SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week was duidelijk beter.quote:
Mooi hequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:24 schreef lily het volgende:
2 graden.
Auto’s aan de straat ijslaagje. Ff wennen weer.
Vroeger zag Jan Roos er ook al verrot uitquote:
Ik weet dat je van kou houdt hoor, helemaal prima, maar dit vind ik wel een beetje ongepast van je.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schitterende avond om nasr de sterrenhemel te turen. Jupiter en Saturnus staan er prima op vandaag. De Plejaden zijn met het blote oog weer uitstekend te herkennen. Ontelbare objecten kunnen we weer zien.
Nu weer ff naar M31 turen. Straks Uranus zoeken.
Wat hou ik toch van deze donkere, kraakheldere, koude oktoberavonden/nachten.
Laat het dan maar gewoon koud blijven wat mij betreft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:35 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag 18-20 gradenzaterdag 3-5 graden
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik weet dat je van kou houdt hoor, helemaal prima, maar dit vind ik wel een beetje ongepast van je.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik weet dat je van kou houdt hoor, helemaal prima, maar dit vind ik wel een beetje ongepast van je.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook echt alles of niets hè, dit jaar. Eerst die trieste lente dat over ging naar die warme juni, toen die zeiknatte zomer, toen de hitte in september en nu uit het niets de koelkast in.
Vrijdag nog in een shirt op de fiets, nu was een jas in plaats van een vest toch wat fijner geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |