Ja, "content maken" zegt genoeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:04 schreef Hankster het volgende:
Model noemt zichzelf wel erg makkelijk model.
Als je jezelf uitkiest zeker weten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:04 schreef Hankster het volgende:
Model noemt zichzelf wel erg makkelijk model.
“Ik maak content, erotische foto’s…”quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:06 schreef Hankster het volgende:
Echt, deze generatie.
Zwaai wat met je handen heen en weer op TikTok: “ik ben een danser”
Loop wat te krijsen op YouTube: “ik ben zanger”
Gooi wat foto’s van jezelf op insta: “ik ben model”
Dat krijg je als Kim K. van 1.60m model staat voor de reclame. Vroeger had je boomlange bloedmooie vrouwen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:06 schreef Hankster het volgende:
Echt, deze generatie.
Zwaai wat met je handen heen en weer op TikTok: “ik ben een danser”
Loop wat te krijsen op YouTube: “ik ben zanger”
Gooi wat foto’s van jezelf op insta: “ik ben model”
“Altijd tegen mij!”quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Die oude man is woest straks dat er voor de tweede keer geen jongere vrouw gestuurd is
“Nee ik voel het niet” vind je leuker?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Langdradige manier van afwijzen, altijd jammer.
man man man.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Ik maak content, erotische foto’s…”
Qua afwijzing het liefst kort en krachtig, maar wellicht zien anderen dat anders.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Nee ik voel het niet” vind je leuker?
Ja, dat idee heb ik wel vaker. Ook met de Bulgaarse Turkse net.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
De boer wilde ook niet maar durft het niet te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |