Nee dat dan weer niet, hij blijft op zijn eigen baggersite de haatdragende onzin de wereld inspugenquote:
Welke is dat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, hij blijft op zijn eigen baggersite de haatdragende onzin de wereld inspugen
Zag gisteren nog een goede optie voor nekken in Criminal Mindsquote:
Heet Truth Social, ben er nog nooit geweest, teveel mensen die het toch na twitterenquote:
Ik zie dat nooit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een goede optie voor nekken in Criminal Minds
Ik ken het ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Heet Truth Social, ben er nog nooit geweest, teveel mensen die het toch na twitteren
Loopt ook heel matig als ik de berichten zo hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Heet Truth Social, ben er nog nooit geweest, teveel mensen die het toch na twitteren
Doen, best grappigquote:
Hoeveel seizoenen heeft het?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen, best grappig
Bijna in het laatste seizoen gelukkig
Ik ben met Hawaii 5.0 bezigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen, best grappig
Bijna in het laatste seizoen gelukkig
17 zie ik nuquote:
Oude of remake?quote:
Het 'oude tv-kijken' is weer terug.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:06 schreef aloa het volgende:
Ik ben met Loki bezig.
Komt helaas alleen op vrijdag.
Kan er niet aan wennen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het 'oude tv-kijken' is weer terug.
1 aflevering per week.
De oude,En wacht op NCIS.quote:
Ik wacht ook tot ze er helemaal opstaan.quote:
NCIS is gestorven toen gibbs er mee stoptequote:
Gekloot ook met Flikken Rotterdam.quote:
Slim jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wacht ook tot ze er helemaal opstaan.
Dan komt Loki hier ook
Dat is op gewone tv toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gekloot ook met Flikken Rotterdam.
Ze geven niet gelijk de hele serie vrij.Ik kan maar 1 week vooruit kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is op gewone tv toch?
Ik kijk niet veel tv meer.
Streaming ging dat allemaal oplossen. Nooit meer wachten op iets,quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze geven niet gelijk de hele serie vrij.Ik kan maar 1 week vooruit kijken.
En jaren wachten op een vervolg...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Streaming ging dat allemaal oplossen. Nooit meer wachten op iets,
alles was er ineens
Gewoon TV ging hierdoor dood.
Maar ondertussen ................
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |