Lekker bezig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, fijn om te weten dat er andere zijn die daar ervaring mee hebben! Ik ben meer een laatbloeier denk ik, lang ziek geweest. Nu proberen om te participeren in de maatschappij, hbo gewoon in de vier jaar gehaald die ervoor staan. Volgend jaar hoop ik een master te kunnen doen deeltijd aan de universiteit. Dan vind ik het goed geweest.
verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, fijn om te weten dat er andere zijn die daar ervaring mee hebben! Ik ben meer een laatbloeier denk ik, lang ziek geweest. Nu proberen om te participeren in de maatschappij, hbo gewoon in de vier jaar gehaald die ervoor staan. Volgend jaar hoop ik een master te kunnen doen deeltijd aan de universiteit. Dan vind ik het goed geweest.
Dankje maat, helaas behoor ik niet tot de elite die in Seoul kan studeren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verstandige jongen die ver gaat komen
Gezellig maat. Wanneer vlieg je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:fetx check je op Cyprus. App me nog effe wb. de partnerruil.
dag lieverdquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:01 schreef Sked het volgende:
Fijne zaterdag allen
Ik ga lekker naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |