En dan slapen de ratten buiten?quote:
Waar het distributiecentrum staat van de Marokkanenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Witte wijkbestaat dat nog in Nederland?
In van die dorpen of veel te dure wijkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Donkerwitte wijken welquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Dat is ook weer zo. Als je evenveel aan het woord bent, dan kun je ook wel gewoon eten. Voor sommige mensen juist wel goed als ze even gedwongen worden niets te zeggen maar te etenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar met alleen drankjes zijn de zenuwachtige mensen onbeholpen. Niks in handen.
Ik hoop dat het wat wordt ja.quote:
Vorig seizoen had je nog nergens last van. Wat was de ommezwaai?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef Caland het volgende:
Deze Aziaat heeft een ranzige onhygiënische huid
Tijd weer voor die mensen met open mond praten en eten uit hun muil laten vallenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zou het leuk vinden als iemand een flinke scheet laat voor het zitten gaan op de kruk
Paleis Huis ten Bosch & Paleis Noordeinde kan ik nog toevoegen aan die lijst.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
In van die dorpen of veel te dure wijken
Corona.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig seizoen had je nog nergens last van. Wat was de ommezwaai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |