Met de bevolkingspiramide van Gaza is dat toch logisch? Wat voor stemming willen ze nou weer maken bij de NOS dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dit al geplaatst
16:36 • nieuwe update
Dodental loopt op, 'een derde van slachtoffers Gaza is kind'
De Israëlische luchtaanvallen op Gaza hebben tot nu toe aan 1799 mensen het leven gekost, meldt het Palestijnse ministerie van Gezondheid. Onder die slachtoffers zijn 583 kinderen. Bijna 6400 mensen zijn volgens de Palestijnen gewond geraakt.
Door aanvallen van Hamas zijn meer dan 1200 Israëliërs om het leven gekomen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-is-verantwoordelijk
Dat cultureel centrum in Rotterdam?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan te bedenken dat ik heel graag nog eens naar Al Quds wilde gaan. Dat wordt weer een lange termijn verhaal.²
Dit dus, het is een walgelijke shitshowquote:
Niet helemaal mee eens maar goed , ik heb geen zin meer in die discussiequote:
Lees Ernst Junger. Of Spengler.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hecht nog waarde aan mijn weelderige bilpartijen. Ik sla nog even over.²
De een gebruikt wel eigen burgers als menselijk schild. De ander niet.quote:
Misschien willen we z'n ticket wel crowdsourcen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lees Ernst Junger. Of Spengler.
Wees geen nihilist. Zoek het avontuur op. Ga naar Hebron, en schreeuw dat elk grondgebied katholiek is.
Liever niet. Zo’n vaart zal het ook wel weer niet lopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Onze generatie heeft ongekende vredestijd gekend. Misschien is dit wel het oude 'normaal' wat terugkeert.
Nee, ik bedoel Jeruzalem. En dan in het bijzonder de Al-Aqsa moskee. Ik ben overtuigd Moslim. Een getraind oog zou dit al opgemerkt kunnen hebben daar ik zacht en vriendelijk in de omgang ben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat cultureel centrum in Rotterdam?
het is en blijft een shitshowquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:22 schreef probeer het volgende:
[..]
De een gebruikt wel eigen burgers als menselijk schild. De ander niet.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Jeruzalem. En dan in het bijzonder de Al-Aqsa moskee. Ik ben overtuigd Moslim. Een getraind oog zou dit al opgemerkt kunnen hebben daar ik zacht en vriendelijk in de omgang ben.²
Het is zelfs te weinig. Daar gaat het excuus dat de slachtoffers vallen door Hamas die burgers als human shields gebruiktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Met de bevolkingspiramide van Gaza is dat toch logisch? Wat voor stemming willen ze nou weer maken bij de NOS dan?
Je kunt altijd nog komiek worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Jeruzalem. En dan in het bijzonder de Al-Aqsa moskee. Ik ben overtuigd Moslim. Een getraind oog zou dit al opgemerkt kunnen hebben daar ik zacht en vriendelijk in de omgang ben.²
Die Gaza streams werken volgens mij allemaal op een generator met wat accu's. Als je 100 liter benzine/diesel hebt kun je daar ook wel even op vooruitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zolang de telefoonmasten blijven werken en er nog elektriciteit voorhanden is (kan al met een - eventueel draagbare - zonnepaneel) kunnen we onze borsten wel nat maken.
*clownquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog komiek worden.
Ow? Hoe leid je dat daar uit af?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is zelfs te weinig. Daar gaat het excuus dat de slachtoffers vallen door Hamas die burgers als human shields gebruikt
Nee, komieken moeten grappig zijn. Niet zichzelf grappig vinden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog komiek worden.
Jij bent aardig op de hoogte van de functie vereisten.... wil geen suggesties doen of iets, maar tochquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, komieken moeten grappig zijn. Niet zichzelf grappig vinden.
Edit, dat plaatje lijkt alsof er een heel grote bom gaat ontploffen.quote:#Urgent 🔴 Residents of Gaza City, We called on you this morning to leave Gaza City to the southern Gaza Valley, for your safety. I would like to inform you that the IDF will refrain from touching the route marked on the map until 20:00. For your safety, take advantage of the next time to move south from Beit Hanoun to Khan Yunis.
We will post additional safe methods later. If you are concerned about yourself and your loved ones, you should head south according to our instructions.
Rest assured that Hamas leaders only care about protecting themselves in preparation for strikes in the region.
Geen ambitie die kant op, sorry.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Jij bent aardig op de hoogte van de functie vereisten.... wil geen suggesties doen of iets, maar toch
Voor het geval dat je daar dan staat als terrorist met een blikje sardines en het aanziet voor een blikopenerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, filmpje is o.a. hier te zien:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/10/12/tunnelnetwerk-onder-gaza/
[ afbeelding ]
Best handig dat er letterlijk "rocket" op de raketten staat.
Wat hamas deed - pacifistisch.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:26 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat iedereen in een bezette situatie de neiging zal krijg krijgen om militant te worden en misschien zelfs uiteindelijk zo extreem als hamas. maar begrijp ook dat israel op dit moment vast zit in de situatie die mede door hun is gecreëerd.
Uiteraard hadden de palestijnen een pacifistische instelling tegen hun bezetting kunnen innemen maar denk dat dat niet menselijk is en ook niet logisch. En zoals isreal het recht heeft op verdediging hebben de palestijnen dan op verzet.
Die werken gewoon een lijst doelwitten af hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Israël heeft dus geen idee wat ze wel bombarderen.
Kan hun het schelen. Onder 100 argeloze vruchtbare en tedere pubers zal vast 1 Hamas lid zitten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Israël heeft dus geen idee wat ze wel bombarderen.
Dat is idd wel meestal hoe vicieuze cirkels werken, ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:26 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat iedereen in een bezette situatie de neiging zal krijg krijgen om militant te worden en misschien zelfs uiteindelijk zo extreem als hamas.
nee dat ben ik met je eens. Dat is puur terrorisme.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat hamas deed - pacifistisch.
Pacifisme terwijl je het gevoel hebt bezet te worden, staat gelijk aan defaitisme. En dus de bezetting accepteren. Dus nee, natuurlijk doe je dat niet. Maar dat wil nog niet zeggen dat onschuldige burgers gaan afslachten, dames aan de haren meesleuren en ontvoeren, kinderen vermoorden rationeel en legitiem verzet is.
Legitiem gewelddadig verzet is het bestrijden van soldaten of jezelf beschermen tegen agressieve kolonisten.
Dat roof knocking werkt goed, 15% van de mensen heeft geen dak meer boven t hoofd en het aantal doden valt relatief meequote:
Waarom zit dat ene Hamas lid tussen die 100 argeloze vruchtbare en tedere pubers?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan hun het schelen. Onder 100 argeloze vruchtbare en tedere pubers zal vast 1 Hamas lid zitten.²
Nee. Het is anders.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan hun het schelen. Onder 100 argeloze vruchtbare en tedere pubers zal vast 1 Hamas lid zitten.²
Omdat het gokt op beschaving van Israël en hen dit lijfsbehoud geeft. Wrong bet!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zit dat ene Hamas lid tussen die 100 argeloze vruchtbare en tedere pubers?
Waarom maak je dan dat vreemde onderscheid?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat ben ik met je eens. Dat is puur terrorisme.
Of een waterleiding.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor het geval dat je daar dan staat als terrorist met een blikje sardines en het aanziet voor een blikopener
Ja, geef het beestje een naampje. Zonder in semantiek te vervallen. Dit is beginnend genocide.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:31 schreef theunderdog het volgende:
Israel redenatie is als volgt: 'ja, de kans is aanwezig dat het onschuldige burgers zijn. Maar het kunnen ook allemaal toekomstige Hamas-strijders zijn, laten we het zekere voor het onzekere nemen'.
Zelfs mijn wappiedetector van Alie Express ging af, hij werkt toch wel kennelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, en wat ga je doen als het om klamme bilpartijen gaat?
Israël bepaalt het narratief en daar moet je ze wel het respect voor geven, het is maar een klein volkje maar ze hebben de hele wereld in hun handpalm. Iedereen danst naar hun pijpen.
Ja dat lijkt inderdaad de verkeerde gok. Had dat Hamas-lid dat echt verwacht als je net 1300 Israëli op beestachtige wijze afslacht?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat het gokt op beschaving van Israël en hen dit lijfsbehoud geeft. Wrong bet!²
Haha 'beginnend genocide'.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, geef het beestje een naampje. Zonder in semantiek te vervallen. Dit is beginnend genocide.²
nou ja genoeg mensen die vinden dat palestijnen dit allemaal maar verdienenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom maak je dan dat vreemde onderscheid?
Geen rationeel mens dat jankt als een Palestijn een soldaat bij een checkpoint aanvalt, hoor. Dat is risico van zijn vak, en logisch vanuit het perspectief van de Palestijn. En het is ook weer logisch dat Israel vervolgens diegene doodschiet.
Welke doelwitten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die werken gewoon een lijst doelwitten af hoor
Oprechte vraag, want ik kan het me niet goed meer herinneren, maar was er ook zo'n ophef toen de VS met een hoop bombarie Afghanistan begon te bombarderen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja genoeg mensen die vinden dat palestijnen dit allemaal maar verdienen
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oprechte vraag, want ik kan het me niet goed meer herinneren, maar was er ook zo'n ophef toen de VS met een hoop bombarie Afghanistan begon te bombarderen?
Wie precies?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja genoeg mensen die vinden dat palestijnen dit allemaal maar verdienen
Ja, jij denkt dat de Mossad en IDF geen uitgebreide lijst heeft van doelwitten? Alle mogelijke locaties worden aangepaktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Welke doelwitten?
Ze zijn verrast door een terreuraanslag en 5 dagen later weten ze exact waar Hamas zit?
Lol
Klein korreltje zout, zitten daar ook van die 30 jarige “kinderen” tussen zoals degenen die hier asiel aan komen vragen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dit al geplaatst
16:36 • nieuwe update
Dodental loopt op, 'een derde van slachtoffers Gaza is kind'
De Israëlische luchtaanvallen op Gaza hebben tot nu toe aan 1799 mensen het leven gekost, meldt het Palestijnse ministerie van Gezondheid. Onder die slachtoffers zijn 583 kinderen. Bijna 6400 mensen zijn volgens de Palestijnen gewond geraakt.
Door aanvallen van Hamas zijn meer dan 1200 Israëliërs om het leven gekomen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-is-verantwoordelijk
Nee joh.. Er is nu alleen een hoop kabaal omdat het om Israel gaat en veel mensen anti-joods zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oprechte vraag, want ik kan het me niet goed meer herinneren, maar was er ook zo'n ophef toen de VS met een hoop bombarie Afghanistan begon te bombarderen?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
Vind deze wel aardig goed gedaan:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |