Ik ken het niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat ik weer eens falafel ga maken. Wel eerst het stof van die kikkererwten af blazen
Ik vind het lekker en is niet moeilijk om te maken. Maar ik hou niet zo van frituren en maak het dan in de koekenpanquote:
Mijn Vriezer in non-frostquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan de hele maand december alleen maar ijsjes eten? Je moet er maar zin in hebben
Veel te duur tegenwoordig...quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want vlees kasn niet meer anno 2023
Ik vind het ook erg lekker, maar nog nooit zelf gemaakt, dus ik eet het niet zo heel vaak, toch eens op zoek naar een leuk receptquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het lekker en is niet moeilijk om te maken. Maar ik hou niet zo van frituren en maak het dan in de koekenpan
Ga jij lekker ergens anders woken dan ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want vlees kasn niet meer anno 2023
Nee hoor... ik eet het gewoon wat minder vaak of in kleinere porties..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker ergens anders woken dan ofzo
Ben man man..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen die denkt dat minder vlees eten goed voor je is ...........
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
Ik bleek er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor... ik eet het gewoon wat minder vaak of in kleinere porties..
Ik las het vanmorgen ook, dus dat zou betekenen dat meer vrouwen dan mannen vegetarisch eten?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen die denkt dat minder vlees eten goed voor je is ...........
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
Netjes hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bleek vanmorgen er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.
Ik zag het .. dank je .. Laten we het weer leuk maken hier dan..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bleek vanmorgen er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.
De meeste vegetariers die ik ken zijn vrouw,quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las het vanmorgen ook, dus dat zou betekenen dat meer vrouwen dan mannen vegetarisch eten?
Ik ben voor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het .. dank je .. Laten we het weer leuk maken hier dan..
Ik ken inderdaad geen mannelijke vegetariërsquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste vegetariers die ik ken zijn vrouw,
dus zou me niets verbazen.
Stinkende best hoop ikquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen mannelijke vegetariërs
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen mannelijke vegetariërs
Netjes om dit te doenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bleek er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.
Ik wist dat er iemand ging reageren.quote:
Door dat bekakte, zo over the top bekakt, vind ik hem juist leuk, ik moet altijd een beetje lachen als ik hem zie. Al is dat dan wel een beetje uitlachen, maar wel leuk uitlachen.quote:
Ja idd. Hij is niet verkeerd ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door dat bekakte, zo over the top bekakt, vind ik hem juist leuk, ik moet altijd een beetje lachen als ik hem zie. Al is dat dan wel een beetje uitlachen, maar wel leuk uitlachen.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze eng zien vegetariers er dus uit?
Zelfde idee jaquote:
Vooral gedroogde kikkererwten gebruiken en niet uit een blikje (wel een nachtje laten weken anders gaat je mixer kapot). En heeeeel veel kruiden (korianderblaadjes, maar peterselie is ook goed), knoflook, kruiden als komijn, sommige mensen doen er bakpoeder bij, geen idee of dat echt helpt. Dan mixen, kneden tot balletjes of schijfjes, en dat in een laagje olie bakken of frituren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg lekker, maar nog nooit zelf gemaakt, dus ik eet het niet zo heel vaak, toch eens op zoek naar een leuk recept
Ik las wokken. Wat hier prima zou moeten passenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker ergens anders woken dan ofzo
Hangt er vanaf wat er in die wok gaatquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las wokken. Wat hier prima zou moeten passen
Ik had inderdaad ook gelezen dat je voor de smaak het best de gedroogde kikkererwten kan nemen, maar die zeker 16 uur moet laten weken. Leuk om eens te proberen, ik zag dat je ze zelfs in de airfryer kan maken, maar heb daar mijn bedenkingen bij, in de olie gebakken lijkt me toch lekkerder.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral gedroogde kikkererwten gebruiken en niet uit een blikje (wel een nachtje laten weken anders gaat je mixer kapot). En heeeeel veel kruiden (korianderblaadjes, maar peterselie is ook goed), knoflook, kruiden als komijn, sommige mensen doen er bakpoeder bij, geen idee of dat echt helpt. Dan mixen, kneden tot balletjes of schijfjes, en dat in een laagje olie bakken of frituren.
Even zoeken en je vindt enorm veel recepten. Maar op een gegeven moment heb je je draai wel gevonden en weet je zelf wat lekker is. Bv wat voor sausje je erbij hebt: ik hou van yoghurt, tahini, en wat citroensap, maar smaken verschillen.
Airfryer was bij mij geen success. Helaas. Je mengsel zal dan een stuk droger moeten zijn en het werd totaal oneetbaarquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook gelezen dat je voor de smaak het best de gedroogde kikkererwten kan nemen, maar die zeker 16 uur moet laten weken. Leuk om eens te proberen, ik zag dat je ze zelfs in de airfryer kan maken, maar heb daar mijn bedenkingen bij, in de olie gebakken lijkt me toch lekkerder.
Hummusquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:12 schreef chufi het volgende:
Ik eet mn kikkererwten wel op een andere manier ... en dat kan op vele manieren
quote:
Onze kat klaagt al wanneer haar bakje nog halfvol zit.quote:
Zou zn twitter acount adsluiten als ie het nog een keer doetquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze kat klaagt al wanneer haar bakje nog halfvol zit.
Dat had ik vroeger andersom met groepscardio.Een oudere heer deed echt veel meer kilo dan ik.En hij maar lachen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
dit is ook weer de sportschool als je niet oplet
Pciesquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
dit is ook weer de sportschool als je niet oplet
Zoiets bedoel je?quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger andersom met groepscardio.Een oudere heer deed echt veel meer kilo dan ik.En hij maar lachen.
Precies dit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
En ja, soms verrassen mensen in een sportschool echt
Deze is herkenbaar, vooral die laatste
quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
Plaatje klopt niet want Paloma is Duif .... geen Pollo
OV kaart toch?quote:
Dat kloprt.quote:
Mijn ervaring is eigenlijk dat het geen probleem is dat mensen eerste klas gaan zitten als een trein echt overvol zit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moest ook wel lachen in de trein naar Utrecht. Die zat propvol en ook de eerste klas. Was de conductrice in aantocht en de helft rende de eerste klas uit.
Officieel mag het niet maar een conducteur doet idd niet moeilijk als de trein overvol is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn ervaring is eigenlijk dat het geen probleem is dat mensen eerste klas gaan zitten als een trein echt overvol zit.
Een conducteur is over het algemeen nergens te bekennen als een trein overvol isquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Officieel mag het niet maar een conducteur doet idd niet moeilijk als de trein overvol is.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn ervaring is eigenlijk dat het geen probleem is dat mensen eerste klas gaan zitten als een trein echt overvol zit.
Hoor ze nou juist de laatste tijd er wel meer over, dat je niet in de 1e klasse mag met een tweede klasse kaartje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Officieel mag het niet maar een conducteur doet idd niet moeilijk als de trein overvol is.
Dat is ook wel het probleem, sporen kan je aanleggen en treinen kan je bouwen. Maar als je te weinig personeel hebt dan heb je er niets aan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Een conducteur is over het algemeen nergens te bekennen als een trein overvol is
En ook dat de treinen soms zo vol zijn dat het voor een conducteur niet te doen is om te controleren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel het probleem, sporen kan je aanleggen en treinen kan je bouwen. Maar als je te weinig personeel hebt dan heb je er niets aan.
Die heeft geen zin in een worsteling door dat smalle gangpad in zo'n trein.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
En ook dat de treinen soms zo vol zijn dat het voor een conducteur niet te doen is om te controleren.
Ja precies.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die heeft geen zin in een worsteling door dat smalle gangpad in zo'n trein.
Alleen rijden treinen toch niet zonder conducteur?quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel het probleem, sporen kan je aanleggen en treinen kan je bouwen. Maar als je te weinig personeel hebt dan heb je er niets aan.
*btw op de weg speelt zich op een wat andere manier ongeveer hetzelfde af in de spits tegenwoordig.quote:
Met alleen een machinist op de trein gaat iedereen zwartrijden natuurlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen rijden treinen toch niet zonder conducteur?
Klopt en dat bedoelde ik eigenlijk ook. Aan conducteurs is nu sowieso een groot gebrek. De EU wil treinreizen stimuleren en zeker internationaal. Het is op sommige trajecten al sneller met de trein dan met het vliegtuig. Maar je moet wel het personeel daarvoor hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen rijden treinen toch niet zonder conducteur?
Laat ze eens beginnen met accijnsen etc op kerosine. Dan wordt het speelveld in kosten gelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt en dat bedoelde ik eigenlijk ook. Aan conducteurs is nu sowieso een groot gebrek. De EU wil treinreizen stimuleren en zeker internationaal. Het is op sommige trajecten al sneller met de trein dan met het vliegtuig. Maar je moet wel het personeel daarvoor hebben.
Een conducteur gaat vooral over het veilig reizen van A naar B. Het is wettelijk bepaald hoeveel conducteurs er op een trein moeten zijn. Meer sporen, meer en betere treinen daar wordt nu hard aan gewerkt. Maar tja het personeel....quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Met alleen een machinist op de trein gaat iedereen zwartrijden natuurlijk.
Accijnsen daar gaat vooral de politiek over. Dat is ook weer landelijk bepaalt. Maar de EU is daar ook mee bezig. Vliegen op korte afstand moet duurder worden en alternatieve manieren niet alleen goedkoper dan vliegen maar ook beter. Internationaal treinverkeer is de oplossing. Gelukkig hebben we grotendeels in Europa dezelfde spoorbreedte. Het probleem is dat elk land zijn eigen veiligheids systeem heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze eens beginnen met accijnsen etc op kerosine. Dan wordt het speelveld in kosten gelijk.
Daarna mag NS, maar op dit moment meer nog DB gaan zorgen voor een veel betere punctualiteit. Dat heb je ook nodig. En ja, personeel is, zeker bij de NS, wel een dingetje.
Heb je de AI chatbot aanstaan met dat standaard antwoord?quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een conducteur gaat vooral over het veilig reizen van A naar B. Het is wettelijk bepaald hoeveel conducteurs er op een trein moeten zijn. Meer sporen, meer en betere treinen daar wordt nu hard aan gewerkt. Maar tja het personeel....
LoL ja dus.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Accijnsen daar gaat vooral de politiek over. Dat is ook weer landelijk bepaalt. Maar de EU is daar ook mee bezig. Vliegen op korte afstand moet duurder worden en alternatieve manieren niet alleen goedkoper dan vliegen maar ook beter. Internationaal treinverkeer is de oplossing. Gelukkig hebben we grotendeels in Europa dezelfde spoorbreedte. Het probleem is dat elk land zijn eigen veiligheids systeem heeft.
Er is een nieuw Europees systeem ontwikkeld wat elk EU land moet gaan gebruiken. Hierdoor kan elke trein in een ander land rijden maar met dat systeem is het ook veiliger om treinen dichter op elkaar te laten rijden.
Klopt, het is ook grotendeels een politiek probleem. De kosten van vliegen moeten omhoog, die van de trein omlaag. Nu zijn ze daar in Duitsland al mee bezig met dat 49 euro ticket. Helpt een Koolmeesje niet mee in Nederlandquote:Op maandag 16 oktober 2023 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Accijnsen daar gaat vooral de politiek over. Dat is ook weer landelijk bepaalt. Maar de EU is daar ook mee bezig. Vliegen op korte afstand moet duurder worden en alternatieve manieren niet alleen goedkoper dan vliegen maar ook beter. Internationaal treinverkeer is de oplossing. Gelukkig hebben we grotendeels in Europa dezelfde spoorbreedte. Het probleem is dat elk land zijn eigen veiligheids systeem heeft.
Er is een nieuw Europees systeem ontwikkeld wat elk EU land moet gaan gebruiken. Hierdoor kan elke trein in een ander land rijden maar met dat systeem is het ook veiliger om treinen dichter op elkaar te laten rijden.
Hij was al een bijna een maand post-looosquote:Op maandag 16 oktober 2023 00:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Op een forum posten met AI, hoe triest kun je zijn.
Oh, dat doe ik ook vaak tegenwoordig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was al een bijna een maand post-looos
OMG, een genuanceerde post op FOK! die langer is dan 2 regels. Het moet ook niet gekker worden hoorquote:
We hebben Superbadeendje gisteren gezien, en hij was geen AI hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Op een forum posten met AI, hoe triest kun je zijn.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben Superbadeendje gisteren gezien, en hij was geen AI hoor.
quote:
quote:
Lekker uitslapenquote:
quote:
Soortgelijke zijn er ook dat ze een foto van een gevangen vis maken en daarna hun telefoon in het water gooien.quote:
quote:
Ik heb mijn handschoenen al weer klaargezet voor deze week. Onder de 10 graden dan komt ook de muts weer tevoorschijnquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb mijn handschoenen al weer klaargezet voor deze week. Onder de 10 graden dan komt ook de muts weer tevoorschijn
Gisteren was ook de eerste dag buiten dat ik zoiets had van 'oei, koud'quote:
Ik probeer het t-shirtleven nog even te rekkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb mijn handschoenen al weer klaargezet voor deze week. Onder de 10 graden dan komt ook de muts weer tevoorschijn
Wat schattigquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer het t-shirtleven nog even te rekken
Mijn jas is nog dik genoeg zodat ik dat ook nog even volhoudquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer het t-shirtleven nog even te rekken
Met jas erbij is niet hetzelfde hequote:Op maandag 16 oktober 2023 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn jas is nog dik genoeg zodat ik dat ook nog even volhoud
Polo en Softshell jasje hier.quote:
De tijd dat je alleen met t shirt buiten fietst is toch wel al even over zou ik denken. Of fiets je niet?quote:
Daar weet ik geen liedje vanquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, ik zei t-shirt, maar officieel is het een polo
@:maily, het moet polo weather zijn
Misschien toen hij een mini-D. wasquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:06 schreef pullup het volgende:
[..]
De tijd dat je alleen met t shirt buiten fietst is toch wel al even over zou ik denken. Of fiets je niet?
Niet dagelijks neequote:Op maandag 16 oktober 2023 10:06 schreef pullup het volgende:
[..]
De tijd dat je alleen met t shirt buiten fietst is toch wel al even over zou ik denken. Of fiets je niet?
Ieder zijn eigen bakplaatquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit wel leuk voor kerst.![]()
[ afbeelding ]
En geen gekloot met pannetjes.quote:
Zware crimineel volgens mij.quote:
quote:
De ballen van Prisha.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:37 schreef Prisha het volgende:
Vandaag poging twee met de gehaktballen![]()
@:oma-nijn nu met paneermeel erdoorheen ipv de ballen er doorheen rollen.
Ben benieuwd...misschien roep ik voor 9 december jouw hulp wel inquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:37 schreef Prisha het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:37 schreef Prisha het volgende:
Ik had nog wat over van het gevulde stokbrood van afgelopen weekend. Bijna dezelfde ingrediënten dus ik dacht, ik ga t weer proberen. Er zit alleen wel wat tomatenpuree, kaas en ketjap in.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben benieuwd!Heb je nog meer veranderd aan het recept?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben benieuwd...misschien roep ik voor 9 december jouw hulp wel in![]()
Mooizoquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier gaat het zijn gangetje...de eerste werkdag zit er weer op.
Ah dat scheelt weerquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Viel mee. Was wel rustig.
Wel een mooie dag vandaag
Tsjaaaquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Vrouwen![]()
Vooral die laatste met die tv
Geen regen gezien?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat scheelt weer
Prima weer idd, niet te koud een beetje zon en droog.. heb nog lekker gewandeld
Ze verkopen regen in jouw supermarkt?quote:
Dat zou een beetje gek zijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:14 schreef aloa het volgende:
Gelukkig regent het niet in de supermarkt...
Nee, maar t regende en ik was droog binnen in de supermarktquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze verkopen regen in jouw supermarkt?
Kan je verpakking meteen weg gooien, vooral kartonnen verpakkingenquote:
Plastic is dan beter idd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je verpakking meteen weg gooien, vooral kartonnen verpakkingen
Je had gebakken regenwater uit de supermarkt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
Heb al gegeten, maak zo een kopje koffie
Uhu, was heel smaak vol alleen wel nattig..quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had gebakken regenwater uit de supermarkt?
Had je het iets langer moeten bakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu, was heel smaak vol alleen wel nattig..
Volgende keer dan maarquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je het iets langer moeten bakken
Zeg nou maar gewoon dat je niet kan koken.quote:
Hey eendquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je niet kan koken.
aloa.quote:
De erwt wel, maar de kikker niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zijn kikkererwten eilk vegan, er zitten toch kikkers in de naam toch?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit fafalel gegeten die ik tov een vergelijkbaar gerecht met vlees erin, echt lekker vond.quote:
Van woede dat kloptquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je niet kan koken.
Ik heb ook nog nooit falalel gegeten...quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit fafalel gegeten die ik tov een vergelijkbaar gerecht met vlees erin, echt lekker vond.
Veel saus op mikken helpt veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit fafalel gegeten die ik tov een vergelijkbaar gerecht met vlees erin, echt lekker vond.
Soms straalt de wijsheid van je afquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit falalel gegeten...
Zet hem opquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:37 schreef Prisha het volgende:
Haha mooiquote:
Snap ik jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms straalt de wijsheid van je af
Hierzoquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:04 schreef pullup het volgende:
Eentje voor FF.Zoek de slang tussen de schilpadden
[ afbeelding ]
Is dat vanavond ? Haha ik dacht morgen. Ga zo even kijkenquote:
Tis er op of er onderquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat vanavond ? Haha ik dacht morgen. Ga zo even kijken
Ja anders moeten we nog voor Oostenrijk wordenquote:
Jij wilde toch gaan bowlen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja anders moeten we nog voor Oostenrijk worden
Lekker voetballen zoals die laatstequote:
Was al dagen in het nieuws... (dat ie vermist was dan)quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Whoops in Spanje
https://www.hln.be/buiten(...)uitzending~a138e876/
Had er ook al over gelezenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Was al dagen in het nieuws... (dat ie vermist was dan)
Alleen dat ze zo op tv tonen dat ie gevonden is .........quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Was al dagen in het nieuws... (dat ie vermist was dan)
Meteen falafel maken zekerquote:
Meteen is wat overdreven, maar had wel al naar een recept gezochtquote:
Kwartiertje onderweg en 0 kansen gehadquote:
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat we moeten winnen en anders niet naar het EK mogenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Kwartiertje onderweg en 0 kansen gehad
Jij hebt bij voorbaat al gewonnen.quote:
Ik geloof dat gelijk ook nog kansen biedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat we moeten winnen en anders niet naar het EK mogen
Wel lekker rustig
Ow, dan waren het dramaqueens op de radioquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat gelijk ook nog kansen bied
Serieus getverquote:
Pciesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan we Oostenrijk toch gewoon supporteren
Opgelostquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Belgenquote:
Duivels.quote:
Eerder zeikerdsquote:
* FreshFruit gooit wat blikken richting Pullupquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:24 schreef pullup het volgende:
Verder vermaak ik me wel hoorHeb alleen geen bier in huis
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit gooit wat blikken richting Pullup
Ergens in Turkije tegenwoordig dacht ik ... geen ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
Bij welk elftal zit die Weghorst eigenlijk?
Zo te zien heeft hij zelf ook geen idee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergens in Turkije tegenwoordig dacht ik ... geen idee
Zo ziet het er wel uit jaquote:
Geen bier, maar wel een bergwijn?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef pullup het volgende:
Gelukkig hebben we Bergwijn nog om er naast te schieten
Zij wel hoorquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, het terreuralarm gaat weer eens af in Belgie,
met 2 doden
Gaat weer lekker vandaag.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, het terreuralarm gaat weer eens af in Belgie,
met 2 doden
hoezo we zijn fixquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Flöte ?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:23 schreef pullup het volgende:
Weghorst![]()
, zelfs pingpong is teveel gevraagd denk ik. Ga maar vlooienspel proberen
Hij kan helemaal niksquote:
Ik ook hoor, zat te denken welk land ik dan eventueel zou supporteren maar eigenlijk is Oostenrijk de enige echte optiequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat we als Nederland niet meedoet dat we voor oostenrijk zijn
okequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Praat eens lekker voor jezelf zegquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |