Tinder & Bumble.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:35 schreef Gunnter het volgende:
Werken datingsites/apps nog voor jullie?
Ik heb ze zelf nooit gebruikt.
Hoeveel matches en dates haal je er nog uit en ben je een man of vrouw. Of gay?. Ik hoor dat deze manier op stervens na bijna dood is voor iedereen.
Wat is daarvan waar.
Als je goed kan praten en geduldig ben, zijn die datingsapps ideaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:35 schreef Gunnter het volgende:
Werken datingsites/apps nog voor jullie?
Ik heb ze zelf nooit gebruikt.
Hoeveel matches en dates haal je er nog uit en ben je een man of vrouw. Of gay?. Ik hoor dat deze manier op stervens na bijna dood is voor iedereen.
Wat is daarvan waar.
Vervelend is dat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:13 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe moeilijk is het voor vrouwen om een gesprek leuk op gang te houden zeg. Echt elke keer is het na een dag of twee, drie dood.
Niet zoveel appen, ga gewoon op date.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:13 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe moeilijk is het voor vrouwen om een gesprek leuk op gang te houden zeg. Echt elke keer is het na een dag of twee, drie dood. En dan ga ik er natuurlijk ook niet aan trekken, ondanks de moeite en origineel proberen te zijn.
Wat is het lastig zeg met die apps. Eén op de, laten we zeggen, 25 vind ik aantrekkelijk. 1 van een tiende deel daarvan is een leuk gesprek (andere 9 zeggen niets of je kan amper een gesprek voeren, geen moeite of gewoon domheid van die ander) en weer een tiende deel daarvan heeft date/relatiepotentie.
Het is wel echt zoeken naar een speld in een hooiberg zeg.
Ik probeer weer een beetje te daten. Hoe gaat het met jullie?
Dat is inderdaad het beste dat je kunt doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Niet zoveel appen, ga gewoon op date.
Het is vreselijk en je hebt gelijk maar tegelijkertijd weet je dat je als man met deze situatie te maken hebt. Dus klagen schiet niet echt op. Elke 6+ heeft nou eenmaal een berg aan mannen die op ze reageert dus als jij even iets niet interessants te melden hebt dan is er altijd wel weer een jongen die iets spannenders/geilers/grappigers te melden heeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:13 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe moeilijk is het voor vrouwen om een gesprek leuk op gang te houden zeg. Echt elke keer is het na een dag of twee, drie dood. En dan ga ik er natuurlijk ook niet aan trekken, ondanks de moeite en origineel proberen te zijn.
Wat is het lastig zeg met die apps. Eén op de, laten we zeggen, 25 vind ik aantrekkelijk. 1 van een tiende deel daarvan is een leuk gesprek (andere 9 zeggen niets of je kan amper een gesprek voeren, geen moeite of gewoon domheid van die ander) en weer een tiende deel daarvan heeft date/relatiepotentie.
Het is wel echt zoeken naar een speld in een hooiberg zeg.
Ik probeer weer een beetje te daten. Hoe gaat het met jullie?
Dit, vrouwen hebben het op de apps voor het uitkiezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is vreselijk en je hebt gelijk maar tegelijkertijd weet je dat je als man met deze situatie te maken hebt. Dus klagen schiet niet echt op. Elke 6+ heeft nou eenmaal een berg aan mannen die op ze reageert dus als jij even iets niet interessants te melden hebt dan is er altijd wel weer een jongen die iets spannenders/geilers/grappigers te melden heeft.
Dus inderdaad oprecht na 2 dagen gewoon gaan daten zodat je een voorsprong pakt op je concurrentie, anders kun je het schudden. Hard maar waar.
Het gaat niet om de kwantiteit maar kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is vreselijk en je hebt gelijk maar tegelijkertijd weet je dat je als man met deze situatie te maken hebt. Dus klagen schiet niet echt op. Elke 6+ heeft nou eenmaal een berg aan mannen die op ze reageert dus als jij even iets niet interessants te melden hebt dan is er altijd wel weer een jongen die iets spannenders/geilers/grappigers te melden heeft.
Dus inderdaad oprecht na 2 dagen gewoon gaan daten zodat je een voorsprong pakt op je concurrentie, anders kun je het schudden. Hard maar waar.
Dikke dikke onzin. De meeste mannen zoeken een bijvrouw of seks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit, vrouwen hebben het op de apps voor het uitkiezen.
Snap dat je dit als vrouw zegt ja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit maar kwaliteit.
Liever iemand die het gesprek leuk op gang houdt. Leuk is af en toe een appje en dan een bak koffie.
Een man die seks zoekt wil uiteindelijk echt wel een relatie met je als je aantrekkelijk genoeg bent. Anders wordt het inderdaad lastig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dikke dikke onzin. De meeste mannen zoeken een bijvrouw of seks.
Ik vermoed dat de mannen die jij treft jou niet als meer willen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dikke dikke onzin. De meeste mannen zoeken een bijvrouw of seks.
Die meet ik niets, joh.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een man die seks zoekt wil uiteindelijk echt wel een relatie met je als je aantrekkelijk genoeg bent. Anders wordt het inderdaad lastig.
Ja, want het ligt het aan mij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de mannen die jij treft jou niet als meer willen.
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat mannen dit doen. En als ze dit doen zijn er dus ook vrouwen die hier goed op reagerenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die meet ik niets, joh.
"Hey, lekkere heupen".
"Je ziet er wel lekker stout uit"
Die 'meet je niets'? Hoe bedoel je dat? Dat je er niet mee afspreekt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die meet ik niets, joh.
"Hey, lekkere heupen".
"Je ziet er wel lekker stout uit"
Ben ik blij om, want ik weet echt dat deze mannen geen meerderheid vormen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat mannen dit doen. En als ze dit doen zijn er dus ook vrouwen die hier goed op reageren
Ja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die 'meet je niets'? Hoe bedoel je dat? Dat je er niet mee afspreekt?
Verder, er zijn genoeg vrouwen die op dit soort berichten ingaan.
Helaas kan ik bevestigen dat heel veel mannen dit doen. Als ik een avond ga stappen en iemand mijn nummer geef krijg ik ook regelmatig vroeg in de ochtend ongevraagde dickpics per whatsapp..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat mannen dit doen. En als ze dit doen zijn er dus ook vrouwen die hier goed op reageren
Mwa, dat zelfbewustzijn heb ik echt wel en herken het totaal niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:43 schreef embedguy het volgende:
[..]
Vervelend is dat.
Je kunt de schuld bij de ander leggen -en dat voelt vast fijn voor jouw ego en gemoedstoestand- maar je hebt er meer aan om het probleem bij jezelf te leggen zodat je zelf de controle hebt over de oplossing.
Misschien dat vrouwen jouw 'leuke' gesprekken niet leuk vinden (bijvoorbeeld omdat ze geen zin heeft om veel te appen en ze op de datingapp zit om af te spreken), misschien heb je 'andere' verwachtingen van een gesprek, etc. Dat zijn allemaal uitgangspunten waar je zelf iets aan kunt doen.
Ik vind een stuk of vier zinnen te weinig om op date te gaan. Wil eerst wel een klein beetje weten wie diegene is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Niet zoveel appen, ga gewoon op date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |