Dit schoot vandaag dus ook door mijn hoofd. Gaat Amerika een derde front trekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je gaat geen beter moment krijgen.
Amerika heeft geen enkele front nuquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit schoot vandaag dus ook door mijn hoofd. Gaat Amerika een derde front trekken.
Een vrijheidsbeweging als Hamas is niet vergelijkbaar met staat Israël. Israël is een staat die zich daarnaar hoort te gedragen. Als Israël ervoor kiest om zich niet als een staat maar als terreurorganisatie te gedragen, dan zal die ook als een terreurorganisatie behandeld worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig vermoord hamas geen onschuldige burgers, die maken tenminste onderscheid tussen militaire doelen en burgers.
Je kunt hier gewoon een rondreis Palestijnse gebieden en Israël boeken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is misschien ook wat wereldvreemd een feestje te houden net buiten Gaza..
Plus ze gebruiken zeker te weten de burgers als schild.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig vermoord hamas geen onschuldige burgers, die maken tenminste onderscheid tussen militaire doelen en burgers.
Dat is dan weer anders. Want dat is wel met mensen die waarschijnlijk enigsinds weten wat ze doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt hier gewoon een rondreis Palestijnse gebieden en Israël boeken.![]()
https://www.sawadee.nl/gr(...)de-reisroute/#route-
Hoop van niet. Escalatie naar buurlanden zal een nieuwe grote conflict en bloedbad met zich meebrengen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS staat toch wel lang stil bij een mogelijke escalatie met Libanon (Hezbollah). Kwestie van tijd lijkt me..
Je mag buiten ook wel eens een luchtje scheppen hoor Etto. De hele dag achter je monitor hangen met zware shag en aldi bier doet jou niet echt goed.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, Werkperd neemt de dienst van Slayage over.
Tijd om wat anders te gaan doen.
Maar eerder zei je nog dat die buiten werking waren gesteld door Hamas.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:14 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zie nu de live beelden. Dingen werken inderdaad goed.
Ik zou heel graag eens Israël willen bezoeken. En dan kom je ook wel bij de grens. Gaza en de west Bank is hemelsbreed maar iets van 90 km.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is dan weer anders. Want dat is wel met mensen die waarschijnlijk enigsinds weten wat ze doen.
Maar dit was een willekeurig feest. Vlakbij Gaza..
En dat kunnen ze met geen mogelijkheid. Een analyse/war game die gemaakt werd toonde aan dat de VS geen oorlog op twee fronten kan vechten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit schoot vandaag dus ook door mijn hoofd. Gaat Amerika een derde front trekken.
Lieverd, ga even mij POHI van vandaag checken en let vooral even op de tijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je mag buiten ook wel eens een luchtje scheppen hoor Etto. De hele dag achter je monitor hangen met zware shag en aldi bier doet jou niet echt goed.
Hamas webcare voor al uw vragen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, Werkperd neemt de dienst van Slayage over.
Tijd om wat anders te gaan doen.
Hoe gaat het met de Koerden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:16 schreef Werkperd het volgende:
En dit is toch waar ik altijd naar doel met die Europese dubbele standaarden:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |