouw peuter?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hier is ook zo'n sprong gaande. Ze zingt complete liedjes, maakt opmerkingen passend bij de situatie en speelt rollenspel met haar broer. Mega schattig.
Alleen moet de Pop altijd mee, dus vannacht lag ik met Anna, Nijntje en pop in bed. En een kwartier later kroop Bas bij mijn man er in
Gewoon een uurtje buiten in de tuin donderenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier zijn de goede slaapskills ineens stuk. Ze is nu weer wakker. Vannacht door onweer 2,5 uur bezig geweest om haar slapend te krijgen. Er gebeurd zoveel in dat hoofdje momenteel.
Knap! De mijne kan dat nog nietquote:Op woensdag 8 november 2023 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn peuter kan sinds kort haar naam goed uitspreken, vind ik ook wel een mijlpaal.
Net 2, ze is van 7-10quote:Op woensdag 8 november 2023 13:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Jaaa zo leuk! Hoe oud is jouw peuter?
Je staat niet in de OP
Goed plan, dm je adres maar zodat ik je tuin kan lenenquote:Op woensdag 8 november 2023 14:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje buiten in de tuin donderen
“Goed” is misschien wat overdreven, maar het is zeker een upgrade van jaajaa. Die "r" is gewoon lastig hequote:Op woensdag 8 november 2023 17:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Knap! De mijne kan dat nog niethet klinkt een beetje als Ohtah
Is heel erg wisselend per vestiging. Ik kijk vaak even op de website/fb en Google fotos van de locatiequote:Op zaterdag 11 november 2023 13:06 schreef Bottoms_up het volgende:
Is er een verschil tussen monkeytown en ballorig qua peutervertier? Of hangt dat van de vestiging af?
We wilden maandag graag naar de dierentuin maar dat lijkt nu letterlijk in het water te gaan vallen
quote:Op woensdag 8 november 2023 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
@:Majo, mag mijn jongste in de op? Anna, 7-10-2021
Donequote:Op woensdag 8 november 2023 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En @:MaJo, als je toch bezig bent mag je mij er ook inzetten met Bambi, 7-11-2021
Gefeliciteerd! Ik vind elke leeftijd tot nu toe leuk maar wat is 3 jaar een heerlijke leeftijd. Je kunt gewoon hele gesprekken houden met je peuterquote:Op maandag 13 november 2023 10:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Helaas lig ik met een zieke maggie op bed dus mijn kleuteris met zijn vader naar Monkey Town.
Hij is dit weekend heel erg verwend en het was ook veel voor het kleine ventje. Vrijdag afscheid kdv, zaterdag visite, gisteren feestje met de grootouders. Lego en hotwheels gekregen en straks komt nog een grote doos hubelino.
Het was een hele achtbaan die peutertijd. En nu hebben we een heerlijk eigenwijze kerel die morgen al een hele dag naar school gaat
Tot over 3 maanden, dan mag ik nog een ritje maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |