Ik ken het niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat ik weer eens falafel ga maken. Wel eerst het stof van die kikkererwten af blazen
Ik vind het lekker en is niet moeilijk om te maken. Maar ik hou niet zo van frituren en maak het dan in de koekenpanquote:
Mijn Vriezer in non-frostquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan de hele maand december alleen maar ijsjes eten? Je moet er maar zin in hebben
Veel te duur tegenwoordig...quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want vlees kasn niet meer anno 2023
Ik vind het ook erg lekker, maar nog nooit zelf gemaakt, dus ik eet het niet zo heel vaak, toch eens op zoek naar een leuk receptquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het lekker en is niet moeilijk om te maken. Maar ik hou niet zo van frituren en maak het dan in de koekenpan
Ga jij lekker ergens anders woken dan ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want vlees kasn niet meer anno 2023
Nee hoor... ik eet het gewoon wat minder vaak of in kleinere porties..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker ergens anders woken dan ofzo
Ben man man..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen die denkt dat minder vlees eten goed voor je is ...........
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
Ik bleek er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor... ik eet het gewoon wat minder vaak of in kleinere porties..
Ik las het vanmorgen ook, dus dat zou betekenen dat meer vrouwen dan mannen vegetarisch eten?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen die denkt dat minder vlees eten goed voor je is ...........
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
Netjes hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bleek vanmorgen er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.
Ik zag het .. dank je .. Laten we het weer leuk maken hier dan..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bleek vanmorgen er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.
De meeste vegetariers die ik ken zijn vrouw,quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las het vanmorgen ook, dus dat zou betekenen dat meer vrouwen dan mannen vegetarisch eten?
Ik ben voor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het .. dank je .. Laten we het weer leuk maken hier dan..
Ik ken inderdaad geen mannelijke vegetariërsquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste vegetariers die ik ken zijn vrouw,
dus zou me niets verbazen.
Stinkende best hoop ikquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen mannelijke vegetariërs
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen mannelijke vegetariërs
Netjes om dit te doenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bleek er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.
Ik wist dat er iemand ging reageren.quote:
Door dat bekakte, zo over the top bekakt, vind ik hem juist leuk, ik moet altijd een beetje lachen als ik hem zie. Al is dat dan wel een beetje uitlachen, maar wel leuk uitlachen.quote:
Ja idd. Hij is niet verkeerd ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door dat bekakte, zo over the top bekakt, vind ik hem juist leuk, ik moet altijd een beetje lachen als ik hem zie. Al is dat dan wel een beetje uitlachen, maar wel leuk uitlachen.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze eng zien vegetariers er dus uit?
Zelfde idee jaquote:
Vooral gedroogde kikkererwten gebruiken en niet uit een blikje (wel een nachtje laten weken anders gaat je mixer kapot). En heeeeel veel kruiden (korianderblaadjes, maar peterselie is ook goed), knoflook, kruiden als komijn, sommige mensen doen er bakpoeder bij, geen idee of dat echt helpt. Dan mixen, kneden tot balletjes of schijfjes, en dat in een laagje olie bakken of frituren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg lekker, maar nog nooit zelf gemaakt, dus ik eet het niet zo heel vaak, toch eens op zoek naar een leuk recept
Ik las wokken. Wat hier prima zou moeten passenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker ergens anders woken dan ofzo
Hangt er vanaf wat er in die wok gaatquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las wokken. Wat hier prima zou moeten passen
Ik had inderdaad ook gelezen dat je voor de smaak het best de gedroogde kikkererwten kan nemen, maar die zeker 16 uur moet laten weken. Leuk om eens te proberen, ik zag dat je ze zelfs in de airfryer kan maken, maar heb daar mijn bedenkingen bij, in de olie gebakken lijkt me toch lekkerder.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral gedroogde kikkererwten gebruiken en niet uit een blikje (wel een nachtje laten weken anders gaat je mixer kapot). En heeeeel veel kruiden (korianderblaadjes, maar peterselie is ook goed), knoflook, kruiden als komijn, sommige mensen doen er bakpoeder bij, geen idee of dat echt helpt. Dan mixen, kneden tot balletjes of schijfjes, en dat in een laagje olie bakken of frituren.
Even zoeken en je vindt enorm veel recepten. Maar op een gegeven moment heb je je draai wel gevonden en weet je zelf wat lekker is. Bv wat voor sausje je erbij hebt: ik hou van yoghurt, tahini, en wat citroensap, maar smaken verschillen.
Airfryer was bij mij geen success. Helaas. Je mengsel zal dan een stuk droger moeten zijn en het werd totaal oneetbaarquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook gelezen dat je voor de smaak het best de gedroogde kikkererwten kan nemen, maar die zeker 16 uur moet laten weken. Leuk om eens te proberen, ik zag dat je ze zelfs in de airfryer kan maken, maar heb daar mijn bedenkingen bij, in de olie gebakken lijkt me toch lekkerder.
Hummusquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:12 schreef chufi het volgende:
Ik eet mn kikkererwten wel op een andere manier ... en dat kan op vele manieren
quote:
Onze kat klaagt al wanneer haar bakje nog halfvol zit.quote:
Zou zn twitter acount adsluiten als ie het nog een keer doetquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze kat klaagt al wanneer haar bakje nog halfvol zit.
Dat had ik vroeger andersom met groepscardio.Een oudere heer deed echt veel meer kilo dan ik.En hij maar lachen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
dit is ook weer de sportschool als je niet oplet
Pciesquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
dit is ook weer de sportschool als je niet oplet
Zoiets bedoel je?quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger andersom met groepscardio.Een oudere heer deed echt veel meer kilo dan ik.En hij maar lachen.
Precies dit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
En ja, soms verrassen mensen in een sportschool echt
Deze is herkenbaar, vooral die laatste
quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
Plaatje klopt niet want Paloma is Duif .... geen Pollo
OV kaart toch?quote:
Dat kloprt.quote:
Mijn ervaring is eigenlijk dat het geen probleem is dat mensen eerste klas gaan zitten als een trein echt overvol zit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moest ook wel lachen in de trein naar Utrecht. Die zat propvol en ook de eerste klas. Was de conductrice in aantocht en de helft rende de eerste klas uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |