Omdat het soms ineens enorm kan gaan stortregenen en als je op dat moment een scherpe enkelbaansbocht in rijdt, kan je niet zo maar even vol op de rem gaan staan als je niet meer kunt zien waar de weg is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Verlichting op een snelweg of autoweg? Waarom? Die zijn breed, geen kruisend verkeer en berekend op een hogere snelheid dan er nu op gereden wordt. En op elke moderne auto zit verlichting die ruim voldoende is.
Zet straatverlichting alleen daar waar gevaar situaties zijn. Dus daar waar meerdere wegen haaks bij elkaar komen of waar fietsers/voetgangers oversteken.
Dat het bij slecht weer lastiger is, maakt direct de regel in de verkeerswet duidelijk. Je dient je snelheid aan te passen aan de verkeerssituatie.
Ja. Maar dit gebeurt bijna nooit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat het soms ineens enorm kan gaan stortregenen en als je op dat moment een scherpe enkelbaansbocht in rijdt, kan je niet zo maar even vol op de rem gaan staan als je niet meer kunt zien waar de weg is.
Die kat krijgt ook amper te eten hoor, zielig best, zwaar levenquote:
Er is koffie, voedsel en geouwehoer in de kantine. Daar ga ik me nu op storten...quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga dan even iets doen manAnders zit je daar alleen maar te verkleumen
Of is het niet geplaceerd?
Kan jij dan ff het Lenny Kravitz topic van e.o.a. slotje halen? Dankquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Het zwembad in Rotterdam...
[ afbeelding ]
Wedstrijd begint pas om 16.00 uur i.p.v. 14.00 uur.
We zijn in ieder geval op tijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinosaursquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Irt Alf die niet zo lang geleden voorbij kwam![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:18 schreef Blues het volgende:
Ik deed een fietstoggie en wandelingetje bij de Oosterplas in de duinenMooi daar, BluesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Done!quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan jij dan ff het Lenny Kravitz topic van e.o.a. slotje halen? Dank
Wat een dagquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gisteren weer een nogal bizarre dag. Ik zou een hardloopevenement hebben, maar toen werd afscheid van m'n favo coördinator van vrijwilligerswerk ook die dag gepland. Dus gisteren was m'n dag
6:00 op
7:00 op de fiets, 30 km fietsen (wind tegen)
8:30 bij de start van de hardloopestafette
9:20 achter de eerste loper aan mountainbiken (fijn dat het die nacht zo geregend had)
10:00 zelf rennen
10:30 naar volgende wisselpunten van de estafette fietsen
11:30 naar huis fietsen 25 km (ook wind tegen, gek genoeg)
12:45 thuis, douchen, omkleden, spullen pakken
13:30 trein
15:00 afscheid coördinator met een wandeling, rondleiding door een kasteeltuin, en een etentje
22:30 trein
0:00 thuis![]()
![]()
Kortom vandaag kan ik exact NIKS van mezelf verwachten, ik ben echt mega gaar
Ja begonnen!quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is koffie, voedsel en geouwehoer in de kantine. Daar ga ik me nu op storten...
Wegens de tv?quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Het zwembad in Rotterdam...
[ afbeelding ]
Wedstrijd begint pas om 16.00 uur i.p.v. 14.00 uur.
We zijn in ieder geval op tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |