Die stemmen op de zeer pro-Israëlische PVV, die neo-nazi's?quote:Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze op de NVU stemmen als Geert in de Tweede Kamer zit?
Daarnaast zie je bij de NVU vooral nog de klassieke kaalhoofdjes die zich openlijk nazistisch uiten.
Er is ook volk die na een paar nare ervaringen met een drugdealende mocro heeft besloten dat Hitler en co. nog niet eens zo'n slechte mensen waren.
Topic: Op welke partij stem jij?quote:
Het is volgens hen een jodenknecht inderdaad maar ze hebben niet echt een een alternatief. De NVU zit niet in de kamer.quote:Op zondag 5 november 2023 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die stemmen op de zeer pro-Israëlische PVV, die neo-nazi's?
De Grijze Wolven zijn extreemrechts, en die hebben een prima thuisbasis in Denk. Hoeveel Hamas-sympathie heb je niet onder marokkanen of Erdo-turken.quote:Op zondag 5 november 2023 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is volgens hen een jodenknecht inderdaad maar ze hebben niet echt een een alternatief. De NVU zit niet in de kamer.
En wat ik zei, je hebt de hardcore geradicaliseerde neonazi waar ik vroeger rondhing, en je hebt arme burgers, criminelen, of allerlei laag opgeleid volk die zich bedreigd voelen door buitenlanders. En dan wederom weer buitenlanders die vol met haat tegen hun zitten. Gelet op de uitspraken die beide kampen regelmatig doen zijn dat gewoon halve nazi's hoor.
De verheerlijking van het Derde Rijk is niet alleen binnen NVU kringen bestemd. Helaas maar waar. En jij doet alsof het allemaal niet meer bestaat, of bijna niet meer.
Dus jij schaalt Geert Wilders op hetzelfde niveau in als Hitler en de nazi's?quote:Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze op de NVU stemmen als Geert in de Tweede Kamer zit?
Daarnaast zie je bij de NVU vooral nog de klassieke kaalhoofdjes die zich openlijk nazistisch uiten.
Er is ook volk die na een paar nare ervaringen met een drugdealende mocro heeft besloten dat Hitler en co. nog niet eens zo'n slechte mensen waren.
CDA en SGP heeft je verbaasd? Hoe dan?quote:Op maandag 6 november 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Net als ik denk dat Omtzigt een gedane zaak is, komt naar buiten dat ie een coalitie vol over rechts (tot aan SGP aan toe) wel ziet zitten. Dan ga ik toch wel even twijfelen...
Heb je link?quote:Op maandag 6 november 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Net als ik denk dat Omtzigt een gedane zaak is, komt naar buiten dat ie een coalitie vol over rechts (tot aan SGP aan toe) wel ziet zitten. Dan ga ik toch wel even twijfelen...
Omtzigt een gedane zaak? Zie jij een coalitie voor je zonder hem?quote:Op maandag 6 november 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waar zeg ik dat het hetzelfde niveau is?quote:Op maandag 6 november 2023 16:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus jij schaalt Geert Wilders op hetzelfde niveau in als Hitler en de nazi's?
Zullen gewoon woorden zijn om wat rechtse kiezers te trekken. Verwacht dat het gewoon NSC, VVD, en PvdAGL wordt met misschien de CU of zo.quote:Op maandag 6 november 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Het is geen CDA hč. Zo wordt het iig verkocht. Maar tja, eens een CDA'er...quote:Op maandag 6 november 2023 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
CDA en SGP heeft je verbaasd? Hoe dan?
golfer in VKZ / [NSC] Nieuw Sociaal Contract #2quote:
Gedane zaak als in zekerheid van mijn stem.quote:Op maandag 6 november 2023 16:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Omtzigt een gedane zaak? Zie jij een coalitie voor je zonder hem?
Kijk even naar zijn punten over euthanasie en transgenders. En herhaal dit dan nog even.quote:Op maandag 6 november 2023 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen CDA hč. Zo wordt het iig verkocht. Maar tja, eens een CDA'er...
Hier nog even de tweet:quote:Op maandag 6 november 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 november 2023 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier nog even de tweet: [ twitter ]
En het fragment: [ twitter ]
quote:Op maandag 6 november 2023 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zullen gewoon woorden zijn om wat rechtse kiezers te trekken. Verwacht dat het gewoon NSC, VVD, en PvdAGL wordt met misschien de CU of zo.
Dat denk ik nietquote:Op maandag 6 november 2023 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier nog even de tweet: [ twitter ]
En het fragment: [ twitter ]
Ach, stabieler is met pvda voor hem en misschien doet pvda wel veel water in de wiijn. Timmermans wil gewoon regeren, gaat echt geen jaren in de oppositie.quote:
In verkiezingstijd roepen ze van alles; praktijk loopt vaak anders. Ik heb helemaal niks met PvdAGL, maar denk niet dat er een kabinet gaat komen zonder Timmermans. Hij houdt gewoon zijn opties op tafel, maar denk niet dat het die kant op gaat.quote:
Dat is echt een rat.quote:
quote:Op maandag 6 november 2023 17:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In verkiezingstijd roepen ze van alles; praktijk loopt vaak anders. Ik heb helemaal niks met PvdAGL, maar denk niet dat er een kabinet gaat komen zonder Timmermans. Hij houdt gewoon zijn opties op tafel, maar denk niet dat het die kant op gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |