ik stelde de vraag hierquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
bel ze op en meldt het, misschien hebben ze die optie gemist. schrander hoor
Ik heb ook het idee dat ze banger zijn dat bij hen de vlam in de pan slaat dan dat het lot van wat Arabieren ze nou zo kan deren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vooral omdat ze zelf een beetje in een oncomfortabele positie komen als Israel toch een parkeerplaats maakt van Gaza, niet omdat ze nou echt om die mensen geven, heb ik het idee.
en je kreeg antwoordquote:
ja en ik gaf daar weer een reactie opquote:
net Abutaleb met zijn vlagquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze banger zijn dat bij hen de vlam in de pan slaat dan dat het lot van wat Arabieren ze nou zo kan deren.
ja en daar kan verder niemand wat mee dus suggereerde ik het bij de betreffende partij aanhngig te maken, duidelijk verder?quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja en ik gaf daar weer een reactie op
dat is in het algemeen de reden waarom EU landen zoreageren naar israel...quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze banger zijn dat bij hen de vlam in de pan slaat dan dat het lot van wat Arabieren ze nou zo kan deren.
Dat dringt niet door tot zijn vochtige oren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Je kent de originele versie van die uitspraak he?
ik heb ze net gebeld en ze gaan erover nadenken. De persoon aan de lijn had hier nog niet bij stilgestaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja en daar kan verder niemand wat mee dus suggereerde ik het bij de betreffende partij aanhngig te maken, duidelijk verder?
en lauweriert zijn tochtige torso nauwelijksquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat dringt niet door tot zijn vochtige oren.
Dat lost de genocidale intenties richting israel en joden niet op van Hamas en aanverwante groeperingenquote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is een oplossing
als we toch bezig zijn met (waan)ideeën delen: Ik zou de onderliggende oorzaak aanpakken: stop met het stelen van Palestijns land, sluit de Israëlische Land Autoriteit, privatiseer al het land en stop met het koppelen van grondbezit aan religieuze affiliatie.
Aanvullend: Erken Israël als staat en leg de wapens neer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is een oplossing
als we toch bezig zijn met (waan)ideeën delen: Ik zou de onderliggende oorzaak aanpakken: stop met het stelen van Palestijns land, sluit de Israëlische Land Autoriteit, privatiseer al het land en stop met het koppelen van grondbezit aan religieuze affiliatie.
Land privatiseren lijkt mij wel wat. Dan koop ik grond rondom het huis van vervelende mensen en bouw ik er een grote betonnen muur van 5m hoog op.quote:quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is een oplossing
Mede veroorzaakt door de influx van grote aantallen klamme Palestijnen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Omdat Libanon in het algemeen en Beiroet in het bijzonder al meerdere decennia al een ongelooflijk shithole zijn vermoed ik zo.
Die groeperingen ga je toch niet te pakken krijgen zonder onschuldige burgers mee te nemen. Die blijven heus niet wachten tot ze gebombardeerd worden. Die vluchten ook steeds mee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
Dat lost de genocidale intenties richting israel en joden niet op van Hamas en aanverwante groeperingen
De gebruiken de bevolking als menselijk schildquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:56 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die groeperingen ga je toch niet te pakken krijgen zonder onschuldige burgers mee te nemen. Die blijven heus niet wachten tot ze gebombardeerd worden. Die vluchten ook steeds mee.
Tactieken van IS en vergelijkbare terreurorganisaties is inderdaad heel voorspelbaar en gaat altijd ten koste van het volk dat ze pretenderen te verdedigen...quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:56 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die groeperingen ga je toch niet te pakken krijgen zonder onschuldige burgers mee te nemen. Die blijven heus niet wachten tot ze gebombardeerd worden. Die vluchten ook steeds mee.
ach klote... heb ik dan voor niks mijn popcorn aangevuld?quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:54 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
We zitten dicht bij een oplossing mensen
Die in grote getalen hamas steunen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
De gebruiken de bevolking als menselijk schild
nou je bent nog op tijd, maar ik zou nu niet meer weggaan, ik verwacht elk moment een doorbraakquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ach klote... heb ik dan voor niks mijn popcorn aangevuld?
mooi dan blijf ik dit topic nauwlettend volgen met een zak popcorn op mijn schoot.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nou je bent nog op tijd, maar ik zou nu niet meer weggaan, ik verwacht elk moment een doorbraak
dat is dan ook weer zoquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die in grote getalen hamas steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |