Geniet ervan!quote:
Dat soort dingen kon ik in m'n prime al niet. Bal 1000 hooghouden, of de 100 meter binnen 12 minuten....peulenschil. Koprol, rolmops of push ups, not my cup of tea. Ha ha ha.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat als Herm een push up doet het direct in zijn rug schiet en 5 weken loopt alsof hij buttplug draagt.
Dank je. Straks weet ik niet meer waarom ik me beroerd voel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte @:tong80
Hoop dat het allemaal een beetje meevalt, die bijwerkingen.
Dus zelfs een briljante knipoog waardeer je niet meer.quote:
Leg het effe uit.quote:
Dat was het niet; je ijlt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus zelfs een briljante knipoog waardeer je niet meer.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat was het niet; je ijlt.
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld in je dat je nog geen bijdrage geleverd hebt aan het nasi topic van @johannes_vermeerquote:
Walgelijke papzak. Dit was vast niet Rebekka's idee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Broodjes hamburger, @:Drizzt_DoUrden
Dit is de tweede keer dat je het zegt terwijl ik het recept drie keer geleden al opgesomd heb.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld in je dat je nog geen bijdrage geleverd hebt aan het nasi topic van @:Johannes_vermeer
Desondanks ben ik volwassen genoeg je een smakelijk avondeten toe te wensen
huhquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je het zegt terwijl ik het recept drie keer geleden al opgesomd heb.Alleen niet in dat topic.
Je snapt de insteek van het topic lijkt me?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je het zegt terwijl ik het recept drie keer geleden al opgesomd heb.Alleen niet in dat topic.
Geniet er lekker van maat. (Ik met gehakt en aardappel in een ovenschotel)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook net! Met kip kerrie (en rijst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |