Hoppa.quote:
Alles goed. Of ja, er zat een gelijkspelletje bij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens met 4. Alleen Chimaev en Mokaev winnen in mijn voorspelling ook
Volgens mij een NC omdat de illegale knie onopzettelijk zou zijn. Bij een opzettelijke knie zou het een DQ zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:24 schreef Questular het volgende:
Ik kijk af en toe dus ik ken de regels nauwelijks. Maar was dit een stoppage vanwege een illegale knie? Zo ja is het dan standaard een no contest?
soms is het pas in de 3de ronde een DQ en soms wat tja77 zegt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:24 schreef Questular het volgende:
Ik kijk af en toe dus ik ken de regels nauwelijks. Maar was dit een stoppage vanwege een illegale knie? Zo ja is het dan standaard een no contest?
niet bij last minute replacementsquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:24 schreef Discombobulate het volgende:
Wie gaat Kadyrov's homo vriendje Khamzat verslaan?
Whitaker? DDP? Zie het met Strickland eerlijk gezegd niet gebeuren.
Groot risico om zo snel in te stappen als Usman, het was te verwachten. En had gewoon vijf rondes moeten zijn deze.
Usman had aanbod gekregen 5 rondes te doen, maar vanwege last minute voor hem koos hij 3. Achteraf gezien spijt.quote:
Dat is onzin. Die knie was keihard, in een extra kwetsbare positie, volkomen normaal dat je daarvan moet bijkomen. Bij een trap en je ballen krijg je ook 5 minuten hersteltijd sowieso. En na een knie tegen je hoofd moet je meteen weer helder zijn? Laat hem gewoon 5 min herstellen en ga daarna vragen stellen. En dan niet debiele vragen als waar ben je en dan verwachten dat die kerel dat land noemt wat hij anders zo goed als nooit in zijn leven in z'n mond neemt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:50 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij wilde Walker zelf niet door, gedurende z’n herstel heb ik niet gezien dat hij zei dat hij door wilde of kon. Staat een beetje duf voor zich uit te staren en uit niks blijkt dat hij verder wilde. Volgens mij wilde hij een makkelijke win door dq (of nc) scoren maar wilde tegelijkertijd geen gezichtsverlies lijden.
Pas na het signaal einde wedstrijd van de ref, wilde Walker pas weer vechten. In z’n achterhoofd (zonder hersenschudding) wist Walker dondersgoed dat de gestopte wedstrijd NOOIT meer verder zou gaan.
Jij vindt het onzin, dat maakt het nog geen feit hè.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is onzin. Die knie was keihard, in een extra kwetsbare positie, volkomen normaal dat je daarvan moet bijkomen. Bij een trap en je ballen krijg je ook 5 minuten hersteltijd sowieso. En na een knie tegen je hoofd moet je meteen weer helder zijn? Laat hem gewoon 5 min herstellen en ga daarna vragen stellen. En dan niet debiele vragen als waar ben je en dan verwachten dat die kerel dat land noemt wat hij anders zo goed als nooit in zijn leven in z'n mond neemt.
Tevens was het eigenlijk een DQ, dat unintentional van die knie is verzonnen om Ankalaev geen verlies te bezorgen. Hoe kan iemand in godsnaam met z'n hoofd zo laag zijn, en dan niet downed zijn. Dat kan zowat alleen een acrobaat, dus hij kon prima weten dat een knie tegen het hoofd geven op dat moment niet oké was.
Als iets duidelijk waar te nemen is, is het onzin als je er iets anders van gaat maken. Dat is geen mening maar een eenvoudige waarneming. Het was gewoon een keiharde illegale knie. Walker ging niet KO ofzo, waar menigeen dat wellicht wel was gegaan. Maar de enige reden dat de partij werd gestopt was omdat zo'n knie niet toegestaan is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, dat maakt het nog geen feit hè.
Kijk de lichaamstaal van Walker gedurende die time out, uit NIETS bleek dat hij door wilde. Kijk hoe dat veranderde nadat de ref z’n armen kruisde met einde gevecht. Zelfs toen de ref overlegde met de arts reageerde Walker niet. Ook hij kon horen dat de arts zei dat Walker niet door kon.
Ow, en 5 minuten laten herstellen als de arts zegt hersenschudding? Really? Hou het eerder op 5 weken.
Of de ref had gelijk met z’n hersenschudding, of Walker is plotsklaps topfit na het signaal einde wedstrijd wat op z’n zachtst gezegd erg vreemd is. Dit in de schoenen schuiven van de arts (die gewoon z’n werk doet) is wel heel kort door de bocht. Bij impacts op het hoofd zijn er gewoon protocols die er gevolgd moeten worden. Is bij het rugby ook.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als iets duidelijk waar te nemen is, is het onzin als je er iets anders van gaat maken. Dat is geen mening maar een eenvoudige waarneming. Het was gewoon een keiharde illegale knie. Walker ging niet KO ofzo, waar menigeen dat wellicht wel was gegaan. Maar de enige reden dat de partij werd gestopt was omdat zo'n knie niet toegestaan is.
Er zijn zoveel partijen waarbij vechters klappen en trappen krijgen waarbij ze hartstikke naar de klote 'dazed' en wankelend op de benen zijn en dan lukt het toch om door te gaan of de bel voor de ronde klinkt en redt ze. Dan is er ook geen timeout, komt er ook geen arts vertellen oh je moet even wat vragen beantwoorden eer je verder mag. Oh nee, je hebt een hersenschudding. Zo is de sport. Raar om dan nu opeens wel na een illegale knie direct weer OK te moeten zijn, geen 5 min hersteltijd krijgen. En ja wat minuten kan uitmaken met weer bij zinnen komen. Dat zie je zo vaak tijdens partijen dat iemand aangeslagen is en dan na even toch weer 'normaal' verder kan vechten. Volgens jou moet Walker die knie slikken en direct te kennen geven dat hij fris en fruitig is niks aan de hand jongens.
En de arts is inderdaad een beetje onnozel als hij vraagt waar ben je en blijkbaar niet snapt dat 'in the desert' een ok antwoord is, zeker voor Walker en als hij niet eeeventje mag bijkomen zonder wat te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |