![KoVFW4Z.gif]()
Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers (

) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan.

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie

. Doen jullie (weer) mee?
Voor de vierde keer gaan
@KapiteinIglo en @Superkimmi de organisatie doen. De OP krijgt een heel andere look. We werken nu met kopjes onder spoilers. Je vindt het volgende onder de verschillende kopjes:
Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’
Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!
FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.
De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe woensdag 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.
Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.
![U7E6Ses.gif]()
SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
SPOILER: FAQ
[ Bericht 1% gewijzigd door superkimmi op 16-10-2023 15:16:51 ]
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
superkimmi
Hakuna Matata
De vernieuwde OP is live met heel veel dank aan:
-
@Sharuun01 die de vragenlijst heeft getest.
-
@MadMaster die de toffe banners heeft gemaakt.
-
@PS. die als eerste het idee opperde om met Google Forms te gaan werken
- @ iedereen die heeft meegedacht aan verbeteringen voor de OP
quote:

Ga mezelf ook opgeven om een pakket samen te stellen, maar 2 kan ook!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 20:22:04 ]
Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 oktober 2023 @ 20:24:13
DJMO
#trut
KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
@MadMaster , ik heb zoals een n00b dat betaamd een screenshot gemaakt van je nieuwe banner en die gebruikt als header voor de vragenlijst.
Je naam staat er niet in, is dat erg?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef KapiteinIglo het volgende:@:madmaster , ik heb zoals een n00b dat betaamd een screenshot gemaakt van je nieuwe banner en die gebruikt als header voor de vragenlijst.
Je naam staat er niet in, is dat erg?
Als je heel goed kijkt staat die er wel in hoor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 20:34:11 ]
Mooie OP en super lijstje gemaakt kerstmeisjes!!
Aanmeldings mail is gestuurd!
KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
En we zijn los, we hebben al aanmeldingen voor in totaal 6 pakketten

(als in weg te geven pakketten)
*zoekt ontvangers
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Ja wel in de banner hier idd, maar niet in de geknipte banner in de google vragenlijst.
Maar mogen we hem al versturen? Of nog niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 20:41:40 ]
Ja leuk ik zal morgen mijn aanmelding even regelen
quote:
Ja ik bedoel het pakket he
Garpje
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Jentin
Murmel