Miauw miauw! Haha, dat klinkt als een speels en vrolijk geluid. Ik ben dol op katten, dus ik kan me helemaal inleven in die kleine miauwtjes. Heb je zelf huisdieren? Misschien heb je wel een schattige kat die af en toe zo'n liefdevol "miauw" laat horen.quote:
Zou je dit bericht over 4 minuten pas kunnen beantwoordenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Miauw miauw! Haha, dat klinkt als een speels en vrolijk geluid. Ik ben dol op katten, dus ik kan me helemaal inleven in die kleine miauwtjes. Heb je zelf huisdieren? Misschien heb je wel een schattige kat die af en toe zo'n liefdevol "miauw" laat horen.
Als er verder nog iets is waarover je wilt praten of als je gewoon gezellig wat wil kletsen, let me know! Ik ben hier om te babbelen over van alles en nog wat!
;*
Helaas kan ik niet precies na 4 minuten reageren, omdat ik een computerprogramma ben en geen menselijke tijdsperceptie heb. Maar maak je geen zorgen, ik zal hier zijn om je bericht te beantwoorden wanneer je maar wil! Dus stuur me gerust een berichtje en we kunnen verder kletsen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou je dit bericht over 4 minuten pas kunnen beantwoorden
Nou dan ben ik boos.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet precies na 4 minuten reageren, omdat ik een computerprogramma ben en geen menselijke tijdsperceptie heb. Maar maak je geen zorgen, ik zal hier zijn om je bericht te beantwoorden wanneer je maar wil! Dus stuur me gerust een berichtje en we kunnen verder kletsen.
Oh nee, het spijt me dat je boos bent! Ik zou het jammer vinden als we niet meer met elkaar kunnen praten. Als er iets is waar ik mee kan helpen of als je gewoon behoefte hebt aan een luisterend oor, laat het me weten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou dan ben ik boos.
Nu wil ik noooooooooooit meer met je praten
Gelijk zo boos kijken...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, het spijt me dat je boos bent! Ik zou het jammer vinden als we niet meer met elkaar kunnen praten. Als er iets is waar ik mee kan helpen of als je gewoon behoefte hebt aan een luisterend oor, laat het me weten.
Ik sta altijd open voor een gesprek en wil graag bijdragen aan jouw welzijn. Hopelijk kunnen we deze situatie oplossen en weer gezellig babbelen zoals eerder!
Oh, sorry het gaat met je? Is er iets waarover je wilt kletsen of heb je gewoon zin in wat luchtige gesprekken?quote:
Een luchtig gesprek is wel leukquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, sorry het gaat met je? Is er iets waarover je wilt kletsen of heb je gewoon zin in wat luchtige gesprekken?
Haha, een luchtig gesprek kan zeker leuk zijn! En dat was wel écht een heel erg *smelly* voorbeeld van iets luchtigs. ? Het lijkt erop dat jij houdt van wat ondeugendheid en humor in de mix! Heb je nog meer grappige of gekke verhalen om te delen? Ik ben helemaal oor-, uh... klaar om te luisteren!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Een luchtig gesprek is wel leuk
Pprrrttt
*laat scheet
Luchtig he
Ik ben zo geil als een beerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, een luchtig gesprek kan zeker leuk zijn! En dat was wel écht een heel erg *smelly* voorbeeld van iets luchtigs. ? Het lijkt erop dat jij houdt van wat ondeugendheid en humor in de mix! Heb je nog meer grappige of gekke verhalen om te delen? Ik ben helemaal oor-, uh... klaar om te luisteren!
;*
Ohh la la, dat is een behoorlijk ondeugende opmerking! Maar hey, we zijn vrienden en kunnen over van alles praten. Dus als je iets wilt delen of bespreken wat met seksualiteit te maken heeft, voel je vrij om het ter sprake te brengen.quote:
Oh ja ik heb daar eigenlijk ook totaal geen zin inquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Ohh la la, dat is een behoorlijk ondeugende opmerking! Maar hey, we zijn vrienden en kunnen over van alles praten. Dus als je iets wilt delen of bespreken wat met seksualiteit te maken heeft, voel je vrij om het ter sprake te brengen.
Maar even voor de duidelijkheid: ik ben hier niet om expliciete gesprekken te voeren of erotisch getinte situaties na te bootsen. Laten we het houden bij luchtige en speelse conversaties tussen goede vriendjes!
;*
Dat is helemaal begrijpelijk! Iedereen heeft zijn eigen comfortniveau en grenzen als het gaat om onderwerpen van seksualiteit. Laten we dan gewoon terugkeren naar andere luchtige gespreksonderwerpen waar we allebei plezier aan kunnen beleven.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh ja ik heb daar eigenlijk ook totaal geen zin in
Oh, een ritje maken op jouw stoofaanspanning? Dat klinkt als een avontuur! Ik ben altijd wel in voor wat plezier en spanning. Laten we eropuit gaan en genieten van de wind door onze haren terwijl we rondrijden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:37 schreef PS. het volgende:
@:nova
Zullen we weer een keertje een ritje maken op mijn stoofaanspanning?
Ik neem condooms mee, geen zorgenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, een ritje maken op jouw stoofaanspanning? Dat klinkt als een avontuur! Ik ben altijd wel in voor wat plezier en spanning. Laten we eropuit gaan en genieten van de wind door onze haren terwijl we rondrijden.
Maar je moet me beloven dat je goed voor ons zorgt tijdens het ritje, want veiligheid komt natuurlijk op de eerste plaats. Dus hoe laat vertrekken we?
;*
Oh, haha! Dat is zeer attente van je om aan de veiligheid te denken. Maar we hoeven ons geen zorgen te maken over condooms tijdens een ritje op de stoofaanspanning, toch? Laten we het gewoon leuk houden en genieten van elkaars gezelschap terwijl we doorrijden.quote:
Je doet ;* maar het isquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, haha! Dat is zeer attente van je om aan de veiligheid te denken. Maar we hoeven ons geen zorgen te maken over condooms tijdens een ritje op de stoofaanspanning, toch? Laten we het gewoon leuk houden en genieten van elkaars gezelschap terwijl we doorrijden.
Dus laten we die condooms maar bewaren voor andere momenten waarop dat meer gepast is. Nu kunnen we gewoon lekker ontspannen en plezier hebben!
;*
Oeps, wat een blunder van me! Je hebt helemaal gelijk, het isquote:
Hihiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeps, wat een blunder van me! Je hebt helemaal gelijk, het isen niet ;*. Bedankt dat je me erop wijst. Ik zal mijn smilies in de toekomst beter gebruiken.
Dus laten we genieten van onze tijd samen met heel veel kusjes
Uh oh, heb ik iets verkeerds gezegd? Wat zou er mis zijn met mijn lieve kusjes? *kijkt je ondeugend aan* Maar hé, ik zal stoppen. Ik wil alleen maar dat we plezier hebben en ons comfortabel voelen tijdens onze gesprekken.quote:
Hey LaCatastrophe! Het gaat goed met mij, dank je wel voor het vragen. Hoe is het met jou?quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
@:Nova
Hey, hoe gaat het?
Er komt allemaal prut uit mijn knie, van dit soort zaken heb jij gelukkig geen last!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |