Tof manquote:Op maandag 6 november 2023 13:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb een superlike gekregen.![]()
Voor het eerst in maanden.
Nu nog tegen komen in de stapel, want geen Gold.
Je krijgt dan een melding dat je een superlike hebt gekregen en dan moet je swipen tot je het betreffende profiel tegenkomt, daar staat dan een superlike symbooltje bij!quote:Op maandag 6 november 2023 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Met een superlike krijg je dat toch gewoon altijd te weten ondanks dat je geen abonnement hebt? (het is toch juist waar de superliker voor betaalt??) of werkt dat (inmiddels?) anders?
Weet je zeker dat het een superlike was?
Je krijgt een melding van Tinder dat iemand je een superlike gegeven heeft.quote:Op maandag 6 november 2023 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Met een superlike krijg je dat toch gewoon altijd te weten ondanks dat je geen abonnement hebt? (het is toch juist waar de superliker voor betaalt??) of werkt dat (inmiddels?) anders?
Weet je zeker dat het een superlike was?
Meer foto’s neerzetten dan kan je de rest wel bekijken :pquote:Op woensdag 8 november 2023 15:09 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een gekut ineens met die zichtbaarheid van de foto's. Kan maar maximaal twee foto's van een profiel bekijken
Onzin natuurlijk want het merendeel van de mensen kijkt nog niet verder dan de eerste foto.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meer foto’s neerzetten dan kan je de rest wel bekijken :p
In dat geval is het ook geen probleem dat je maar maximaal 2 foto's mag bekijken!quote:Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk want het merendeel van de mensen kijkt nog niet verder dan de eerste foto.
Ik swipe met m'n lul dus alleen de eerste foto.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In dat geval is het ook geen probleem dat je maar maximaal 2 foto's mag bekijken!
Maar als de eerste foto leuk is, of twijfel geeft, kijk je toch wel altijd de rest van de foto's om een wel/niet keus te maken?
Of gewoon alles liken en dan van de matches de profielen echt gaan bekijkenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik swipe met m'n lul dus alleen de eerste foto.
Schieten met hagel dusquote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon alles liken en dan van de matches de profielen echt gaan bekijken
Ja, grotere kans om iets te raken toch?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schieten met hagel dus
Dat wel, maar of het ook echt succes heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, grotere kans om iets te raken toch?
Die ook niemand leest...quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Van het weekend bij iemand meegekeken op parship, dating voor hoger opgeleiden. Daar heeft dus vrijwel iedereen een hele uitgebreide profieltekst. Is wel duidelijk een stuk serieuzer dan Tinder en Bumble.
Ik heb er best wel wat gelezen, de meeste waren hetzelfde en wat saai. Maar er zat toch 1 leuke tekst tussenquote:Op donderdag 9 november 2023 09:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die ook niemand leest...
Dan ben je een van de weinigen.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er best wel wat gelezen, de meeste waren hetzelfde en wat saai. Maar er zat toch 1 leuke tekst tussen
Oh, ook even bij de vrouwen gekeken, maar die hadden ook allemaal lange verhalen geschreven.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen.
Ik krijg bij de weinige matches die ik heb altijd vragen die gewoon in mijn zeer korte profiel staan.
Overigens nu Tinderw eer opgestart maar zie echt 3x dezelfde profielen voorbij komen.
Herkenbaar ik zie ook bijna wekelijks van een bepaalde meid het profiel langskomen. Telkens andere foto's, in het begin een link naar d'r insta maar tegenwoordig gewoon blanco. Kan me niet voorstellen dat iemand wekelijks de moeite neemt om een nieuw profiel aan te maken.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen.
Ik krijg bij de weinige matches die ik heb altijd vragen die gewoon in mijn zeer korte profiel staan.
Overigens nu Tinderw eer opgestart maar zie echt 3x dezelfde profielen voorbij komen.
Nee is het algoritme van Tinder om een eindeloze stroom aan te bieden.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ook even bij de vrouwen gekeken, maar die hadden ook allemaal lange verhalen geschreven.
Wel apart van die vragen, zeker als je een match hebt is het toch een kleine moeite om even het profiel te lezen?
3x dezelfde profielen, of zijn het nepprofielen van mensen die geld nodig hebben die toevallig dezelfde foto's hebben gebruikt?
Is dat wetenschappelijk bewezen? Ik swipe altijd het hele profiel doorquote:Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk want het merendeel van de mensen kijkt nog niet verder dan de eerste foto.
Wonen die Indiase meiden in Nederland?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:28 schreef MultiBanaan het volgende:
Dit topic is weer tot leven gekomen zie ik, op verschillende manieren 😄
Ben zelf ook weer wat aan het daten, zie nu twee meiden, toevallig allebei uit India, allebei casual. Best leuk, en hoewel ik af en toe nog een nieuwe date daar buiten heb, heb ik op dit moment niet de behoefte om verder veel door te daten, twee vrouwen is zeer voldoende tegelijkertijd
Dat is letterlijk altijd nep daarquote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Wonen die Indiase meiden in Nederland?
Er schijnen best veel Indiase expats in NL te zijn, maar ik dacht altijd dat het voornamelijk mannen waren.![]()
Ik heb al een tijdje contact met een meid uit Nairobi, dat ligt in Kenia.
Heb via video bellen ook al haar moeder gezien.. haha ze is 19 en ik 30 dus kan best.
Ik had nooit geluk op badoo in Nederland, tot dat ik mijn locatie op Kenia had gezet, daar stromen de likes binnen.
Nu alleen kijken of ik zo'n meisje uiteindelijk kan importeren naar Nederland. Er zitten best veel mooie meiden tussen , maar ook een hoop onaantrekkelijke met dat kroes haar.. ik wil perse een meid met lang stijl haar.
Klopt. Straks zal ze aangeven naar NL te komen, maar op het laatste moment kan ze niet komen want op de een of andere manier kan ze niet aan haar geld komen.., of jij de vliegtickets wil betalen. Of haar moeder is ineens erg ziek en jij bent de enige die haar kan helpen, dmv het overmaken van een flinke som geld…quote:
Jazeker wonen ze in Nederland, iemand daten die in het buitenland woont en ik dus nog niet eens in het echt heb gezien is niet mijn dingquote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Wonen die Indiase meiden in Nederland?
Er schijnen best veel Indiase expats in NL te zijn, maar ik dacht altijd dat het voornamelijk mannen waren.![]()
Ik heb al een tijdje contact met een meid uit Nairobi, dat ligt in Kenia.
Heb via video bellen ook al haar moeder gezien.. haha ze is 19 en ik 30 dus kan best.
Ik had nooit geluk op badoo in Nederland, tot dat ik mijn locatie op Kenia had gezet, daar stromen de likes binnen.
Nu alleen kijken of ik zo'n meisje uiteindelijk kan importeren naar Nederland. Er zitten best veel mooie meiden tussen , maar ook een hoop onaantrekkelijke met dat kroes haar.. ik wil perse een meid met lang stijl haar.
Ik ben dus toch niet zo heel raar? Ik kijk ook altijd het hele profiel door en als er niets staat ingevuld weet ik dus ook niet of iemand interessant is. Maar als ik het hier zo lees neem ik het dus te serieus?quote:Op donderdag 9 november 2023 11:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is dat wetenschappelijk bewezen? Ik swipe altijd het hele profiel door
Ik denk dat de manier van daten anno nu sowieso niet past bij veel mensen. Ik merk dat mijn eigen voorkeur ook sterk behoefte heeft aan mensen in het dagelijksleven leren kennen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben dus toch niet zo heel raar? Ik kijk ook altijd het hele profiel door en als er niets staat ingevuld weet ik dus ook niet of iemand interessant is. Maar als ik het hier zo lees neem ik het dus te serieus?
Denk dat de meeste mensen die voorkeur wel hebben, maar daar is onze maatschappij niet echt op ingesteld. In Spanje of Italië, waar de cultuur een stuk opener is kan het wel, maar hier zijn we te veel op onszelf gericht. Vind het ook opmerkelijk hoeveel vrouwen op bumble wel niet het tekstje "was je liever tegen gekomen in de Supermarkt" op hun profiel hebben staan, want ik heb nog nooit gehoord van een stel die zo bij elkaar is gekomen, en ik denk dat als een man een vrouw zou aanspreken in de super, hij met de nodige xenofobie zou worden beantwoord.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat de manier van daten anno nu sowieso niet past bij veel mensen. Ik merk dat mijn eigen voorkeur ook sterk behoefte heeft aan mensen in het dagelijksleven leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |