Ook mensen met een tweede paspoort, dat kunnen dus Palestijnen zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het gaat om buitenlandse mensen. Geen Palestijnen.
True, ik ging er even vanuit dat iedereen zo'n beetje richting de grens met Egypte was gevlucht inmiddels.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je in Noord-Gaza woont en naar de grenspost met Egypte moet wel.
De helft lukt wel. Ik heb drie keer de Camino de Santiago gelopen en genoeg mensen gezien die ongetraind wel 20,25 km liepen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ongetraind, maar anderzijds helemaal gezond iemand kan niet 40km op een dag lopen.
Waarom zou je je als (oudere) buitenlander überhaupt in de Gazastrook willen bevinden?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
mochten buitenlanders daar toen stemmen dan?
Als ongetrainde vijftiger met een klein buikje heb ik ongetraind drie de kust(wandel)marathon gelopen in Zeeland.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ongetraind, maar anderzijds helemaal gezond iemand kan niet 40km op een dag lopen.
Jij denkt dat de mensen daar, ook nog eens "buitenlanders", niet van dat soort zaken hebben? En geen kleren hebben om mee te nemen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
"Heb je de powerbank nog opgeladen?"
Nee joh, verslagen zeggen dat juist ook veel mensen in Noord-Gaza blijven.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, ik ging er even vanuit dat iedereen zo'n beetje richting de grens met Egypte was gevlucht inmiddels.
Dat zou kunnen. Het lijkt me in deze situatie alleen wat minder relevant. Het was ook maar een grapje he.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen daar, ook nog eens "buitenlanders", niet van dat soort zaken hebben? En geen kleren om mee te nemen?
En wat als je een gezin hebt met kids, wat als je ouder bent? Kom zeg.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als ik als nederlander daar zou zitten en ik moest 40km lopen om naar het buitenland te kunnen, dan zou ik het op een sprintje zetten. Het is maar ca 8 uur lopen max.
Stel dat ik nu moest vluchten voor een leger ter grootte van wat daar staat en alles was stuk. Dan trek ik mijn schoenen aan en vertrek direct.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen daar, ook nog eens "buitenlanders", niet van dat soort zaken hebben? En geen kleren hebben om mee te nemen?
Zal familiebezoek zijn voor de meesten, schat ik zo in. Maar ook medewerkers van hulporganisaties en NGO’s.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:12 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waarom zou je je als (oudere) buitenlander überhaupt in de Gazastrook willen bevinden?
Ook buitenlandse mensen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh, verslagen zeggen dat juist ook veel mensen in Noord-Gaza blijven.
Jawel, gewoon lopend lukt dat prima.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow nee dan kan iedereen het, laat jij ze het even weten daar?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als ongetrainde vijftiger met een klein buikje heb ik ongetraind drie de kust(wandel)marathon gelopen in Zeeland.
Zakt jouw broek ook van jouw vochtige billen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef bianconeri het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)van-aanvallen-israel
Voor de figuren hier die nog steeds pro-Israël zijn en Israël blijven verdedigen.
Je verwart "anti hamas" nog steeds met "pro Israël"quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef bianconeri het volgende:
Voor de figuren hier die nog steeds pro-Israël zijn en Israël blijven verdedigen.
Nouja bepakt gaat het toch minder hard als je gaat lopen. Sowieso als helft van de bevolking kinderen zijn ook grote kans dat deze mensen met kinderen moeten lopen, groot deel van de kinderen zijn ook jonge kinderen. Dan snap ik wel dat niet met de auto kunnen rijden een groot probleem is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Het lijkt me in deze situatie alleen wat minder relevant. Het was ook maar een grapje he.
Wat heb je als Nederlander met kinderen of als oudere Nederlander in de Gazastrook te zoeken?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En wat als je een gezin hebt met kids, wat als je ouder bent? Kom zeg.
Kant A zegt X, kant B zegt Y, maar we moeten allemaal blind achter kant A gaan staan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef bianconeri het volgende:
Geen idee, er zijn maar paar duizend buitenlanders waar om het gaat.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook buitenlandse mensen?
Het lijkt me als je wilt vluchten dat de grens met Egypte het logische doel is.
Wat een rare vraag. Waarom gaan er mensen naar Israël op vakantie?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:17 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wat heb je als Nederlander met kinderen of als oudere Nederlander in de Gazastrook te zoeken?
Uiteindelijk gaat het iedereen wel lukken door de weersomstandigheden. Dus dit is een beetje een non-discussie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja bepakt gaat het toch minder hard als je gaat lopen. Sowieso als helft van de bevolking kinderen zijn ook grote kans dat deze mensen met kinderen moeten lopen, groot deel van de kinderen zijn ook jonge kinderen. Dan snap ik wel dat niet met de auto kunnen rijden een groot probleem is.
Nou ja ik zou wel proberen zoveel mogelijk mee te nemen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Stel dat ik nu moest vluchten voor een leger ter grootte van wat daar staat en alles was stuk. Dan trek ik mijn schoenen aan en vertrek direct.
Ik ben blijkbaar bijzonder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |