Wat deze Twitteraar zegt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De grens verschuift steeds verder lijkt het wel. Was gisteravond om 20u ook al verbaasd wat voor beelden je bij het journaal direct getoond krijgt. Zonder aankondiging ook, tamelijk bizar.
Dreyfus en dan lekker ophitsen enzo. Ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een mooi naslag document dat er vorige eeuw niet was: hoe ontstaat de wens tot genocide onder de bevolking.
Waar doel je eigenlijk specifiek op? Plaatjes? Complottheorieën?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:
En ja ik heb ongetwijfeld driekwart gemist maar er is echt geen doorkomen aan.
Gewoon, bagger. Plaatjes antisemitisme nukes op gaza ga zo maar doorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar doel je eigenlijk specifiek op? Plaatjes? Complottheorieën?
Snap ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:
En ja ik heb ongetwijfeld driekwart gemist maar er is echt geen doorkomen aan.
Net goed. Daar waren ze ook voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:20 schreef StephanL het volgende:
Was een demonstratie in Parijs voor Palestina. Zijn echter verboden en werden dan ook met ME en traangas uit elkaar gehaald.
Je ziet op de livestream van Gaza dat er steeds minder lichtjes zijn. De stroom raakt helemaal op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:20 schreef Snikkelbeer het volgende:
Het gaat weer flink los op de livestreams.
Klopt, alleen dat ziekenhuis (volgens mij?) blijft nog steady qua licht. Ben benieuwd hoe lang daar nog stroom is...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je ziet op de livestream van Gaza dat er steeds minder lichtjes zijn. De stroom raakt helemaal op.
Pfff nou. Je hoort soms ook die vliegtuigen aankomen. Moet je voorstellen dat je er zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:20 schreef Snikkelbeer het volgende:
Het gaat weer flink los op de livestreams.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:23 schreef Vallon het volgende:
Nogmaals het probleem en de ramp is simpel op te lossen, lever de terroristen uit voor berechting en laat sws de gijzelaars gaan. Een bevolking die al of niet actief door wegkijken, terrorisme mogelijk maakt; kan dingen alleen maar aan zichzelf (ver)wijten.
Dan kun je ook op de FP reageren, in een forum moet je kunnen discussiëren, dat is een beetje het idee van een forum.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:24 schreef Akathisia het volgende:
Ik zou 'de discussie' gewoon niet meer toestaan. Alleen dus nieuws/updates en reacties die daar relevant toe zijn.
Ook wel een stuk minder dan gisterquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:24 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat ziekenhuis (volgens mij?) blijft nog steady qua licht. Ben benieuwd hoe lang daar nog stroom is...
Die Bart van Geenstijl heeft de foto geretweet op X.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:34 schreef Confetti het volgende:
CNN zendt een van de foto's uit nu.
Yep, een nogal spookachtig aandoend beeld op de stream idd. Het pikzwarte silhouet van Gaza-Stad steekt soms fel af tegen lichtflitsen aan de horizon terwijl zo nu en dan doffe dreunen klinken in het landschap. En dit altijd met het aanhoudende gebrom van een drone in de lucht ...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je ziet op de livestream van Gaza dat er steeds minder lichtjes zijn. De stroom raakt helemaal op.
Ik vermoed dat of ze een beter zicht op de situatie met de gijzelaars hebben of dat de actieve reservisten voldoende zijn opgetraind. Dat laatste zal een weekje duren vanaf het moment van melden. En de meeste actieve reservisten zullen in Israël zitten. Die zijn vlotjes aan de extra training begonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanneer starten we met het grondoffensief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |