Ik ken het niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat ik weer eens falafel ga maken. Wel eerst het stof van die kikkererwten af blazen
Ik vind het lekker en is niet moeilijk om te maken. Maar ik hou niet zo van frituren en maak het dan in de koekenpanquote:
Mijn Vriezer in non-frostquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan de hele maand december alleen maar ijsjes eten? Je moet er maar zin in hebben
Veel te duur tegenwoordig...quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want vlees kasn niet meer anno 2023
Ik vind het ook erg lekker, maar nog nooit zelf gemaakt, dus ik eet het niet zo heel vaak, toch eens op zoek naar een leuk receptquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het lekker en is niet moeilijk om te maken. Maar ik hou niet zo van frituren en maak het dan in de koekenpan
Ga jij lekker ergens anders woken dan ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want vlees kasn niet meer anno 2023
Nee hoor... ik eet het gewoon wat minder vaak of in kleinere porties..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker ergens anders woken dan ofzo
Ben man man..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen die denkt dat minder vlees eten goed voor je is ...........
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
Ik bleek er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor... ik eet het gewoon wat minder vaak of in kleinere porties..
Ik las het vanmorgen ook, dus dat zou betekenen dat meer vrouwen dan mannen vegetarisch eten?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen die denkt dat minder vlees eten goed voor je is ...........
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
Netjes hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bleek vanmorgen er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.
Ik zag het .. dank je .. Laten we het weer leuk maken hier dan..quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bleek vanmorgen er vanmorgen naast te zitten, dus om het goed te maken heb je voorlopig weer een sterretje en ben je weer even van je ellende verlost.
De meeste vegetariers die ik ken zijn vrouw,quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las het vanmorgen ook, dus dat zou betekenen dat meer vrouwen dan mannen vegetarisch eten?
Ik ben voor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het .. dank je .. Laten we het weer leuk maken hier dan..
Ik ken inderdaad geen mannelijke vegetariërsquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste vegetariers die ik ken zijn vrouw,
dus zou me niets verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |