Dat had ik met Ruslandquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou heel graag eens Israël willen bezoeken. En dan kom je ook wel bij de grens. Gaza en de west Bank is hemelsbreed maar iets van 90 km.
Maar ja, voorlopig ga ik dus niet.
Als je 5000 raketten tegelijk krijgt terwijl je maar 1000 erop af kunt vuren, dan snap je ook wel dat zo'n systeem buiten werking raakt. Ik heb nog nooit gezegd dat Iron Dome systeem niet deugt. Het heeft gewoon een grens.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar eerder zei je nog dat die buiten werking waren gesteld door Hamas.
Ja erop klappen als Hezbollah, Syrië of Iran iets probeert.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
''incase something happen''. Amerika heeft gewoon duidelijk andere plannen daar. Israël - Hamas is een duidelijke excuus.
Daar gaan we samen heen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat had ik met RuslandToch maar geschrapt van mijn bucket list, nu ga ik naar de Crimea Beach Party straks.
Humanitaire hulp sturen als het nodig is verder gewoon op de achtergrond hoop ik. Geen wapens, geen soldaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |