Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Oh jij hebt hem, ik was er mee aan het klunzen maar ik kan geen tweets meer postenquote:
quote:
Veel onduidelijkheid nu, het staat nu toch weer op morgen.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Launch is niet morgen maar zaterdag
Op de een of andere manier kan ik geen tweets meer plaatsen, dus maar ff zo
[ afbeelding ]
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Er is totale verwarringquote:Op donderdag 16 november 2023 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Veel onduidelijkheid nu, het staat nu toch weer op morgen. Maar Mary tweette ook dat de evacuatie is geannulleerd.![]()
https://twitter.com/BocaChicaGal/status/1725219072986485182
[ twitter ]
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Yep grid fin gedoequote:
hij stond er alquote:Op donderdag 16 november 2023 22:05 schreef -CRASH- het volgende:
Uhm Lancering verschoven naar zaterdag 7 AM central time (14:00)
Grid fin moet verwisseld worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Launch Delayed? | Countdown to Launch LIVE (video)
Niks mis mee, ik ben ook wat 'uit mijn doen' vandaagquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ben in een enorm flauwe bui vandaag
14:15:32 pmquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:13 schreef Gremen het volgende:
Wat is de verwachte launch tijd? Echt onhandig door sinterklaasintocht
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:13 schreef Gremen het volgende:
Echt onhandig door sinterklaasintocht
quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:32 schreef Puzzie het volgende:
Komt er ook nog een livestream van SpaceX zelf ?
Yesss!!quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]35 minuten voor de start.
https://www.spacex.com/launches/index.html
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Mooie beeldenquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Hoppy has seen them all
quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:59 schreef Starhopper het volgende:
Boodschapjes zijn in huis en nu lekker warm binnen naar Starship kijken![]()
![]()
En een OLM die nog enigszins in tact is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:57 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat ze het haalt maar stage separation zou al heel mooi zijn
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En een OLM die nog enigszins in tact is.
Op Xquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:32 schreef Puzzie het volgende:
Komt er ook nog een livestream van SpaceX zelf ?
Als het écht alleen op X te zien is ga jij ook gewoon met het broekje op de enkels naar X kijken hoor. En terecht.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op X![]()
Hopelijk laat NSF ook deze beelden zien. Ik weiger te kijken op X
Shitquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op X![]()
Hopelijk laat NSF ook deze beelden zien. Ik weiger te kijken op X
Als iemand mij dan een link kan sturen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het écht alleen op X te zien is ga jij ook gewoon met het broekje op de enkels naar X kijken hoor. En terecht.
Dat laatste is de bedoelingquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef heywoodu het volgende:
Wat is eigenlijk precies de bedoeling? Moet er ook nog iets netjes landen, of gaat er iets omhoog en stort het weer in zee of wat?
Dat was wel de bedoeling toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze blazen hem toch wel op voordat hij de zee raakt?
Nee. Dat ga ik niet doen. Ik gun hem geen views op X. Het moet gewoon weer terug naar Youtubequote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het écht alleen op X te zien is ga jij ook gewoon met het broekje op de enkels naar X kijken hoor. En terecht.
1 orbit en dan neerstorten in zee. De booster maakt een gecontroleerde landing in zeequote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef heywoodu het volgende:
Wat is eigenlijk precies de bedoeling? Moet er ook nog iets netjes landen, of gaat er iets omhoog en stort het weer in zee of wat?
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb vaak grote moeite om überhaupt te vinden op Xquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat ga ik niet doen. Ik gun hem geen views op X. Het moet gewoon weer terug naar Youtube
[..]
1 orbit en dan neerstorten in zee. De booster maakt een gecontroleerde landing in zee
Hij slaat te pletter in zee ergens bij Hawaiiquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef heywoodu het volgende:
Ach, als je het liever mist is dat jouw keuze inderdaadquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat ga ik niet doen. Ik gun hem geen views op X. Het moet gewoon weer terug naar Youtube
BocaChica sunrise is altijd een genot om naar te kijkenquote:
Thnx!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef Tourniquet het volgende:
X-stream is nu ook live:
https://twitter.com/i/broadcasts/1dRKZEWQvrXxB
Dit kan ik niet casten!quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef Tourniquet het volgende:
SpaceX-stream is nu ook live:
yt link? bij deze heb je een X account nodigquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef Tourniquet het volgende:
SpaceX-stream is nu ook live:
Er is altijd een delay , bij mij tenminste , is ook bij NSFquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ik heb een 8 seconden delay tussen EDA en X ,jullie ook?
Ze doen niets meer op YTquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:32 schreef butz0rs het volgende:
[..]
yt link? bij deze heb je een X account nodig
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk wel dat NSF de beste optie is voor X-loze mensen? Ook al zie je hem daar waarschijnlijk omhoog gaan en verdwijnen ipv dat je het echt kunt volgen
Everyday Astronout heeft een tracking camera geloof ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk wel dat NSF de beste optie is voor X-loze mensen? Ook al zie je hem daar waarschijnlijk omhoog gaan en verdwijnen ipv dat je het echt kunt volgen
vroeger liet NSF the SpaceX stream wel eens zien. Dat zal ook wel niet meer mogen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Weer van die kutbootjes in de range.
En als je hier kijkt, is er dan ook een account nodig?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:32 schreef butz0rs het volgende:
[..]
yt link? bij deze heb je een X account nodig
Iedereen blijquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:40 schreef butz0rs het volgende:
Oh je kunt de stream op hun website bekijken
https://www.spacex.com/la(...)Id=starship-flight-2
Deze werkt voor mij zonder Twitter accountquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:40 schreef butz0rs het volgende:
Oh je kunt de stream op hun website bekijken
https://www.spacex.com/la(...)Id=starship-flight-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop