abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210946950
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:06 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Berichten zullen nog wel naar buiten komen. Er zitten daar gewoon journalisten en die zullen wel meer manieren hebben dan alleen internet. Beelden zal veel lastiger worden maar vroeg of laat komen die ook wel naar buiten. Ik weet niet of je de belegering van Marioepol gevolgd heb in Oekraïne. Daar waren toen ook journalisten aanwezig die beelden naar buiten hebben gesmokkeld. Daar is een documentaire van uit gekomen die in november vertoond gaat worden.
Oké, helder, want ik heb een beetje argwaan gekregen sinds de Reuters en AJ journalisten aan de Libanese grens. Thanks voor je uitleg :)
pi_210946951
Trouwens, echt extreem harde knallen nu :o Het gaat nu opeens los

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 02:12:51 ]
pi_210946954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:06 schreef Erasmus het volgende:
Nee hoor, er is gewoon weinig gaande maar ik kijk ook live naar de nieuwszenders op tv en bericht dan hier als ik wat zie. Vooralsnog geen updates en werken de streams nog. Veel nieuwszenders zitten 24 uur op live verslaggeving. Ik ben een beetje Twitter-moe geworden, zie het alleen hier in dit topic nog langskomen.
Ik heb zelf een beetje een time off genomen van alle nieuws outlets :) Rust is altijd goed :) En sinds ik dat gedaan heb begeef ik me ook wat meer buiten mijn eigen sub forums :)
Lach met een schone bips
pi_210946956
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:12 schreef Erasmus het volgende:
Trouwens, echt extreem harde knallen nu :o Het gaat nu opeens los
Het was kort maar krachtig. Op moment van schrijven moet je 5 minuten terugspoelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 02:14:39 ]
pi_210946965
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb zelf een beetje een time off genomen van alle nieuws outlets :) Rust is altijd goed :) En sinds ik dat gedaan heb begeef ik me ook wat meer buiten mijn eigen sub forums :)
Snap ik helemaal man.

Heb je The Social Dilemma gezien op Netflix? Dat onderschrijf ik volledig. Het belang van pauze van het nieuws nemen wordt onderschat, ook door mijzelf ben ik recentelijk achtergekomen. Heel veel fake news en gerichte trollen op de loer. Dat soort dingen.

Maar dit is nogal historisch waardoor je snel hooked raakt. De term nieuwsjunkie bestaat voor een reden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 02:18:02 ]
pi_210946978
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Snap ik helemaal man.

Heb je The Social Dilemma gezien op Netflix? Dat onderschrijf ik volledig. Het belang van pauze van het nieuws nemen wordt onderschat, ook door mijzelf ben ik recentelijk achtergekomen. Heel veel fake news op de loer. Dat soort dingen.

Maar dit is nogal historisch waardoor je snel hooked raakt. De term nieuwsjunkie bestaat voor een reden.
Zal het je nog sterker vertellen, ben ruim een maand geleden op vakantie geweest en de telefoon uit gehad de hele vakantie... Geland op schiphol, telefoon aangezet en komt ineens zoveel op je af! Ik werd er gek van, telefoon gaat nu gewoon alleen nog in de avond aan na het werk als ik er zin in heb... Dat ding vreet energie van jezelf.

Edit: Wist niet eens dat t-mobile Odido was geworden :P Ik dacht wat is dit nu weer :D
Lach met een schone bips
pi_210946985
Bommen en granaten gaan allemaal af en Steve kukelt door
pi_210946988
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:25 schreef Doler12 het volgende:
Bommen en granaten gaan allemaal af en Steve kukelt door
Het is mij ook opgevallen dat het geen luchtaanvallen (meer) zijn.

Die gaan nu ieder gebouw af op zoek naar de gegijzelden.
pi_210946990
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Oké, helder, want ik heb een beetje argwaan gekregen sinds de Reuters en AJ journalisten aan de Libanese grens. Thanks voor je uitleg :)
Ik snap het van die journalisten. Maar er zit gewoon een risico aan vast als je in dit soort gebieden werkt. We weten voorlopig niet wat er gebeurt is en hopelijk komt er een onderzoek naar zo dat er meer duidelijkheid komt. Over Gaza, naast dat er journalisten zitten. zitten daar ook nog hulporganisaties en hulpverleners. Dus er zal altijd wel iets van communicatie blijven.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 02:32:22 #85
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210946993
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210947002
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:30 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik snap het van die journalisten. Maar er zit gewoon een risico aan vast als je in dit soort gebieden werkt. We weten voorlopig niet wat er gebeurt is en hopelijk komt er een onderzoek naar zo dat er meer duidelijkheid komt. Over Gaza, naast dat er journalisten zitten. zitten daar ook nog hulporganisaties en hulpverleners. Dus er zal altijd wel iets van communicatie blijven.
Je hebt helemaal gelijk. Ben eerlijk gezegd nog best onder de indruk van de harde taal van Netanyahu's korte maar heftige toespraak een paar uur geleden. Alsof hij iets anders impliceerde.. Ik hoop dat dat gewoon bluf was, maar mijn onderbuik helpt niet mee. Meh.

Anywho, thanks. voor de nuance man ;)
pi_210947004
quote:
Ik dacht dat ik een bodycam te zien zou krijgen, maar het is de IDF die zijn strategie uitlegt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 02:41:16 ]
pi_210947006
Hele heftige knallen nu weer zeg.

Ik vermoed dat veel van die knallen van tanks komen. De explosies van de bombardementen leken visueel groter, maar deze hoor je echt duidelijker door de speakers.

[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 02:44:17 ]
pi_210947018
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:40 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ben eerlijk gezegd nog best onder de indruk van de harde taal van Netanyahu's korte maar heftige toespraak een paar uur geleden. Alsof hij iets anders impliceerde.. Ik hoop dat dat gewoon bluf was, maar mijn onderbuik helpt niet mee. Meh.

Anywho, thanks. voor de nuance man ;)
Ik word ook niet vrolijk van de harde taal van Netanyahu. Dat maakt mij ook angstig. Maar zeker in de huidige tijd komt vroeg of laat de waarheid wel boven tafel zeker met dit soort conflicten. Ik hou me ook een beetje vast aan de oorlog in Oekraïne waar Rusland ook veel probeert te verbergen. Maar toch door de huidige techniek en zelfs soldaten die dingen zelf filmen komt de waarheid toch boven tafel uiteindelijk.
pi_210947028
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:50 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik word ook niet vrolijk van de harde taal van Netanyahu. Dat maakt mij ook angstig. Maar zeker in de huidige tijd komt vroeg of laat de waarheid wel boven tafel zeker met dit soort conflicten. Ik hou me ook een beetje vast aan de oorlog in Oekraïne waar Rusland ook veel probeert te verbergen. Maar toch door de huidige techniek en zelfs soldaten die dingen zelf filmen komt de waarheid toch boven tafel uiteindelijk.
Hele goede post van je dit, oprecht, en logisch dat je je aan een andere oorlog vasthoudt ter relativering. De waarheid komt inderdaad hoe dan ook boven tafel met de techniek van vandaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 02:57:13 ]
pi_210947042
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 02:56 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Hele goede post van je dit, oprecht, en logisch dat je je aan een andere oorlog vasthoudt ter relativering. De waarheid komt inderdaad hoe dan ook boven tafel met de techniek van vandaag.
Bucha is een mooi voorbeeld waar Belingcat door middel van beelden kon achterhalen wat er gebeurd was. De Russen ontkende alles terwijl veel bewijs materiaal kwam van Russische soldaten die het zelf filmde, maar ook camera's, inwoners die stiekem filmde enzovoort. Dat zal nu ook wel weer gebeuren. Dit is trouwens die trailer van die documentaire over Mariupol en persoonlijk ben ik bang dat Gaza bloediger gaat worden.
pi_210947043
twitter

Pakistanen hebben honger.
pi_210947044
Er wordt nu vermoedelijk afgewisseld tussen bombardementen en tankschoten..

[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 03:07:03 ]
pi_210947046
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 03:06 schreef Erasmus het volgende:
Er wordt nu vermoedelijk afgewisseld tussen bombardementen en tankschoten..
Ik kijk niet meer naar die stream werd helemaal gek van die twitch donaties op 1 van die cams.
pi_210947049
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 03:09 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik kijk niet meer naar die stream werd helemaal gek van die twitch donaties op 1 van die cams.
Ik hou er nu ook mee op, Steve is strontvervelend aan het worden met al die donaties en irritante geluidjes ja. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 03:11:49 ]
pi_210947051
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 03:11 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik hou er nu ook mee op, Steve is strontvervelend aan het worden met al die donaties en irritante geluidjes ja. _O-
Iemand postte die stream een tijdje gelden met er gebeurt nu van alles en nog wat. Toen ik er op drukte hoorde ik tig keer achter elkaar nuke gaze van die twitch stream cam....
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 03:17:25 #97
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210947055
Is dat filmpje van The Onion al voorbijgekomen?

Oh wacht, die is zelfs al 8 jaar oud, nevermind.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210947058
Israel zit in de blufmodus, veel bombarie en geknal en ondertussen tijd rekken om te kijken wat de Palestijnse bevolking doet.
pi_210947061
Wanneer die weg zijn dan gaan er soort bulldozers over dat gebied die gelijk alle tunnels vol puin storten.
pi_210947063
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 03:18 schreef Steven_Stil het volgende:
Israel zit in de blufmodus, veel bombarie en geknal en ondertussen tijd rekken om te kijken wat de Palestijnse bevolking doet.
Dat denk ik niet. Je roept niet voor niks even 300k reservisten op. Dat zijn gewoon mensen met een baan dus heeft ook economische gevolgen plus daarnaast hebben die mensen ook recht op een vergoeding. Maar je hebt gewoon niet van de ene op de andere dag in 1 keer alles gereed wat betreft logistiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')