Wel dat er een gesnipperd uitje op moet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijke papzak. Dit was vast niet Rebekka's idee.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat. (Ik met gehakt en aardappel in een ovenschotel)
Zak in de stront.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat was het niet; je ijlt.
Ik eet deze nasi voor de derde keer. Dit is de tweede keer dat hij erom vraagt.quote:
Je uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wel dat er een gesnipperd uitje op moet.
Maak dan ook een verslag voor dat topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet deze nasi voor de derde keer. Dit is de tweede keer dat hij erom vraagt.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef GGMM het volgende:
Waren Niek en Tong niet dikke vrienden?
Heb ik iets gemist
O zooooooooooquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet deze nasi voor de derde keer. Dit is de tweede keer dat hij erom vraagt.
Ik neuk geen BN-hoeren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Graag je mening over Noa Vahle.
Het kwartje valt gewoon niet makker. Heel spijtig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak dan ook een verslag voor dat topic
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak dan ook een verslag voor dat topic
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, anders kom je nooit meer van zeur @:onlogisch af.
Maar hij heeft het niet van een vreemde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar hij heeft het niet van een vreemde.Hier roddelen we nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM
Als jij het snapt mag je er van uitgaan dat iedereen het snapt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik wist niet of je de grap door zou hebben
Laat mij met rust
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij het snapt mag je er van uitgaan dat iedereen het snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |