Niet. Dat is echt rijping. Gewoon afwachten tot die luier droog is of ze zelf zeggen 'ik hoef geen luier meer' en ze ook gelijk hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe train je nachtzindelijkheid trouwens?
Wij hebben gewacht tot de luier 's ochtends droog was en dat een aantal maanden lang. Ik wilde echt zekerheidquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ah wat fijn!!En perfecte timing zo met een kleintje op komst!
Hoe train je nachtzindelijkheid trouwens? Bubbles is ook al een tijdje zindelijk overdag dus wil het nu ook ‘s nachts gaan oefenen maar hoe doe je dat? Potje op haar kamer bij haar bed of wel gewoon direct oefenen met op de wc ‘s nachts?
Hier ook een heel ziek mannetje, 40+ graden koorts en last van zijn hoofd. Gisteren nog op de HAP belandt wegens verdenking op hersenvliesontsteking maar gelukkig konden ze niks vinden. Vanavond voor het eerst iets minder koorts, ik hoop dat het nu beter gaat.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
Nachtzindelijkheid is echt een hersenontwikkeling. Mijn 9-jarige had tot een half jaar geleden nog minimaal 1x per maand een ongelukje, en was pas met 5 zonder luier s nachts. Kun je weinig aan doen. Man en ik waren beiden ook laat.
Pep heeft regelmatig droge luiers s ochtends maar lang niet altijd.
Hij is echt heel zielig ziek trouwensjammeren dat hij hoofdpijn heeft (denk dat het zijn oor is eigenlijk) in combinatie met kiezen en keelpijn. We zijn allemaal om de beurt niet fit sinds begin oktober, zo vervelend… loop zelf ook weer met een dikke keel en ik denk ook koorts nu.
Komt uiteindelijk helemaal goed!quote:Op donderdag 2 november 2023 10:05 schreef Bottoms_up het volgende:
Mijn grote kleine man is naar school. Eerste keer oefenen. Dat was wel even een momentje. Hij vond het enorm spannend. Dat sip gezichtje toen we vertrokken![]()
Ik heb al iets lekkers voor de lunch gehaald, en ook iets voor deze middag.
Ik ben zo benieuwd hoe het gaat.
Ik kreeg een melding per mail een week van tevoren. Blijkbaar is dat bij ons hoe het gaat tegenwoordig... Ik heb er wel wat van gezegd, ik moet er vrij voor vragen. En toen gaf de assistente aan dat het nu zo gaat en dat er maar weinig afmeldingen zijn. Dus. Ik heb de SMS-jes uitstaan btw, dus geen idee hoe lang van tevoren je die krijgt.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hier ook een heel ziek mannetje, 40+ graden koorts en last van zijn hoofd. Gisteren nog op de HAP belandt wegens verdenking op hersenvliesontsteking maar gelukkig konden ze niks vinden. Vanavond voor het eerst iets minder koorts, ik hoop dat het nu beter gaat.
Beterschap voor jou en Pep![]()
Qua CB: ik kreeg vandaag een bericht op mijn telefoon van de ggd dat ik de afspraak van maandag niet moet vergetenIs dat een nieuwe passief agressieve manier om afspraken te maken? Ik weet nergens van
Wij hebben ooit wel dagen doorgegeven die uitkomen dus wat dat betreft is het prima. Maar krijg dan inderdaad liever gewoon een mail, nu heb ik ook geen idee waar het over gaat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding per mail een week van tevoren. Blijkbaar is dat bij ons hoe het gaat tegenwoordig... Ik heb er wel wat van gezegd, ik moet er vrij voor vragen. En toen gaf de assistente aan dat het nu zo gaat en dat er maar weinig afmeldingen zijn. Dus. Ik heb de SMS-jes uitstaan btw, dus geen idee hoe lang van tevoren je die krijgt.
Dat is ook prima maar stuur dan een brief/mail. Nu krijg ik 4 dagen van tevoren een herinnering van iets waar ik niks van afweetquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:26 schreef Ceviche het volgende:
Ik denk dat het voor hen veel tijd/mankracht scheelt om iedereen maar gewoon afspraken te sturen en dat een klein deel alsnog belt om de afspraak te verzetten dan dat iedereen standaard moet bellen voor een afspraak.
Je kan de afspraak verplaatsen als het niet uitkomt, toch? En anders had je toch sowieso moeten bellen dus in die zin is het geen extra werk. Ik vond het juist wel handig eigenlijk.
Ik heb geen flauw idee. Hij is net drie geworden dus ik dacht misschien een tussentijdse check? Maar ik heb alleen het appje gekregen dus we gaan het zienquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:01 schreef Mango91 het volgende:
Hoe was de eerste oefen schooldag gegaan Bottum-up?
Waarvoor moet hij naar de ggd @:majo? De volgende inenting is toch pas met vier jaar, of is er ook één met 3 jaar?
Wat slimquote:Op vrijdag 3 november 2023 23:53 schreef arvensis het volgende:
Je kan inloggen in MijnKinddossier en daar je afspraken inzien @:majo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |