Nu de winter al een tijd hard zijn best doet merk ik dat dat niet positief is voor mijn humeur. Nu dacht ik dat ik met elke week 2x onder de zonnebank te gaan liggen wel een beetje lekkere energie kan opdoen.
Op mijn sportschool staat dus een zonnehemel, voor de prijs van 2 euro per 5 minuten. Nu vraag ik mij af of dat een gangbare prijs is, en hoeveel minuten ik per keer zou moeten gaan? Ik hoef dus niet pikzwart te worden, maar gewoon een licht gezond kleurtje zou niet misstaan
quote:2 euro per 5 minuten ?
Op donderdag 13 februari 2003 19:52 schreef Wokkel het volgende:
Hey hallo,Nu de winter al een tijd hard zijn best doet merk ik dat dat niet positief is voor mijn humeur. Nu dacht ik dat ik met elke week 2x onder de zonnebank te gaan liggen wel een beetje lekkere energie kan opdoen.
Op mijn sportschool staat dus een zonnehemel, voor de prijs van 2 euro per 5 minuten. Nu vraag ik mij af of dat een gangbare prijs is, en hoeveel minuten ik per keer zou moeten gaan? Ik hoef dus niet pikzwart te worden, maar gewoon een licht gezond kleurtje zou niet misstaan
--
Oja toen wij nog geen zonnebank hadden betaalde ik voor 10x zo`n 50 eurotjes. En dan kon je er 20 min. per keer onder liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 13-02-2003 19:59]
Maar hier thuis wel, als je kijkt naar 'afschrijving' is dat eigenlijk nog best duur
quote:afschrijving ???
Op donderdag 13 februari 2003 20:07 schreef Miguel het volgende:
Bij mij op de sportschool staat er geen hoorMaar hier thuis wel, als je kijkt naar 'afschrijving' is dat eigenlijk nog best duur
quote:WTF! 2 euro per 5 minuten?
Op donderdag 13 februari 2003 19:52 schreef Wokkel het volgende:Op mijn sportschool staat dus een zonnehemel, voor de prijs van 2 euro per 5 minuten.
Goddamn, wat duur.
Zal wel niet duur misschien zijn ivm met sportscholen.
Ik ben waarschijnlijk de eenmalige prijs van het aanschaffen van een zonnebank gewend
[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 13-02-2003 20:34]
ben 21 jaar en ouder, betaal je ¤ 32,- voor onbeperkt (en dan mag je ook onbeperkt onder de zonnebank...)
die mensen mogen dus elke dag onder de zonnebank voor ¤ 2,- per maand...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |