Wat een opzienbarend inzicht. Nou hoor.quote:"Zelfs als mensen verschillend denken of anders zijn, kan je toch samen in een hockeyteam zitten."
Zij denkt zeker dat het gezellig is om te spelen of samen te werken met personen die andere opvattingen hebben. Dan zit iedereen toch te praten tegen een dove muur?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat een opzienbarend inzicht. Nou hoor.
nou inderdaad, waarom zou je op een relatief milieuvriendelijke manier duurzame producten ontwikkelen en produceren die lang meegaan als je ook op een vervuilende manier goedkope plastic zooi kan maken die snel kapot gaat, weggepleurd en vervangen kan worden door nieuwe goedkope plastic zooi!? Fuck duurzaamheidquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik ben inmiddels wel helemaal klaar met het woord diversiteit (zelfde geldt voor duurzaamheid)
Ophouden met die achterlijke onzin.
En solidariteit nog uit het Corona tijdperk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik ben inmiddels wel helemaal klaar met het woord diversiteit (zelfde geldt voor duurzaamheid)
Ophouden met die achterlijke onzin.
Neen, dit gaat erom dat veel blanke kinderen op hockey zitten en dat zwarten dit niet kiezen als sport.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:42 schreef Gia het volgende:
Er is pas sprake van racisme als iemand vanwege zijn/haar huidskleur bij een sportclub is geweigerd als lid. Volgens mij is daar geen sprake van.
Precies, kiezen! Dan is het toch geen racisme!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen, dit gaat erom dat veel blanke kinderen op hockey zitten en dat zwarten dit niet kiezen als sport.
Hoe vaak kom je een hockeyer tegen die Wesley, Samantha, Dylano of Kimberly heet? Hockey is traditioneel een sport die vooral door de middenklasse wordt beoefend. Zodat je kind daar zijn of haar vrienden en potentiele partners zal vinden die veilig uit het eigen milieu komen, en ze leren er netwerken opbouwen voor de toekomst.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
De vraag is eerder waarom zwarte mensen geen hockey spelen. Speelt hier racisme mee, omdat veel blanke mensen de sport beoefenen?
Is dat de reden waarom er weinig zwarte mensen aan padel doen?
Die geniet er misschien gewoon van om een beetje te shockeren.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:49 schreef Terrorizer het volgende:
Is toch mooi dat ze dat na wilt streven.
https://hockey.nl/artikel(...)eer-mijn-privileges/
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |