Das nogal een bijzondere denkwijze, want natuurlijk stem je op de partij die iets aan jouw situatie wil doen, en dat doen ze in de vorm van verkiezingsbeloften. Net zoals wij dat hier doen, over het algemeen genomen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dus?
Hoeveel mensen kozen voor ze, omdat ze effectief de enige waren die wat aan hun situatie deden/doen?
In welke mate kunnen we aldaar spreken van echt vrije verkiezingen?
Maar we kennen hem helemaal niet, misschien heeft hij wel familie daar wonen, jij gaat er meteen vanuit dat het een zolderkamerautist is, even los van zijn mening is het gewoon een mening en jouw mening over hem doet er helemaal niet toe.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik de informatie en ervaringen van mensen die die shit dagelijks moeten doorstaan eerder aanneem dan het onderbuik van een of ander narrow-minded FOK!usertje.
Dat jij het anders leest is jammer maar moet jij weten
Wat heeft Hamas dan precies voor ze gedaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dus?
Hoeveel mensen kozen voor ze, omdat ze effectief de enige waren die wat aan hun situatie deden/doen?
In welke mate kunnen we aldaar spreken van echt vrije verkiezingen?
In irak onder saddam mocht je tijdens verkiezingen ook kiezen tussen saddam en saddam. Of aanschouw de nep verkiezingen die altijd in rusland plaats vinden.quote:
Dat werkt twee kanten op en de valse beschuldigingen dat ik zou liegen helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar we kennen hem helemaal niet, misschien heeft hij wel familie daar wonen, jij gaat er meteen vanuit dat het een zolderkamerautist is, even los van zijn mening is het gewoon een mening en jouw mening over hem doet er helemaal niet toe.
Hmja true, maar PCPSR staat wel bekend als een toonaangevende partij als het gaat om polls en research op dit soort vlakken. Erg interessante website ook; https://pcpsr.org/en - er staan veel onderzoeken en polls die meer inzicht geven in deze complexe materie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Netjes.
Met als kanttekening dat een peiling in Gaza niet betrouwbaar is (zelfs waarnemers komen er nauwelijks in) en wij een ander beeld van Hamas hebben dan de inwoners. Voor hun is Hamas meer dan de groep die vecht voor vrijheid, Hamas is ook de dagelijkse politiek, politie en ambtenaren.
(staat buiten kijf dat Hamas daar erg populair is en voor veel inwoners Isralische burgerslachtoffers acceptabel is)
Lijkt me de beste bron die je zou kunnen vinden op dit moment eerlijk gezegd.quote:PSR is an independent nonprofit institution and think tank of policy analysis and academic research. PSR was founded with the goal of advancing scholarship and knowledge on immediate issues of concern to Palestinians in three areas: domestic politics and government, strategic analysis and foreign policy, and public opinion polls and survey research. PSR research units conduct and organize four types of activities: research and policy analysis, empirical surveys and public opinion polls, task forces and study groups, and meetings and conferences. The units focus on current public policy issues with a special reliance on empirical research as a tool to advance scholarship and understanding.
PSR is dedicated to promoting objective and nonpartisan research and analysis and to encouraging a better understanding of Palestinian domestic and international environment in an atmosphere of free debate and exchange of ideas. PSR is registered as a nonprofit institution in the Palestinian Ministry of Justice.
Wel lef hoor, ik zou het niet durven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Relevante stukjes:
"You're provoking something over here"
"He's wearing a mask in the street. Look at them man!"
"If this is a peaceful protest, why are you masking up?"
Er wordt net zo gehandhaafd in Londen als in Nederland zo te zien.
Ow, dat is bekend. Behalve zich zo af en toe opblazenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat heeft Hamas dan precies voor ze gedaan?
Ja, ok, en waarom zou Isral ze dan van water en voedsel moeten voorzien omdat zij zich laten benvloeden door hun gehersenspoelde familielid? Waarom is dat dan opeens de verantwoordelijkheid van Isral geworden?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Soms kan een AK-47 en een gehersenspoelde familielid je keuzes nogal benvloeden, je ziet het ook in landen met een dictator, dan heb je echt een leger nodig om zulke idioten te verwijderen. Dus is het leven in ellende.
Zoals? De vernielde huizen van zelfmoordenaars vergoeden?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat is bekend. Behalve zich zo af en toe opblazenof israel bestoken
doen ze ook wel wat nuttige dingen.
Die gemaskerde lui mag je wat mij betreft gelijk afvoeren. Het feit dat er geen handhaving is op dit soort dingen laat wel duidelijk zien dat over de hele wereld er een groeiende tweedeling aan het ontstaan is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Relevante stukjes:
Leuk, maar dit staatje zegt bij lange na niet alles.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Isral bleef jarenlang grotendeels buitenschot. Letterlijk
Ik denk dat heel inwoners van Gaza gewoon zo opgegroeid zijn, opa was een hamasstrijder en streed tegen onrecht, dan wordt er een neefje als martelaar omgebracht, dan valt er een bom op het huis van een tante.. een grote clusterfuck van indoctrinatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat heeft Hamas dan precies voor ze gedaan?
De aquafyer vervuild met afvalwater, de schaarse middelen genvesteerd in ondergrondse tunnels om wapens en strijders te vervoeren, voor miljoenen euro's aan raketten aangeschaft.
Ik heb nog wat moeite om te ontdekken wat Hamas precies heeft gedaan voor de situatie van de Palestijnen behalve deze verslechterd.
Mwah, ik geef @Erasmus wel gelijk, wellicht reageert hij te fel maar als ieder bewijs, zowel feitelijk als anekdotisch wordt weggejaagd dan ben je gewoon je mening door aan het drukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar we kennen hem helemaal niet, misschien heeft hij wel familie daar wonen, jij gaat er meteen vanuit dat het een zolderkamerautist is, even los van zijn mening is het gewoon een mening en jouw mening over hem doet er helemaal niet toe.
Faciliteiten. Maar qua dit kun je je verdiepen, ik heb geen zin om het jou te spoonfeeden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zoals? De vernielde huizen van zelfmoordenaars vergoeden?
Op wat voor goede dingen doel je?
Aboutaleb durft nog geen vlag te hijsen in de stad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel lef hoor, ik zou het niet durven.
En welke aanwijzingen heb jij dat deze verkiezingen doorgestoken kaart waren?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
In irak onder saddam mocht je tijdens verkiezingen ook kiezen tussen saddam en saddam. Of aanschouw de nep verkiezingen die altijd in rusland plaats vinden.
Verkiezingen does not a democracy make.
Ik vergelijk het een beetje met een criminele, zeer grote familie in mijn wijk. De kindertjes hadden dezelfde leeftijd als de mijne. Ouders investeerden NIKS, echt nul komma nada in die kinderen. Geen zwemles, geen voorlezen, geen spelletjes, geen gesprekjes, geen gezond eten, geen schoon beddengoed. Gewoon zielig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das nogal een bijzondere denkwijze, want natuurlijk stem je op de partij die iets aan jouw situatie wil doen, en dat doen ze in de vorm van verkiezingsbeloften. Net zoals wij dat hier doen, over het algemeen genomen.
Die verkiezingen stonden ook onder toeziend ook van de VN, en zoals ik lees zijn ze ook relatief normaal verlopen. Je kan dus prima stellen dat het Palestijnse volk Hamas verkozen heeft. Of claim je dat ze gedwongen zijn door intimidatie oid?
Interessant. Topic over het conflict Israel - Palestina, maar jij plaatst een filmpje van London.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Relevante stukjes:
Aha, dus nu moeten we bewijzen bij jouw stelling gaan zoeken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Faciliteiten. Maar qua dit kun je je verdiepen, ik heb geen zin om het jou te spoonfeeden.
Jammer, ik heb een hele mooie zolderkamer, ik wou hem eigenlijk laten zien aan de dames, zodra ze hier zouden posten, maar ik zal maar naar jou luisteren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:35 schreef Frutsel het volgende:
Laten we het nou maar gewoon weer over de situatie in Gaza/Israel hebben en niet over andere users en hun zolderkamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |