Dan moet je de webpagina casten ipv de streamquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou nee ik wil 't op m'n TV. Everyday Astronaut met Twitter op de telefoon it is.

Destijds jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:48 schreef Zorro het volgende:
Zeiden ze nou dat als de vierde poging niet gelukt was dat het dan afgelopen zou zijn geweest met SpaceX?

Ik gooi Rum in mijn koffiequote:Op zaterdag 18 november 2023 13:52 schreef Tourniquet het volgende:
"no significant issues" volgens John.

Goede tipquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan moet je de webpagina casten ipv de stream

Oh?.. ach ja.. heb een hele flesquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:56 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat is het begin van de window, niet perse de lancering volgens mij.

De raket is gewoon 'opgewonden'quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij is lek![]()
[ afbeelding ]

Ik ookquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De raket is gewoon 'opgewonden'

Toch maar geklikt uit nieuwsgierigheid. En ben nu aan het kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef Tourniquet het volgende:
SpaceX-stream is nu ook live:
https://twitter.com/i/broadcasts/1dRKZEWQvrXxB

quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Toch maar geklikt uit nieuwsgierigheid. En ben nu aan het kijken

Toch nietquote:

Ff F5 drukkenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |