Dat is het zeker ja. Ik ga binnenkort stoppen met Netflix. Dan hebben we alleen nog Disney.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Nou helpen die schrijvers en acteursstakingen op het moment ook niet.
Maar we zijn dus weer terug bij af eigenlijk.
Oh nee, het wordt erger, er zijn zoveel streamingdiensten dat het een fortuin gaat kosten om te zien wat je wil.
Dus het downlollen neemt weer toe.
Oh ja, we zijn toch terug bij af
Netflix brengt ook niks goed meer.Videoland hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is het zeker ja. Ik ga binnenkort stoppen met Netflix. Dan hebben we alleen nog Disney.
En gewone tv.
Kost handen vol geld.
Maar welke wel te nemen dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix brengt ook niks goed meer.Videoland hetzelfde.
Klopt. Zit veel rotzooi tussen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix brengt ook niks goed meer.Videoland hetzelfde.
Prime? Of HBO?quote:
Heb nu HBO, Disney, Sky en Viaplay en espnquote:
Klopt, soms moet je idd wel een jaar wachten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een goeie serie wil je heel graag het vervolg zien.
Ik ken iemand die al jaren op jou wacht...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, soms moet je idd wel een jaar wachten.
En daar kan ik best wel van genieten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:40 schreef aloa het volgende:
Je schijnt heel lang te wachten in je leven
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:40 schreef aloa het volgende:
Je schijnt heel lang te wachten in je leven
Nee niet zo.quote:
Die ken ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al jaren op jou wacht...
Ow, echt niet?quote:
Topgozer.quote:
Nee,ik vind het best wel leuk om te zien wat er allemaal rondloopt .quote:
Ik heb dat niet zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk ook graag wat trending is qua kleding.
Een jurk van gerecycled papier is niets voor jou?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:20 schreef Lovely het volgende:
Ik koop wat ik mooi vind, want wat in is staat mij niet altijd
Nee..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een jurk van gerecycled papier is niets voor jou?
Wat in is boeit me ook niet zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:20 schreef Lovely het volgende:
Ik koop wat ik mooi vind, want wat in is staat mij niet altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |