Brrrr..... koud!!!!quote:
Ik wil nog niet om ELF roepen maar...quote:
it goet oanquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil nog niet om ELF roepen maar...
quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil nog niet om ELF roepen maar...
Per definitie word je van het weer niet ziek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat de pluim zo verandert is, beetje stabieler en zonniger weer zou fijn zijn. Dit kwakkelweer gaat weer voor een hoop griepjes zorgen.
Je weerstand krijgt een tik toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Per definitie word je van het weer niet ziek.
Het kan zijn dat je minder weerstand hebt. Dat hangt natuurlijk van meerdere factoren af. En dat je daardoor eerder vatbaar bent voor een virus of een bacterie. Want dat zijn de oorzaken van ziek worden. Niet het weer op zich of zo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:58 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Je weerstand krijgt een tik toch?
Of is dat een fabel?
Gelachen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook echt alles of niets h, dit jaar. Eerst die trieste lente dat over ging naar die warme juni, toen die zeiknatte zomer, toen de hitte in september en nu uit het niets de koelkast in.
Vind het reuze meevallen, gisteren was het gurig koud, vandaag redelijk zacht..was heerlijk in het bosquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vind het reuze meevallen, gisteren was het gurig koud, vandaag redelijk zacht..was heerlijk in het bos
Ik ook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt veel te fris aangekleed vandaag
Winterjas gaat me nog te ver, maar het scheelt niet veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik kan niet eens m’n nieuwe mooie trenchcoat voor de herfst aan. Ik kan meteen m’n winterjas aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |