abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:25:38 #1
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210915862
Hier verder :)
pi_210916558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:25 schreef Qarrad het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5172973/wif/
https://www.ad.nl/show/vo(...)-rotterdam~a2567730/

Witte pitbullachtige bijt hondje dood. Eigenaar pitbullachtige "liet hem maar gaan" want hij hield hem niet. Typical.
Arm hondje, arme man ;(
Ja die mensen ken ik. Hier woont zo'n halve crackhead met een stafford die ze ook niet helemaal kan houden. Dus als die echt hard trekt laat ze los. Handig, want die hond stormt daarna overal op af.

Toevallig altijd een stafford. Ja misschien is het de baas en niet het ras. Maar die bazen kiezen wel bijna altijd hetzelfde ras uit om te verpesten.

Denk alleen dat ze met een verbod ineens weer een Rottweiler gaan houden ofzo want die ziet er ook stoer uit. Of een Cane Corso.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 17:04:42 #3
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210916609
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 16:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ja die mensen ken ik. Hier woont zo'n halve crackhead met een stafford die ze ook niet helemaal kan houden. Dus als die echt hard trekt laat ze los. Handig, want die hond stormt daarna overal op af.
Ja echt hè. Neem geen hond die je niet kan houden. Hoe moeilijk is het?
quote:
Toevallig altijd een stafford. Ja misschien is het de baas en niet het ras. Maar die bazen kiezen wel bijna altijd hetzelfde ras uit om te verpesten.

Denk alleen dat ze met een verbod ineens weer een Rottweiler gaan houden ofzo want die ziet er ook stoer uit. Of een Cane Corso.
Daar ben ik ook bang voor. Ik ben dan ook voor meer mogelijkheid voor of toepassing van regelgeving dat slechte baasjes een verbod krijgen op het houden van huisdieren. Maar goed, dat moet dan gehandhaafd worden en dat gebeurt nauwelijks.
pi_210916663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Mijn oude buurman liep vroeger met 2 Berner Sennenhonden. Want eentje was nog niet genoeg. En vooral helpend voor zijn hernia.
100 kilo genot. :')
En allebei gingen ze uit hun dak als hij andere honden tegenkwam. Echt een feestje om ze tegen te komen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 17:15:17 #5
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210916697
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mijn oude buurman liep vroeger met 2 Berner Sennenhonden. Want eentje was nog niet genoeg. En vooral helpend voor zijn hernia.
100 kilo genot. :')
En allebei gingen ze uit hun dak als hij andere honden tegenkwam. Echt een feestje om ze tegen te komen.
Hier tegenover hebben ze een Berner Sennen. Perfect opgevoed dus die is inderdaad een feestje om tegen te komen ;)

En dan twee huizen verderop heb je van die hersenloze tokkies met een hele serie aan niet-opgevoede honden. Soms echt lachwekkend/gênant om het contrast te zien _O-
pi_210916734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hier tegenover hebben ze een Berner Sennen. Perfect opgevoed dus die is inderdaad een feestje om tegen te komen ;)

En dan twee huizen verderop heb je van die hersenloze tokkies met een hele serie aan niet-opgevoede honden. Soms echt lachwekkend/gênant om het contrast te zien _O-
Je kunt vooraf natuurlijk niet het karakter van je hond inschatten als je hem als pup aanschaft. Zo zwart-wit is het dan ook weer niet, want ik kan niet tellen hoeveel wél goed opgevoede reutjes ik heb gezien, toen ik nog een hond had.

Standaard kwam de vraag “is de jouwe een reu?”. “Nee? Oh dan kun je wel dichtbij komen.” :')
Deze 2 van de buurman waren oké, maar nooit met andere honden. En erg waaks. Ik denk niet dat een andere opvoeding het had kunnen veranderen.
Waarom je met 2 bakbeesten wil wandelen (als je niet op een boerderij woont) is mij echt een raadsel. :D Daar moet je echt 20 en topfit voor zijn wil je met 2x 50 kg lopen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 17:25:58 #7
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210916777
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je kunt vooraf natuurlijk niet het karakter van je hond inschatten als je hem als pup aanschaft. Zo zwart-wit is het dan ook weer niet, want ik kan niet tellen hoeveel wél goed opgevoede reutjes ik heb gezien, toen ik nog een hond had.

Standaard kwam de vraag “is de jouwe een reu?”. “Nee? Oh dan kun je wel dichtbij komen.” :')
Deze 2 van de buurman waren oké, maar nooit met andere honden. En erg waaks. Ik denk niet dat een andere opvoeding het had kunnen veranderen.
Waarom je met 2 bakbeesten wil wandelen (als je niet op een boerderij woont) is mij echt een raadsel. :D Daar moet je echt 20 en topfit voor zijn wil je met 2x 50 kg lopen.
Nee, maar bij dat tweede stel buren van me wel. Die kunnen gewoon niet met honden omgaan en dat bewijzen ze nu al 6 of 7 honden achter elkaar. De vorige twee vraten elkaar op en toen hebben wij met de buren de politie gebeld en zijn ze al dan niet vrijwillig afgestaan en nu hebben ze iets collie-achtigs. Serieus, die beesten zijn slimmer dan die twee bij elkaar :')
pi_210916894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Ik ben dan ook voor meer mogelijkheid voor of toepassing van regelgeving dat slechte baasjes een verbod krijgen op het houden van huisdieren. Maar goed, dat moet dan gehandhaafd worden en dat gebeurt nauwelijks.
Handhaving is wel het volgende probleem inderdaad. Of ze registreren de hond wel op naam van de buren ofzo. De halve wijk woont hier op papier ook ergens anders, want anders kost het ze huurtoeslag. Dus dat is zo opgelost voor ze.

Het is ook voor een groot deel je hond leren kennen imo en lichaamstaal kunnen lezen. Hier een buurman waar je aan het gedrag van de hond zag dat die ongemakkelijk was en klaar stond om te grijpen, maar volgens hem was het spelen want de hond kwispelde. Maar zoiets vergt een bepaald intellect en dat mist bij sommige mensen. Of ze geven er niks om en vinden het stoer als hun hond iedereen wil grijpen.
pi_210917282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Handhaving is wel het volgende probleem inderdaad. Of ze registreren de hond wel op naam van de buren ofzo. De halve wijk woont hier op papier ook ergens anders, want anders kost het ze huurtoeslag. Dus dat is zo opgelost voor ze.
Handhaving en registratie en controle zal imo nooit gebeuren.
Was jaren geleden al met de hondenbelasting.
“Als ze aanbellen voor controle zeg ik dat ik geen hond heb!”
En ik maar braaf betalen. :D

Hoeveel broodfokkers zijn er waar hondjes in beslag zijn genomen en het daarna opnieuw gebeurt?
pi_210918532
sommige honden worden gehouden als wapen. ter afschrikking. niet voor de gezelligheid.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_210938631
Herdershonden bijten elf schapen dood, eigenaar krijgt boete
https://www.rtvdrenthe.nl(...)igenaar-krijgt-boete

De honden zijn met DNA technieken opgespoord. ^O^
pi_210948135
Alleen een boete :')
En dan ook nog eens niet komen opdagen bij de rechtszaak, wat een laffe tarrel

Wel goed dat ze moeite hebben gedaan om ze op te sporen
pi_210949855
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:01 schreef Flitskikker het volgende:
Alleen een boete :')
En dan ook nog eens niet komen opdagen bij de rechtszaak, wat een laffe tarrel

Wel goed dat ze moeite hebben gedaan om ze op te sporen
Dat dus. Niet verschijnen maar wel pogen er uit te draaien dat de honden van zijn vrouw zijn en dat een vreemde het hek opgedaan kan hebben. Gelukkig gaat de rechter daar niet in mee maar het is wel weer een voorbeeld van alles doen om maar niet verantwoordelijk te zijn. Als een ander je hek opent doe er dan een slot op kerel zou ik zeggen. En je verschuilen achter je vrouw is natuurlijk helemaal laf als je op straat al hebt verklaart dat het jouw honden zijn.

Misselijk kereltje dus.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:55:19 #14
80382 manny
30 is best veel
pi_211025825
Het verhaal van de eigenaresse van de bully xl die een chiwawwa dood heeft gebeten, Gevalletje "dat doet ie anders nooit", dat allerlei lieden haar doodsbedreigingen sturen is wellicht ook een tikkie overdreven

https://www.ad.nl/binnenl(...)potgemaakt~a51c0317/

Paywall. U weet dat te hanteren als ervaren internet gebruiker.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:10:26 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211025918
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:55 schreef manny het volgende:
Het verhaal van de eigenaresse van de bully xl die een chiwawwa dood heeft gebeten, Gevalletje "dat doet ie anders nooit", dat allerlei lieden haar doodsbedreigingen sturen is wellicht ook een tikkie overdreven

Huil, huil, iedereen is boos omdat ik mijn dochter van 12 met de hond liet lopen. Maar die laat haar al uit sinds het een puppy is, dus dat kan geen kwaad:

quote:
Wat mijn dochter heeft verteld is dat Cayla tegen meneer Da Silva opsprong, hij toen zijn hondje in de hoogte hield en Cayla twee schoppen heeft gegeven. Daarbij kwam meneer ten val en toen richtte Cayla zich op zijn hondje. Waarom? We weten het niet.”
Gewoon totaal niet inzien dat je als baasje ervoor moet zorgen dat je hond niet tegen andere mensen opspringt. Dat zijn inderdaad de 'niet-laten-merken-dat-je-bang-bent-' en 'hij-doet-niks-hoor'-types. :(

Doodsbedreigingen hoeven inderdaad ook niet, maar dit is echt het prototype van het soort mensen dat niet met honden om kan gaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:25:45 #16
481998 K21
Cappuccino
pi_211027588
H-hoe kon mijn hond, wiens voorouders generatie op generatie gefokt zijn om andere honden en dieren te bijten en te doden nu een andere hond bijten en doden, nadat we er altijd alleen maar lief tegen waren. :'( :'(
pi_211027738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:10 schreef livelink het volgende:

[..]
Huil, huil, iedereen is boos omdat ik mijn dochter van 12 met de hond liet lopen. Maar die laat haar al uit sinds het een puppy is, dus dat kan geen kwaad.
Wat doet je dochter als er een aso iemand zijn hond los heeft lopen en die hond benaderd agressief jullie hond? Dan is ze kansloos en loopt het uit de hand. :)

Ik zie soms kinderen met een flinke hond lopen en snap dat nooit. Door bovenstaande situatie.
Woon je op een rustige locatie of kun je losse honden vermijden, dan is het een ander verhaal.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:39:10 #18
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211027755
Wilde van de week de deur uit lopen komt er een man langs met 2 joekels van Akita's aan lange lijn en eentje loopt zó mijn tuinpad op richting mij. Dus ik meteen achteruit weer naar binnen. Mijn man stond op de stoep en sprak de baas van de hond aan met de vraag of hij de honden a.u.b. beter bij zich wilde houden. De man reageerde - niet onverwachts - door boos uit te vallen dat hij zijn honden immers kort bij zich hield ? :(
Nou als de baas al niet vriendelijk dan kun je bij deze honden beter mijlen ver uit de buurt blijven denk ik.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_211027861
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef deedeetee het volgende:
Wilde van de week de deur uit lopen komt er een man langs met 2 joekels van Akita's aan lange lijn en eentje loopt zó mijn tuinpad op richting mij. Dus ik meteen achteruit weer naar binnen. Mijn man stond op de stoep en sprak de baas van de hond aan met de vraag of hij de honden a.u.b. beter bij zich wilde houden. De man reageerde - niet onverwachts - door boos uit te vallen dat hij zijn honden immers kort bij zich hield ? :(
Nou als de baas al niet vriendelijk dan kun je bij deze honden beter mijlen ver uit de buurt blijven denk ik.
Mensen zijn gewoon lui en egoïstisch. Het is niks anders dan luiheid. Want het vergt concentratie om bij uitlaten op te letten en te corrigeren. En wat is er lekkerder dan te wandelen en niks te hoeven doen? :')
(Hoop mensen kopen een hond voor een dagelijks rondje om niet dicht te slibben. En zijn alles behalve sportief.)
pi_211028102
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef deedeetee het volgende:
Misschien dat ik achterlijk ben hoor maar als een hond kort bij gehouden wordt hoe kan hij dan een tuinpad oplopen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_211029491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:54 schreef eigendeegcookie het volgende:
sommige honden worden gehouden als wapen. ter afschrikking. niet voor de gezelligheid.
Typisch wel dat tokkies met de grootste muil altijd vechthonden hebben.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_211029501
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:55 schreef manny het volgende:

Ik niet. Incognito werkt niet en webarchive heeft hem nog niet gearchiveerd
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_211029751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk.
Terwijl je er zoveel voor terugkrijgt als je je honden goed opvoedt.

Maar ja, dat kost net als met kinderen tijd en moeite.
En dat is teveel gevraagd voor sommigen.
  woensdag 8 november 2023 @ 12:15:06 #24
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211232879
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100076153_9420479f

Het gebruikelijke recept van iemand die een hond koopt die ze niet onder controle heeft. :r
pi_211232898
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 12:15 schreef Qarrad het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100076153_9420479f

Het gebruikelijke recept van iemand die een hond koopt die ze niet onder controle heeft. :r
Zag de titel en... ik wil het niet zien :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')