abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2023 @ 17:12:01 #151
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211054926
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:40 schreef tja77 het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg alleen dat z’n opmerkelijke herstelvermogen NA het einde gevecht signaal op z’n zachtst gezegd opmerkelijk is. Van duf voor zich uit starend en niet fatsoenlijk reageren op de arts, naar de ref wegduwen en willen doorvechten in een paar seconde tijd. Maar dat vind jij schijnbaar normaal? Het heeft er alle schijn van dat Walker niet door wilde maar dat voor de buitenwereld anders wilde laten lijken.

Daarnaast, als je als vechter niet verder komt dan “the dessert” dan faal je dus voor de test. Bij rugby heb je een x aantal tests bij een mogelijke hersenschudding (bijvoorbeeld de maanden van een jaar in omgekeerde volgorde opratelen). Bij twijfel, einde wedstrijd, er zijn teveel voorbeelden van sporters met blijvend hersenletsel door niet goed ingrijpen van buitenaf.
Jij, ik en dus geen enkele buitenstander weet of Walker een hersenschudding had, beetje makkelijk om dan te roepen dat de arts fout was of onnozel is. Wie zegt immers dat hij z’n diagnose puur en alleen heeft gebaseerd op het “in the dessert”? Misschien waren er nog meer signalen die de arts tot z’n diagnose brachten?

Het oordeel van een arts in twijfel trekken omdat het gevecht op een domper uitliep is simpelweg te kort door de bocht.
je moet zo'n vechter gewoon de volle 5 min geven en dan beginnen met vragen.
pi_211054927
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:40 schreef tja77 het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg alleen dat z’n opmerkelijke herstelvermogen NA het einde gevecht signaal op z’n zachtst gezegd opmerkelijk is. Van duf voor zich uit starend en niet fatsoenlijk reageren op de arts, naar de ref wegduwen en willen doorvechten in een paar seconde tijd. Maar dat vind jij schijnbaar normaal? Het heeft er alle schijn van dat Walker niet door wilde maar dat voor de buitenwereld anders wilde laten lijken.

Daarnaast, als je als vechter niet verder komt dan “the dessert” dan faal je dus voor de test. Bij rugby heb je een x aantal tests bij een mogelijke hersenschudding (bijvoorbeeld de maanden van een jaar in omgekeerde volgorde opratelen). Bij twijfel, einde wedstrijd, er zijn teveel voorbeelden van sporters met blijvend hersenletsel door niet goed ingrijpen van buitenaf.
Jij, ik en dus geen enkele buitenstander weet of Walker een hersenschudding had, beetje makkelijk om dan te roepen dat de arts fout was of onnozel is. Wie zegt immers dat hij z’n diagnose puur en alleen heeft gebaseerd op het “in the dessert”? Misschien waren er nog meer signalen die de arts tot z’n diagnose brachten?

Het oordeel van een arts in twijfel trekken omdat het gevecht op een domper uitliep is simpelweg te kort door de bocht.
Ja hetgeen ik bedoel heb ik al uitgelegd. Minuten maken uit bij herstellen. Misschien dacht hij verder gewoon sowieso 5 min te hebben om bij te komen net zoals hij groin shots en eyepokes. Je kan toch aangeven ik ben OK genoeg om door te gaan maar ondertussen je tijd pakken om je weer wat beter te voelen. In rugby zijn ze veel voorzichtiger geheid, die sport is ook niet bewust elkaars kop stompen en trappen om de ander KO te krijgen zoals MMA. Als je in de UFC opeens zo gaat oordelen over mogelijke hersenschuddingen dan kan je de boel bijna opdoeken. Zoals ik al in m'n vorige post beschreef komen er zo vaak klappen en trappen voor die als de arts dat gaat beoordelen we per event 4 uitval door hersenschudding hebben. Zo bekeken is het debiel als je opeens na al die jaren een partij stopt terwijl iemand gewoon antwoordt met in the desert. We weten verder niet wat er allemaal precies is gezegd nee maar Dana zei dat over die vraag en deed het overkomen alsof dat antwoord niet goed genoeg was en de reden was.

Die arts was ook vreemd bij Henry partij overigens, ging tegen hem zeggen dat hij niet in z'n kruis was geraakt.
  maandag 23 oktober 2023 @ 17:37:30 #153
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_211055145
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 17:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]
je moet zo'n vechter gewoon de volle 5 min geven en dan beginnen met vragen.
Wat schiet je daarmee op?
Als een arts de diagnose stelt hersenschudding, dan is al het overige niet meer relevant. Die arts wordt de ring ingeroepen om een diagnose te stellen, en doet vervolgens dat. Dan moet je die arts pas na 4-5 minuten de ring inroepen.
  maandag 23 oktober 2023 @ 17:43:30 #154
342627 tja77
pi_211055207
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 17:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja hetgeen ik bedoel heb ik al uitgelegd. Minuten maken uit bij herstellen. Misschien dacht hij verder gewoon sowieso 5 min te hebben om bij te komen net zoals hij groin shots en eyepokes. Je kan toch aangeven ik ben OK genoeg om door te gaan maar ondertussen je tijd pakken om je weer wat beter te voelen. In rugby zijn ze veel voorzichtiger geheid, die sport is ook niet bewust elkaars kop stompen en trappen om de ander KO te krijgen zoals MMA. Als je in de UFC opeens zo gaat oordelen over mogelijke hersenschuddingen dan kan je de boel bijna opdoeken. Zoals ik al in m'n vorige post beschreef komen er zo vaak klappen en trappen voor die als de arts dat gaat beoordelen we per event 4 uitval door hersenschudding hebben. Zo bekeken is het debiel als je opeens na al die jaren een partij stopt terwijl iemand gewoon antwoordt met in the desert. We weten verder niet wat er allemaal precies is gezegd nee maar Dana zei dat over die vraag en deed het overkomen alsof dat antwoord niet goed genoeg was en de reden was.

Die arts was ook vreemd bij Henry partij overigens, ging tegen hem zeggen dat hij niet in z'n kruis was geraakt.
Dan moet je de arts opdoeken, want schijnbaar kan die het niet goed doen en is z’n optreden puur voor de tere zieltjes gerust te stellen.
Of een vechter wel of geen hersenschudding heeft of krijgt is dan niet meer relevant maar het feit HOE hij die hersenschudding opliep wel. Want jezelf een hersenbeschadiging laten slaan is niet erg zolang het maar volgens de regeltjes gaat.
  maandag 23 oktober 2023 @ 19:34:41 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211056627
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 17:37 schreef tja77 het volgende:

[..]
Wat schiet je daarmee op?
Als een arts de diagnose stelt hersenschudding, dan is al het overige niet meer relevant. Die arts wordt de ring ingeroepen om een diagnose te stellen, en doet vervolgens dat. Dan moet je die arts pas na 4-5 minuten de ring inroepen.
dat kan je zo niet vaststellen
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:38:08 #157
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211065909
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 17:43 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dan moet je de arts opdoeken, want schijnbaar kan die het niet goed doen en is z’n optreden puur voor de tere zieltjes gerust te stellen.
Of een vechter wel of geen hersenschudding heeft of krijgt is dan niet meer relevant maar het feit HOE hij die hersenschudding opliep wel. Want jezelf een hersenbeschadiging laten slaan is niet erg zolang het maar volgens de regeltjes gaat.
die arts is verplicht als het een state commission event is, de UFC wil dat gewoon overal zo doen, de arts was iemand die waarschijnlijk mma helemaal niet begrijpt.
heb Dana er niks over gehoord, volgens Sonnen ga je daar zo de gevangenis in.
pi_211072399
Jon Jones geblesseerd :{

twitter
pi_211072457
Einde carri่re Miocic ervan uitgaande dat Stipe niet een jaar gaat wachten.

twitter
pi_211073683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 07:50 schreef L_auteur het volgende:
Jon Jones geblesseerd :{

[ twitter ]
whut, die is nog nooit geblesseerd uitgevallen :D :@ 8)7 })

btw, je was vroeg wakker

[ Bericht 1% gewijzigd door THEFXR op 25-10-2023 11:06:14 ]
pi_211074167
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]
whut, die is nog nooit geblesseerd uitgevallen :D :@ 8)7 })

btw, je was vroeg wakker
:D

Laatste keer dat Jones zich terugtrok met een blessure was UFC 178 in augustus 2014.

quote:
The event was supposed to be headlined by a UFC Light Heavyweight Championship rematch between champion Jon Jones and Alexander Gustafsson.[4] Jones won their first fight at UFC 165 by unanimous decision.[5] Gustafsson pulled out of the bout due to a torn right meniscus and lateral collateral ligament. He was replaced by Daniel Cormier on July 23.[6] However, on August 12, Jones was forced to pull out of the bout against Cormier citing a leg injury. The fight was rescheduled to take place at UFC 182.[7] As a result, a Flyweight Title fight between Demetrious Johnson and Chris Cariaso was moved from UFC 177 to headline this card.[8]
pi_211074634
Kan Jones zich buiten de USADA pool herstellen net zoals Connor.
pi_211076117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:45 schreef Nober het volgende:

[..]
:D

Laatste keer dat Jones zich terugtrok met een blessure was UFC 178 in augustus 2014.
[..]

LOL, Overeem had toen die blessure veroorzaakt.
pi_211076940
Fury
Overeem w/
DoBronxs
Aspinall
Breeden

twitter

19:00
https://m.youtube.com/@MMAFightingonSBN/streams

twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door Nober op 25-10-2023 18:27:22 ]
pi_211080559
Usman en Volkanovski hadden beiden dat gevecht op short notice niet moeten aannemen. Dana heeft ze er goed onder dat hij dat soort vechters zo ver krijgt, ten koste van hun carri่re.

En zuur voor Miocic wel, had hem zeker een kans gegeven, nog een jaar erbij maakt die kans veel kleiner.
pi_211080593
Chimaev gaat dus inderdaad kampioen worden lijkt mij. Mijn gevoel zegt dat Du Plessis beter is, maar wellicht gaat Dana die weer fucken door Chimaev eerst allerlei ander materiaal te voeden als kampioen.
pi_211083641
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Usman en Volkanovski hadden beiden dat gevecht op short notice niet moeten aannemen. Dana heeft ze er goed onder dat hij dat soort vechters zo ver krijgt, ten koste van hun carri่re.

En zuur voor Miocic wel, had hem zeker een kans gegeven, nog een jaar erbij maakt die kans veel kleiner.
Stipe heeft toch al jaren niet gevochten, daar zit echt ringrust op en focust zich op zijn gezin.
pi_211085159
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Stipe heeft toch al jaren niet gevochten, daar zit echt ringrust op en focust zich op zijn gezin.
Jones heeft in vele jaren een paar minuutjes geworsteld met een niet-worstelaar, daar ben ik ook niet van overtuigd.
pi_211085253
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Usman was nogal ontdaan ervan. Twijfels aan zichzelf door nu al 3 keer op rij te verliezen. Beetje te hard voor zichzelf.

Dit interview met Usman en ook Volkanovski post-fight laat toch wel zien hoe bizar intens deze sport is.
pi_211098932
We gaan Miocic niet vragen om voor een interim belt te vechten.

twitter
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:26:14 #172
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211099143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:11 schreef Nober het volgende:
We gaan Miocic niet vragen om voor een interim belt te vechten.

[ twitter ]
blabla, dana
  zondag 29 oktober 2023 @ 11:37:58 #173
80382 manny
30 is best veel
pi_211120078
Meneer Ngannou deed het een stuk beter in de boksring dan verwacht trouwens.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 29 oktober 2023 @ 12:17:13 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211120449
quote:
19s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:37 schreef manny het volgende:
Meneer Ngannou deed het een stuk beter in de boksring dan verwacht trouwens.
ben benieuwd of hij nog meer gaat boksen voor veel geld of dat hij bij MMA blijft.
pi_211120770
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 12:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ben benieuwd of hij nog meer gaat boksen voor veel geld of dat hij bij MMA blijft.
Hij heeft al gezegd dat volgende gevecht MMA zal zijn. Hij is ook een man van principes en zal wat waard willen zijn voor PFL. Maar daarna zeker vaker boksen.

Wat een prestatie zeg, echt ongelofelijk.

Edit: hij zegt dat hij wil blijven combineren, niet per se het volgende gevecht al MMA. Zal ook afhangen hoe het met zijn knie๋n gaat, die worden wel veel meer belast in MMA.
  FOK!fotograaf zondag 29 oktober 2023 @ 12:46:28 #176
364681 over_hedge
pi_211120799

Khabib doet nu voetballers trainen :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_211120914
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 12:46 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Khabib doet nu voetballers trainen :D
Zlatan vs. Seedorf on PPV.

Co Main
Cantona vs. Pepe

This is number 1 bullshit.
  FOK!fotograaf zondag 29 oktober 2023 @ 12:58:01 #178
364681 over_hedge
pi_211120942
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 29 oktober 2023 @ 13:22:35 #179
342627 tja77
pi_211121292
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Hij heeft al gezegd dat volgende gevecht MMA zal zijn. Hij is ook een man van principes en zal wat waard willen zijn voor PFL. Maar daarna zeker vaker boksen.

Wat een prestatie zeg, echt ongelofelijk.

Edit: hij zegt dat hij wil blijven combineren, niet per se het volgende gevecht al MMA. Zal ook afhangen hoe het met zijn knie๋n gaat, die worden wel veel meer belast in MMA.
Voorafgaand aan deze bokswedstrijd heeft Fury aangegeven best de uitdaging met Ngannou aan te willen gaan onder MMA regels. Ik zeg doen, maar Fury gaat dan echt finaal gesloopt worden.

Ngannou verbaasde me in positief opzicht, ik had zeker verwacht dat de laatste rondes naar Fury zouden gaan, als het al zo ver zou komen. Ik had vooraf verwacht een (t)ko in het voordeel van Fury binnen een ronde of 6.
pi_211127447
UFC Fight Night: Almeida vs. Lewis (also known as UFC Fight Night 231 and UFC on ESPN+ 89) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on November 4, 2023, at Ginแsio do Ibirapuera in Sใo Paulo, Brazil.

23:00 (19:00) Preliminaries
02:00 (22:00) Main Card

(Lokale tijd)

https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-november-04-2023
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night:_Almeida_vs._Lewis
https://www.tapology.com/(...)1863-ufc-fight-night
pi_211134017
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 13:22 schreef tja77 het volgende:

[..]
Voorafgaand aan deze bokswedstrijd heeft Fury aangegeven best de uitdaging met Ngannou aan te willen gaan onder MMA regels. Ik zeg doen, maar Fury gaat dan echt finaal gesloopt worden.

Ngannou verbaasde me in positief opzicht, ik had zeker verwacht dat de laatste rondes naar Fury zouden gaan, als het al zo ver zou komen. Ik had vooraf verwacht een (t)ko in het voordeel van Fury binnen een ronde of 6.
Ik had verwacht dat Ngannou totaal kansloos zou zijn. Eerste bokswedstrijd en dan tegen een nog niet afgetakelde kampioen. Maar wel een enorme opsteker voor MMA dit. Kon MMA wel gebruiken na de vele afgangen tegen die Youtuber.

En moet zeggen dat ik dit ook wel mooi voor Dana White vind, die Ngannou niet de vrijheid wilde geven en nu moet toezien dat hij een enorme business opportunity heeft laten lopen.
  maandag 30 oktober 2023 @ 10:35:36 #182
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211134802
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 09:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ik had verwacht dat Ngannou totaal kansloos zou zijn. Eerste bokswedstrijd en dan tegen een nog niet afgetakelde kampioen. Maar wel een enorme opsteker voor MMA dit. Kon MMA wel gebruiken na de vele afgangen tegen die Youtuber.

En moet zeggen dat ik dit ook wel mooi voor Dana White vind, die Ngannou niet de vrijheid wilde geven en nu moet toezien dat hij een enorme business opportunity heeft laten lopen.
en Dana is een boksfan, dat kijkt hij vaak, als het kan.
pi_211139573
twitter

Bellator mogelijk nog twee jaar door, PFL wel nieuwe eigenaar

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Nober op 30-10-2023 20:08:39 ]
pi_211173722
Payouts for top UFC stars like Conor McGregor, Jon Jones revealed in lawsuit documents

quote:
Bloody Elbow has obtained purse details for several top UFC stars and champions like Conor McGregor, Jon Jones, Anderson Silva, and many more.

There’s been a major update into the class action lawsuit against the UFC, with the US Court of Appeals for the Ninth Circuit denying the promotion’s appeal, and likely setting the wheels in motion for a trial in 2024.

With Judge Boulware previously stating he wants the case to be on a “fast track,” he also indicated that he wanted all records pertaining to the UFC antitrust lawsuit to be unsealed soon, with very limited redactions for health and contact information.

The uptick in activity in the case also included a number of motions and exhibits that were filed with the court over the last week as part of the legal proceedings. Thanks to the Judge’s new orders, most of these filings were unredacted.

Unsealed UFC lawsuit documents reveal financial information
Bloody Elbow has been going through these newly filed unsealed documents and one in particularly was extremely intriguing: Roger D. Blair’s re-filed expert report.

Included in the appendix of this report was all of the payouts made by the UFC to fighters from 2011 to 2016. This “Internal Zuffa Bout Compensation” included not only the show and win bonuses and along with Performance bonuses disclosed to athletic commissions and the public, but also non disclosed payments like pay-per-view bonuses, side letters and discretionary bonuses — all the payments to a fighter related to their bout.

Individual fighter names were not attached to each payout, but the report does include how many bouts that fighter has had in the UFC at that point, along with how many fighters received such a payout. That alone made it easy to identify many of the top earners from the UFC.

While it might be hard to identify one of the 4 fighters who were paid $27,000 for their 7th fight in the UFC in 2016, it’s easier to surmise other the fighter debuting in the UFC in 2016 who was paid $1,042,736 for their match was CM Punk, or that of the two fighters that had their 27th fight in the UFC that same year, one of them would be Jeremy Stephens and the other Frank Mir.

With the help of business expert John Nash, we were able to transpose and identify the payouts of several of the promotion’s key stars from the UFC’s internal compensation list in Roger D. Blair’s expert report.
Ronda Rousey’s payouts
quote:
$574,720 vs. Liz Carmouche
$1,817,907 vs. Miesha Tate
$870,969 vs. Sara McMann
$1,063,688 vs. Alexis Davis
$1,458,282 vs. Cat Zingano
$2,642,204 vs. Bethe Correia
$4,476,662 or $4,536,932 vs. Holly Holm
$4,879,766 vs. Amanda Nunes

Notes:
Recently unsealed lawsuit documents also included Professor Robert Topel’s expert report that cites payouts for Rousey during the class period: “Rousey was compensated $13 million for participation in seven UFC bouts of which she won six.”

This would be from the Carmouche win to the Holm loss, and the total would match the figures we transposed above from the expert report of Roger D. Blair.

Previous disclosures had revealed Ronda Rousey’s contract for her last two fights. She would have been paid a $3 million base purse ($500,000 of it had not been a title fight) along with a PPV bonus, where she gets $1 for every PPV starting at 200-400k buys, $2 for every 400-600k buys, $3 for every 600-900k buys, and $4 over 900k buys.
Conor McGregor’s payouts
quote:
$3,285,000 (includes $2.11M discretionary bonus) vs. Chad Mendes*
$4,476,662 or $4,536,932 vs. Jose Aldo — Aldo received $2,377,699
$5,576,315 vs. Nate Diaz 1 — Diaz received $2,838,158, and the PPV event generated $61 million.
$5,615,490 vs. Nate Diaz 2 — Diaz received $4,315,490.
$6,812,374 vs. Eddie Alvarez — the PPV event generated $66 million for UFC.

Notes:
*Corrected: We originally had $2,642,204 for the Chad Mendes fight. This is incorrect. We regret the error.

Lawsuit documents also included Professor Robert Topel’s expert report that cites payouts from McGregor during the class period: “Conor McGregor was compensated nearly $20 million for participation in nine UFC bouts of which he won eight.”

This would have covered his first nine bouts in the UFC, from his bout with Marcus Brimage through the second Nate Diaz fight.

It’s worth noting that Conor McGregor is the UFC’s biggest ever draw, and has generated hundreds and hundreds of millions for the UFC during that same time span. The five pay-per-views he headlined during the period combined for over $54 million at the gate alone.

As a side note, much like the older financial figures from lawsuit documents already revealed in the past, these official payouts again pale in comparison to the inaccurate and significantly inflated numbers Forbes kept publishing about Conor McGregor through the years…
https://bloodyelbow.com/2(...)suit-conor-mcgregor/
https://bloodyelbow.subst(...)ars-payouts-revealed
pi_211173964
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:27 schreef Nober het volgende:
Payouts for top UFC stars like Conor McGregor, Jon Jones revealed in lawsuit documents
[..]
Ronda Rousey’s payouts
[..]
Conor McGregor’s payouts
[..]
https://bloodyelbow.com/2(...)suit-conor-mcgregor/
https://bloodyelbow.subst(...)ars-payouts-revealed
mmm, vind het wat laag, had het hoger ingeschat.
pi_211181521
Main Card (ESPN+ at 9 p.m. ET - 2:00 NL)
(236)Jailton Almeida vs. Derrick Lewis (265)
(170.5) Gabriel Bonfim vs. Nicolas Dalby (170.5)
(264) Rodrigo Nascimento vs. Don’Tale Mayes (264)
(186) Caio Borralho vs. Abus Magomedov (185)
(185.5) Rodolfo Vieira vs. Armen Petrosyan (186)
*(159.5) Ismael Bonfim vs. Vinc Pichel (155.5) — cancelled

Prelims (ESPN+ at 6 p.m. ET - 23:00 NL)
(164) Elves Brener vs. Kaynan Kruschewsky (165)
(170.5) Rinat Fakhretdinov vs. Elizeu Zaleski dos Santos (171)
*(138.5) Victor Hugo vs. Daniel Marcos (136) — cancelled
(206) Vitor Petrino vs. Modestas Bukauskas (205.5)
(115.5) Angela Hill vs. Denise Gomes (115.5)
**(119.5) Eduarda Moura vs. Montserrat Ruiz (114.5)
(155) Kaue Fernandes vs. Marc Diakiese (155)

*Ismael Bonfim, Victor Hugo missed weight

**Moura’s period came Tuesday and she has endometriosis, and it affected her weight cut.

twitter

***Vinc Pichel made weight on second attempt

twitter

De grote boksfan heeft het niet gezien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 03-11-2023 20:52:38 ]
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:35:51 #187
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211184536
Lewis was gepakt 136 Mph waar je 50 mocht
pi_211184962
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:07 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ at 9 p.m. ET - 2:00 NL)
(236)Jailton Almeida vs. Derrick Lewis (265)
(170.5) Gabriel Bonfim vs. Nicolas Dalby (170.5)
(264) Rodrigo Nascimento vs. Don’Tale Mayes (264)
(186) Caio Borralho vs. Abus Magomedov (185)
(185.5) Rodolfo Vieira vs. Armen Petrosyan (186)
*(159.5) Ismael Bonfim vs. Vinc Pichel (155.5) — cancelled

Prelims (ESPN+ at 6 p.m. ET - 23:00 NL)
(164) Elves Brener vs. Kaynan Kruschewsky (165)
(170.5) Rinat Fakhretdinov vs. Elizeu Zaleski dos Santos (171)
*(138.5) Victor Hugo vs. Daniel Marcos (136) — cancelled
(206) Vitor Petrino vs. Modestas Bukauskas (205.5)
(115.5) Angela Hill vs. Denise Gomes (115.5)
**(119.5) Eduarda Moura vs. Montserrat Ruiz (114.5)
(155) Kaue Fernandes vs. Marc Diakiese (155)

*Ismael Bonfim, Victor Hugo missed weight

**Moura’s period came Tuesday and she has endometriosis, and it affected her weight cut.

[ twitter ]

***Vinc Pichel made weight on second attempt

[ afbeelding ]

[ twitter ]

De grote boksfan heeft het niet gezien.
De gevolgen van gewicht missen zijn inderdaad niet groot genoeg vaak. 20 of 30 % max van de purse zien we toch als uitgedeelde straf? Z'n goed recht om gewoon niet te vechten, hopelijk worden Dana & co niet boos op hem ipv degene die gewicht niet haalt.

Dat Dana die bokspartij niet heeft gezien is wel sneu, expres om dat zo te kunnen zeggen? Zoveel bad blood richting Ngannou dat hij hem z'n tijd niet 'gunt'? Je zou zgegen dat hij juist zou kijken om te genieten van hoe Fury hem klappen geeft.
pi_211193102
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
De gevolgen van gewicht missen zijn inderdaad niet groot genoeg vaak. 20 of 30 % max van de purse zien we toch als uitgedeelde straf? Z'n goed recht om gewoon niet te vechten, hopelijk worden Dana & co niet boos op hem ipv degene die gewicht niet haalt.

Dat Dana die bokspartij niet heeft gezien is wel sneu, expres om dat zo te kunnen zeggen? Zoveel bad blood richting Ngannou dat hij hem z'n tijd niet 'gunt'? Je zou zgegen dat hij juist zou kijken om te genieten van hoe Fury hem klappen geeft.
Ze proberen toch juist zo'n vechter tegemoet te komen alsof het daarmee weer goed gemaakt is? Toch een soort van onder druk zetten van degene die wel op gewicht was.

Denk dat Dana wel hoogtepunten heeft gezien. Vind deze reactie eigenlijk al heel wat voor hem.
pi_211197192
WE ARE LIVE
pi_211197440
Braziliaanse publiek laat zich weer kennen
pi_211197494
ik kijk niet live
pi_211198024
Petrino power
pi_211198252
Petrosyan ziek geworden, cancelled.
  zondag 5 november 2023 @ 14:16:21 #196
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211201399
wat een kut main event, lay and pray 5 volle rondes, flikker op!
pi_211208096
Bonfim gefinisht.
Rafethfinov nog wel ongeslagen.

quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 14:16 schreef THEFXR het volgende:
Of schuld van Lewis die geen TDD heeft.
  zondag 5 november 2023 @ 22:51:16 #198
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211208187
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 22:43 schreef Nober het volgende:
Bonfim gefinisht.
Rafethfinov nog wel ongeslagen.
[..]
Of schuld van Lewis die geen TDD heeft.
hoeveel jaar doet hij MMA, wat voor crap coaches heb je dan?
met die gast is altijd: gewonnen, heeft ie nergens last van, verlies is zijn rug kapot en retired hij.
pi_211213116
UFC 295: Prochแzka vs. Pereira is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on November 11, 2023, at the Madison Square Garden in New York City, New York, United States.

00:00 (18:00) Early Preliminaries
02:00 (20:00) Preliminaries
04:00 (22:00) Main Card

(Lokale tijd)

https://www.ufc.com/event/ufc-295
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_295
https://www.tapology.com/(...)-295-jones-vs-miocic

[ Bericht 10% gewijzigd door Nober op 06-11-2023 19:11:52 ]
pi_211216472
UFC 297 in Toronto, Canada

twitter

twitter
  maandag 6 november 2023 @ 22:04:06 #201
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_211217256
waarom geeft Jones de belt niet op? een gescheurde borstspier is een lange revalidatie.
pi_211222098
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 14:16 schreef THEFXR het volgende:
Dat was onwijs kut inderdaad. De scheids had prima kunnen ingrijpen en de boel soms op laten staan. Maar het was weer eens een sufferd.

Ja het is MMA en dat is ook op de grond maar dit was slechts op de ander liggen met heel af en toe zeer beperkt damage doen. Hier betaalt niemand voor en dat weet Dana ook wel. Als men twee mannen op elkaar zou willen zien liggen dan ging men wel naar het gay gedeelte op een pornosite. En nadien durft die Almeida ook nog te doen alsof hij net mega entertainend was.

Bonfim bleef mooi steeds met z'n hoofd hangen voor knietjes van Dalby. Hij zal wel aangeslagen zijn geweest want dat was steeds wel erg dom.
pi_211222112
Gelukkig krijgt Dricus gewoon die match
pi_211222899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
Gelukkig krijgt Dricus gewoon die match
Inderdaad zeg, toch nog eens wat gerechtigheid
pi_211223220
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 22:04 schreef THEFXR het volgende:
waarom geeft Jones de belt niet op? een gescheurde borstspier is een lange revalidatie.
Zodat volgend jaar alsnog Jones vs. Miocic in NYC voor de belt kan plaatsvinden.
pi_211232558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 14:26 schreef Nober het volgende:

[..]
Zodat volgend jaar alsnog Jones vs. Miocic in NYC voor de belt kan plaatsvinden.
Dan is MIO 50 jaar oud, het gevecht gaat nooit plaatsvinden, bookmark this.
pi_211243290
twitter

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 11:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Dan is MIO 50 jaar oud, het gevecht gaat nooit plaatsvinden, bookmark this.
Miocic vs. Cormier 3 moest er ook komen.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 10:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]
en Dana is een boksfan, dat kijkt hij vaak, als het kan.
Maar wel halverwege Sandhagen vs. Font vertrekken en naar Paul vs. Diaz gaan kijken. :')

[ Bericht 28% gewijzigd door Nober op 09-11-2023 14:57:33 ]
pi_211252276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 10:18 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Is hij zo aan het zweten? :D
pi_211253831
die gast gaat van 185 naar 205, die hoeft toch niet te cutten?
pi_211254184
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 15:28 schreef THEFXR het volgende:
die gast gaat van 185 naar 205, die hoeft toch niet te cutten?
Die gast is 1m96 en waarschijnlijk 230lb.

Ze moeten vrijwel allemaal cutten.
pi_211254478
Main card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET - 04:00 NL)
(204.2) Jiri Prochazka vs. Alex Pereira (204.0)
(259.8) Sergei Pavlovich vs. Tom Aspinall (261.6)
(115.6) Mackenzie Dern vs. Jessica Andrade (116.0)
(155.6) Matt Frevola vs. Benoit Saint Denis (156.0)
(145.8) Pat Sabatini vs. Diego Lopes (145.4)

Preliminary Card (ESPNEWS/ESPN+ at 8 p.m. ET - 02:00 NL)
(125.6) Stephen Erceg vs. Alessandro Costa (125.4)
(115.4) Tabatha Ricci vs. Loopy Godinez (115.0)
(155.8) Mateusz Rebecki vs. Roosevelt Roberts (158)*
(155.6) Nazim Sadykhov vs. Viacheslav Borshchev (154.8)

Early Prelims (ESPN+ and UFC Fight Pass at 6 p.m. ET - 00:00 NL)
(155.6) Jared Gordon vs. Mark Madsen (154.6)
(137.6) John Castaneda vs. Kyung Ho Kang (138.0) — 138-pound catchweight
(125.8) Kevin Borjas vs. Joshua Van (125.8)
(145.6) Dennis Buzukja vs. Jamall Emmers (147)*

*Roberts en Emmers missen het gewicht.

twitter
pi_211254802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:17 schreef Nober het volgende:

[..]
Die gast is 1m96 en waarschijnlijk 230lb.

Ze moeten vrijwel allemaal cutten.
wow, hoe heeft die ooit 185 kunnen halen, auswitz dieet?
pi_211259876
De vlaggen zijn weer terug bij de official faceoffs/ceremonial weigh-ins.

UFC naar Spanje voor Topuria.

twitter

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Nober op 11-11-2023 09:25:10 ]
pi_211261831

Knallen maar *O* Valt niet te zeggen wie gaat winnen bij main en co-main event. Hoewel Aspinall en Jiri de completere vechters zijn hebben die andere twee weer een plusje bij power.
pi_211263717
Jiri Prochazka vs. Alex Pereira
Sergei Pavlovich vs. Tom Aspinall
Mackenzie Dern vs. Jessica Andrade
Matt Frevola vs. Benoit Saint Denis
Pat Sabatini vs. Diego Lopes
pi_211264034
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 13:03 schreef 3rr0r het volgende:

Knallen maar *O* Valt niet te zeggen wie gaat winnen bij main en co-main event. Hoewel Aspinall en Jiri de completere vechters zijn hebben die andere twee weer een plusje bij power.
Verwacht wel dat Pereira wint
pi_211264983
00:00 Early Preliminaries
02:00 Preliminaries
04:00 Pay-Per-View

twitter

twitter

pi_211265055
whut? WMMA op de main card zonder belt? :( :')
pi_211266922
twitter

quote:
Usman Nurmagomedov has been suspended 6 months by the California State of Athletic Commission after testing positive for a banned substance following his fight against Brent Primus at Bellator 300, per CSAC executive officer Andy Foster. That win has now been turned into a no contest.

Per Foster, Nurmagomedov had a prescription but failed to apply for a TUE. They are not releasing what the substance was. He has also been fined 50k and is enrolling in VADA.

It’s unclear at this time what Bellator will do now. Does he remain in the LW GP? Is he still champ? Weird time with the potential sale to PFL in flux.

Statement from Primus:

"Today I was informed by Andy Foster that my opponent from Bellator 300 Usman Nurmagomedov tested positive for a banned substance and the fight is now ruled a No Contest. I’d like to thank CSAC and Bellator for working together to promote a clean sport. I’m in the gym training hard and will be ready to get back into the Grand Prix.”
pi_211267146
Strickland vs. Shevchenko

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

POLL
pi_211267388
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:37 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]

Jammer dat ze er niet bijzeggen welke stof precies. Wie test er bij Bellator? Dacht dat ze daar niet echt iets deden qua testen.
pi_211267401
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:51 schreef Nober het volgende:
Strickland vs. Shevchenko

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[poll=6342]
Strickland is wel lachen, kan de halve zool uithangen en dingen zeggen die hij stiekem wel meent, trollsausjes eroverheen en daarna schuilen achter een voices in my head act.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')