Je had gelijk, opeens begon ze over een zieke broer in het ziekenhuis, of 6000 keniaanse shilling veel was voor mij was, voor een Europeaan, 36 euro is niet veel, maar als iemand binnen enkele weken al over geld begint, dan is het voor mij klaar, want dan blijven ze om geld vragen in de toekomst. Dus zonder wat te zeggen geblokkeerd op alles.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. Straks zal ze aangeven naar NL te komen, maar op het laatste moment kan ze niet komen want op de een of andere manier kan ze niet aan haar geld komen.., of jij de vliegtickets wil betalen. Of haar moeder is ineens erg ziek en jij bent de enige die haar kan helpen, dmv het overmaken van een flinke som geld…
Die kans is gewoon echt heel erg groot. Of is ze vaker in NL geweest dat je haar zomaar tegenkomt met swipen?
Pas op hoor, oplichters investeren vaak veel tijd om een band op te bouwen met het slachtoffer.
Als je dik bent, dan moet je beseffen dat dit je datingpool is. Doe daar wat aan dan mag je een leveltje hoger schieten.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:36 schreef Mundaya het volgende:
Ik krijg wel de nodige reacties maar veelal zijn het kerels waarbij je denkt "al was het de laatste man op aarde!".
Ik probeer het maar heb er altijd problemen mee gehad.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je dik bent, dan moet je beseffen dat dit je datingpool is. Doe daar wat aan dan mag je een leveltje hoger schieten.
Dit is hoe daten werkt.
Niks mis met wat extra vlees op de botten.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:16 schreef Mundaya het volgende:
[..]
Ik probeer het maar heb er altijd problemen mee gehad.
Maar ik spreek ook wel met mannen die wel leuk zijn. Er zijn er toch ook wel een paar die juist wel op dikkere vrouwen vallen. Vaak melden ze het een beetje schoorvoetend, bang uitgemaakt te worden voor freak.
Ja, volledig waar. En er zijn ook nog steeds genoeg mannen die gewoon een goede klik / diepere connectie met een vrouw nodig hebben. En of de dame in kwestie nou iets dikker is, of juist een slank figuur heeft doet er dan niet toe. Dan voel je je gewoon aangetrokken tot die persoonquote:Op maandag 15 januari 2024 17:16 schreef Mundaya het volgende:
[..]
Ik probeer het maar heb er altijd problemen mee gehad.
Maar ik spreek ook wel met mannen die wel leuk zijn. Er zijn er toch ook wel een paar die juist wel op dikkere vrouwen vallen. Vaak melden ze het een beetje schoorvoetend, bang uitgemaakt te worden voor freak.
Ja, scheelt wel. Geldt ook voor mannen. Toen ik na een tijdje krachttraining een kast was, stonden die apps roodgloeiend met berichten.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je dik bent, dan moet je beseffen dat dit je datingpool is. Doe daar wat aan dan mag je een leveltje hoger schieten.
Dit is hoe daten werkt.
Bizar hequote:Op zondag 21 januari 2024 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, scheelt wel. Geldt ook voor mannen. Toen ik na een tijdje krachttraining een kast was, stonden die apps roodgloeiend met berichten.
Ja, soms wel. Kwamen dan ook vrouwen op af die amper wat lustten qua eten en liefst drie/vier keer per week vette meuk bestelden. Dan is die kast zo een vetklep als die daar aan meedoet.quote:
Dat dus vooral ja. Dus die vrouwen klagen over vleeskeuring, zelf doen ze het net zo goed.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, soms wel. Kwamen dan ook vrouwen op af die amper wat lustten qua eten en liefst drie/vier keer per week vette meuk bestelden. Dan is die kast zo een vetklep als die daar aan meedoet.
Moet je natuurlijk nu niet als een wanhopige hengst overkomen op je eerste date want dan ben je haar weer kwijtquote:Op zondag 21 januari 2024 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb eindelijk een knap persoon als match gezien m'n verschrikkelijke kieskeurigheid. Nu maar zien of 't wat kan worden.
Vrouwen zijn erger dan mannen hoor, alleen zijn ze vele malen subtielerquote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
zelf doen ze het net zo goed.
Ja, hebben meer te kiezen op die apps en kunnen dus wat meer zout op elke slak leggen.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn erger dan mannen hoor, alleen zijn ze vele malen subtieler
Dat klopt, hoorde van een kennis die het had uitgemaakt met haar vriend om een vrij onbenullige reden. Dat zou je andersom heel weinig tegenkomen, omdat er voor vrouwen een hele rits mannen klaar staan die net zo solid zijn maar dat ene minpuntje niet hebben. Als man heb je over het algemeen die luxe positie niet, waardoor je dealbreaker plafond een stuk hoger isquote:Op zondag 21 januari 2024 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, hebben meer te kiezen op die apps en kunnen dus wat meer zout op elke slak leggen.
Maar er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen? Kan het niet ook zo zijn dat mannen liever een relatie willen en daardoor eerder dealbreakers accepteren en vrouwen liever alleen blijven dan met iemand die niet aan de volledige eisenlijst voldoet?quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat klopt, hoorde van een kennis die het had uitgemaakt met haar vriend om een vrij onbenullige reden. Dat zou je andersom heel weinig tegenkomen, omdat er voor vrouwen een hele rits mannen klaar staan die net zo solid zijn maar dat ene minpuntje niet hebben. Als man heb je over het algemeen die luxe positie niet, waardoor je dealbreaker plafond een stuk hoger is
Ik ken die hele term niet eensquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb trouwens na anderhalf jaar pauze toch Bumble weer eens opgestart. Zie nu best wel wat profielen waar sekspositivy bij de interesses staat. Is dat om aan te geven dat seks belangrijk in een relatie is, is het de nieuwe variant van "openminded" (staat open voor kinks), of wordt het nog ergens anders voor gebruikt?
Ik zie het ook gewoon bij mensen die aangeven een vaste relatie te zoeken, dacht eerst dat het misschien een codewoord voor ONS/FWB was.
Je liegtquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken die hele term niet eens
"Ik zoek iets serieus maar wil ook echt wel neuken als je daar voor openstaat."quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb trouwens na anderhalf jaar pauze toch Bumble weer eens opgestart. Zie nu best wel wat profielen waar sekspositivy bij de interesses staat. Is dat om aan te geven dat seks belangrijk in een relatie is, is het de nieuwe variant van "openminded" (staat open voor kinks), of wordt het nog ergens anders voor gebruikt?
Ik zie het ook gewoon bij mensen die aangeven een vaste relatie te zoeken, dacht eerst dat het misschien een codewoord voor ONS/FWB was.
Moest grinniken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:49 schreef shifto het volgende:
[..]
"Ik zoek iets serieus maar wil ook echt wel neuken als je daar voor openstaat."
Hmm ja, dacht dat dat altijd wel het geval isquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:49 schreef shifto het volgende:
[..]
"Ik zoek iets serieus maar wil ook echt wel neuken als je daar voor openstaat."
Binnen 2 berichten vraagt ie of je langs wil komen, wedden?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, dacht dat dat altijd wel het geval is
Misschien gewoon eens matchen met een sekspositivity man en hem vragen wat hij ermee bedoelt
Dat sekspositivity is volgens mij een nieuwe naam voor trantraquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, dacht dat dat altijd wel het geval is
Misschien gewoon eens matchen met een sekspositivity man en hem vragen wat hij ermee bedoelt
Klinkt een beetje als een soort van open relatie. Of misschien als mannen het gebruiken dat ze dan bedoelen dat ze geen vrieskist willen die één keer per maand een verplicht nummertje opvoert als het weer zo ver is, maar een dame die gewoon een gezond libido heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat sekspositivity is volgens mij een nieuwe naam voor trantra
"Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnen 2 berichten vraagt ie of je langs wil komen, wedden?
Daar heeft het ook wel iets van weg, maar dan is het een soort metafoor voor doe-waar-je-zin-in-hebtquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een soort van open relatie. Of misschien als mannen het gebruiken dat ze dan bedoelen dat ze geen vrieskist willen die één keer per maand een verplicht nummertje opvoert als het weer zo ver is, maar een dame die gewoon een gezond libido heeft.
Dat kan veeeel korter hoorquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
"Wat bedoel je eigenlijk met sekspositivity bij je interesses?"
"Kom maar langs, dan zal ik het je laten zien"
Ja, het is wel mogelijk in 2 berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |