Blijft één pot nat.quote:Op zondag 19 november 2023 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Pot 3 is sterker dan Pot 2 dus goed.
Nu België eerste is geworden in de poule en Oostenrijk tweede vraag ik me af of dit nog klopt? Zou anders wel raar zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)op-pot-3-voor-oranje
quote:Op maandag 20 november 2023 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu België eerste is geworden in de poule en Oostenrijk tweede vraag ik me af of dit nog klopt? Zou anders wel raar zijn.
Saillant detail. Bij Tsjechië zijn 4 spelers naar huis gestuurd omdat ze na de vorige wedstrijd hebben gefeest tot 's ochtends vroegquote:Op maandag 20 november 2023 16:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vanavond dus 3 onderlinge confrontaties voor een direct ek ticket:
- Oekraïne - Italië: Italië en Oekraïne hebben evenveel punten, maar Italië heeft een beter doelsaldo, Oekraïne moet dus winnen, maar gezien de wisselvalligheid van Italië is dat best mogelijk
- Tsjechië - Moldavië: Tsjechië heeft 2 punten meer dan Moldavië en zou deze wedstrijd moeten kunnen winnen, maar Moldavië zit in een goede flow en is al 4 wedstrijden ongeslagen.
- Slovenië - Kazachstan: Slovenië heeft 1 punt meer dan Kazachstan en zou dit moeten kunnen redden. Hoop het wel, want Kazachstan heeft echt niks te zoeken op een ek
Sleeping Dwarf.quote:Op maandag 20 november 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 goals op rij
#dieoverwinningkomter
Schandalig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |