“Anders was het toch een hele andere wedstrijd geworden en had ik het nog moeten zien.”quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, Gibraltar staat natuurlijk wel al bijna de hele wedstrijd met tien man, dan wordt het toch lastig.
En winnen de vrienden ?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Duitsland speelt een uitwedstrijd in Berlijn
Tterturken zullen extatisch tekeer gaan, 2-3 voor Turkije.quote:
Vriendschappelijk is de redding gelukkigquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Tterturken zullen extatisch tekeer gaan, 2-3 voor Turkije.
Ik had als scheids bij de 90e minuut al afgefloten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:36 schreef wimderon het volgende:
2 minuten blessuretijd in een helft met 7 wissels, 7 doelpunten en nog wat VAR-werk. Stukje marchanderen.
Ja, twee keer. Een keer won Gibraltar, een keer San Marino.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had als scheids bij de 90e minuut al afgefloten.
Behoorlijk lachwekkend eindelijk zo'n potjes zoals Frankrijk - Gibraltar
Ik vraag me oprecht af wie de zwakste ploeg is. Gibraltar - San Marino
Hebben die 2 al eens tegen elkaar gespeeld?
Wat een leuk feitje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Ook wel geinig: dertig jaar (en n dag) geleden moest Roemeni in Wales winnen om zich voor het WK van 1994 te plaatsen, ze wonnen met 1-2. Bondscoach was Anghel Iordanescu, een van de goals kwam van Gheorghe Hagi. Vandaag plaatsten ze zich met wederom een 1-2 uitzege voor het EK, met Anghel Iordanescu's zoon Eduard als coach en Gheorghe Hagi's zoon Ianis als een van de scorers
Ze gingen vrijdag helemaal uit hun dak bij de goal. Alsof ze Tardelli waren.quote:Op zondag 19 november 2023 10:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, twee keer. Een keer won Gibraltar, een keer San Marino.
Denk dat Gibraltar wel beter is. Die zijn zelfs keer gepromoveerd in de Nations League. San Marino is voor hun doen wel redelijk op dreef in de kwalificatie. Twee keer gescoord al.
klassieke Belgengrap weerquote:
Blijft n pot nat.quote:Op zondag 19 november 2023 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Pot 3 is sterker dan Pot 2 dus goed.
Nu Belgi eerste is geworden in de poule en Oostenrijk tweede vraag ik me af of dit nog klopt? Zou anders wel raar zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)op-pot-3-voor-oranje
quote:Op maandag 20 november 2023 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu Belgi eerste is geworden in de poule en Oostenrijk tweede vraag ik me af of dit nog klopt? Zou anders wel raar zijn.
Saillant detail. Bij Tsjechi zijn 4 spelers naar huis gestuurd omdat ze na de vorige wedstrijd hebben gefeest tot 's ochtends vroegquote:Op maandag 20 november 2023 16:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vanavond dus 3 onderlinge confrontaties voor een direct ek ticket:
- Oekrane - Itali: Itali en Oekrane hebben evenveel punten, maar Itali heeft een beter doelsaldo, Oekrane moet dus winnen, maar gezien de wisselvalligheid van Itali is dat best mogelijk
- Tsjechi - Moldavi: Tsjechi heeft 2 punten meer dan Moldavi en zou deze wedstrijd moeten kunnen winnen, maar Moldavi zit in een goede flow en is al 4 wedstrijden ongeslagen.
- Sloveni - Kazachstan: Sloveni heeft 1 punt meer dan Kazachstan en zou dit moeten kunnen redden. Hoop het wel, want Kazachstan heeft echt niks te zoeken op een ek
Sleeping Dwarf.quote:Op maandag 20 november 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 goals op rij
#dieoverwinningkomter
Schandalig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |