quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Beetje ordinair dus onder een spoiler omdat ik wel eerlijk wil blijven.Oeh ik keek nog Erotic dreams stiekum op mijn kamertje op een 15" Amstrad beeldbuis tv'tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Als ik pa of moe hoorde bewegen beneden dan ging geluid meteen op uit i.p.v. zacht.... Heerlijke tijden
Lach met een schone bips
Jambersquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh ik keek nog Erotic dreams stiekum op mijn kamertje op een 15" Amstrad beeldbuis tv'tjeen Als ik pa of moe hoorde bewegen beneden dan ging geluid meteen op uit i.p.v. zacht.... Heerlijke tijden
Iraanse lijkt me wel. Hamas staat op de terreurlijst. Lijkt me daarom minder kansrijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:13 schreef Alexandrian het volgende:
Een vriend van me vroeg zich overigens af of Iraanse vlagen als UI mogen of eventueel Hezbollah/Hamas?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:13 schreef Alexandrian het volgende:
Een vriend van me vroeg zich overigens af of Iraanse vlagen als UI mogen of eventueel Hezbollah/Hamas?
Overdag was hij een doodnormale jongen, maar als de avond viel...quote:
Dank u zeer, waarde broeder van eerlijkheid en rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. Ik herken talent en probeer hem te motivaten en te helpen zodat hij niet de moeilijkheden tegenkom zoals ik die heb moeten overwinnen. De vrijgekomen bandbreedte kan hij dan louter in kwaliteitsposts plaatsen.
Man wat ben ik blij dat Sharon niet meer leeft! Ik had hem deze ogenschijnlijke overwinning niet gegund. Als er iemand nog erger was dan Netanyahu was hij het wel. Pffff.²
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh ik keek nog Erotic dreams stiekum op mijn kamertje op een 15" Amstrad beeldbuis tv'tjeen Als ik pa of moe hoorde bewegen beneden dan ging geluid meteen op uit i.p.v. zacht.... Heerlijke tijden
En later nog seks voor de buch ofzietsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Overdag was hij een doodnormale jongen, maar als de avond viel...Topshows
Ik heb nog wel eens nachtmerries over de bruine bonenman.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En later nog seks voor de buch ofziets
Ja nu is het 50/50, LLDL en Pawnshopsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En later nog seks voor de buch ofziets
Die vriend van me vroeg zich af waarom je dan wel vlaggen mag hebben van landen die aantoonbaar zijn opgericht naar aanleiding van terroristische aanslagen. En niet alleen dat: de terrorist werd later zelfs premier van dat landquote:
Jaaaa, gordijnen dicht... op de bank en deuren op slot. Wat een tijd was datquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Herkenbaar
Of als je ouders thuis een kastje hadden met Filmnet en andere zenders waar je een pincode voor nodig hebt en je bleef een nacht of weekend alleen thuis.![]()
Alsof je de jackpot had gewonnen
Mooie tijden.
Ik ken alleen Michielos. Rustige jongen. Totdat Ramazan van zich liet horen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Overdag was hij een doodnormale jongen, maar als de avond viel...Topshows
Zie hierboven. Waarom mogen terroristische organisaties niet maar de opvolgers daarvan wel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Iraanse lijkt me wel. Hamas staat op de terreurlijst. Lijkt me daarom minder kansrijk.
Ik was in de veronderstelling dat je het over de vorige vlag had, niet de huidige vlag van Iran als UI.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:27 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Zie hierboven. Waarom mogen terroristische organisaties niet maar de opvolgers daarvan wel?
Omdat de een op de lijst staat en de ander niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:27 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Zie hierboven. Waarom mogen terroristische organisaties niet maar de opvolgers daarvan wel?
Ik denk dat het heel verstandig is hier niet op door te gaan, organisaties die op dit moment bestempeld zijn als terreur organisaties zou ik als ik jou was geen UI van plaatsen. Ik ben geen mod in dit Topic, maar is een gewoon een vriendelijk advies en zou er ook niet veel verder op doorgaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:27 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik hou mijn aandacht momenteel op Al Jazeera als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens! Kijken dit. Heel belangrijk.²
Raakte je de verhaallijn dan niet uit het oog?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom zei ik ook dat ik vroeg voor een vriend. Die vriend wilde vooral de hypocrisie meten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met welke intentie zou je dat willen doen? Want jij lijkt me eerder iemand voor de Europese vlag. Al het andere is stoken toch?
Dunno, net jambers weer opgezetquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:30 schreef KoningWouter het volgende:
Maar even wat anders. Gebeurt er daar nog wat in de Levant?
Oh, ik doe helemaal niets. Wat boeit mij die woestijniërs nou. Hezbollah staat overigens niet op de terreurlijst van de EU. Die vriend van me wilde louter de hypocrisie meten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel verstandig is hier niet op door te gaan, organisaties die op dit moment bestempeld zijn als terreur organisaties zou ik als ik jou was geen UI van plaatsen. Ik ben geen mod in dit Topic, maar is een gewoon een vriendelijk advies en zou er ook niet veel verder op doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |