Geen idee of dit plaatje hier voor het eerst gebruikt wordt maar ik hou ervanquote:
Hulloquote:
een blauw witte voor jequote:
En nog maar eenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]
een blauw witte voor je
[ afbeelding ]
Wow dat staartje.. lijkt wel papier..quote:Op woensdag 11 oktober 2023 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]
een blauw witte voor je
[ afbeelding ]
Ook mooi !quote:Op woensdag 11 oktober 2023 06:44 schreef pullup het volgende:
Morgen weer vogels
Deze vond ik ook mooi
[ afbeelding ]
Denk wel echt hoor,zal wel wat gepimpt zijn qua kleuren denk ik. Ga wel eens op zoek naar andere foto's dan van die vogels en dan zien ze er precies zo uit maar dan gewoon net wat minder opvallendquote:Op woensdag 11 oktober 2023 06:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zouden ze echt zijn? Of is t photoshop?
Hoop echt..
Klinkt logischquote:Op woensdag 11 oktober 2023 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk wel echt hoor,zal wel wat gepimpt zijn qua kleuren denk ik. Ga wel eens op zoek naar andere foto's dan van die vogels en dan zien ze er precies zo uit maar dan gewoon net wat minder opvallend
quote:
Heer tong.quote:
Jij mag datquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi,
Ik verveel me dus ik kom even langs
Whut?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:16 schreef D. het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met Wereldmeisjesdag
Jij ookquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:16 schreef D. het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met Wereldmeisjesdag
Het ligt aan de klimaatcrisis...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.planinternati(...)20ze%20meisje%20zijn.
Misschien die ook oplossen danquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ligt aan de klimaatcrisis...
Dan moeten de Meisjes de A12 maar gaan bezetten.quote:
quote:
Kan ook wel gecombineerd worden danquote:
Wat is dat?quote:
Coming out of girls?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ook wel gecombineerd worden dan
ja! Alleen het wachten daarna duurt wel erg langquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Alleen het wachten daarna duurt wel erg lang. 2026 slingshot vanuit Mars en daarna pas in 2029 komt ie aan op de asteroid.
Voortaan een boek meenemen op werkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi,
Sowieso heb ik altijd een boek bij mij.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan een boek meenemen op werk
Vrij genomen? Je zou deze week toch niet thuiswerken?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso heb ik altijd een boek bij mij.
Maar ik zit thuis
Ik zou idd niet gaan thuiswerken, maar ik had geen afspraken vandaag en ik dacht fuck you ik blijf lekker thuisquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Vrij genomen? Je zou deze week toch niet thuiswerken?
Gelijk heb je. Ik heb het voordeel dat veel vergaderingen online zijn, omdat mensen in andere gebouwen zitten of ook thuis. Dan is thuiswerken wel zo leuker. Hoewel ik wel altijd 3 dagen in de week op campus zit.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou idd niet gaan thuiswerken, maar ik had geen afspraken vandaag en ik dacht fuck you ik blijf lekker thuis
Ik zou ook gewoon een magneetje gebruiken, kan je hem mooi terug meenemenquote:
Tis ook niet alsof iemand mij mistquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik heb het voordeel dat veel vergaderingen online zijn, omdat mensen in andere gebouwen zitten of ook thuis. Dan is thuiswerken wel zo leuker. Hoewel ik wel altijd 3 dagen in de week op campus zit.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een magneetje gebruiken, kan je hem mooi terug meenemen
Tuurlijk wel. Alleen niet die stomme leidinggevende van jequote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis ook niet alsof iemand mij mist
En dan met een vijltje wat afschrapen van die meteoor?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een magneetje gebruiken, kan je hem mooi terug meenemen
Ik zou het wel weten jaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:06 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan met een vijltje wat afschrapen van die meteoor?
Ik heb hem eigenlijk ook nooit gemogenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen niet die stomme leidinggevende van je
Buiten werk ben je ook niet met iedereen vrienden, maar je kunt vervelende mensen wat makkelijker ontwijken. Dat gaat op werk wat lastiger. Hopelijk maakt je huidige manager snel promotie zodat je van hem af bentquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk ook nooit gemogen
Voor iemand uit Maleisiequote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van vandaag is wel heel moeilijk
https://worldle.teuteuf.fr/
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van vandaag is wel heel moeilijk
https://worldle.teuteuf.fr/
Weet je wel hoe ver ik moet fietsen naar dat land?quote:
weinig ...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver ik moet fietsen naar dat land?
Naar Smeermaas, een kilometertje of 3quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver ik moet fietsen naar dat land?
Das toch zeker 1,5 uur fietsen op het momentquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Smeermaas, een kilometertje of 3
Ow hoop dat dat snel beter gaat jaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch zeker 1,5 uur fietsen op het moment
T is nu vooral opbouwen,quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow hoop dat dat snel beter gaat ja
Ja maar komt ook wel weer snel terugquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nu vooral opbouwen,
debiel hoe snel conditie kapot kan gaan
Mag het hopen ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar komt ook wel weer snel terug
Ik heb zelf een e-bike genomen voor het coachen vaak. Niks mis meequote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag niet vloeken van je moeder
En zo begint het vervalquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelf een e-bike genomen voor het coachen vaak. Niks mis mee
Kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo begint het verval
Heb je die fiets gezien die ik van de week voor je postte?
Is er al iets bekend over je functie?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi,
Een real life pokemon @devzeroquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
Dit is een rare zeg @:Domnivoor
[ twitter ]
Zeker. Het is ook de enige soort in de familie, dus er zijn geen soorten die er nauw mee verwant zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
Dit is een rare zeg @:Domnivoor
[ twitter ]
Oh ja die had ik in de trein gezienquote:
Kan je wel dichterbij komen tijdens het trainenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die had ik in de trein gezien![]()
Zeg er zwaar uitIk doe het wel op het land
Ik heb er zo eentje ( Zit er niet heel graag en maar af en toe op )quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je wel dichterbij komen tijdens het trainen
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje ( Zit er niet heel graag en maar af en toe op )
[ afbeelding ]
Stal je die op de zaak?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje ( Zit er niet heel graag en maar af en toe op )
[ afbeelding ]
Yep ligt aan het vlot hierquote:
Je zit helemaal stil en vanaf nu ga je dan echt steeds bevriezen op zo'n ding. Kan je beter fietsenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kan je er niet beter zo 1 nemen? Ben je wel veilig
[ afbeelding ]
Alsof we dat moeten bevorderen…quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wat doe je voor werk?
Nou ik ben: "Hoogleraar irreguliere oorlogsvoering".
Uh, wat
Aoibhin is geen gerecht maar een user.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok geen idee wat dat laatste is, maar Googlede dat dus.
Voor de grap klik eens op afbeeldingen, dan zie ik die dus?
Ok lekker soort van maar in hele andere woorden wss als jij bedoelde als gerecht. hahaha
Op een bedje van slaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin is geen gerecht maar een user.
Dat hangt er helemaal vanaf hoe jij er mee omgaatquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin is geen gerecht maar een user.
Het gaat lekker weer worden hequote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit helemaal stil en vanaf nu ga je dan echt steeds bevriezen op zo'n ding. Kan je beter fietsen
Wel een stuk kouder binnenkort.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat lekker weer worden he
Al zag ik voor vrijdag hier weer een graad of 24 staan.
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het wordt lekker weer
Dat doen we in de winter...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:18 schreef pullup het volgende:
Beetje frisser mag wel, maar niet overdreven
Winter? Je gaat naar de noord- of zuidpool?quote:
Beetje frisser vind ik ook overdrevenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:18 schreef pullup het volgende:
Beetje frisser mag wel, maar niet overdreven
Zoietsquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die reist zeker met de Belgische Spoorwegen
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Winter? Je gaat naar de noord- of zuidpool?
aloa kennende denk ik dat hij liever op de oost- of westpool zit.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Winter? Je gaat naar de noord- of zuidpool?
Friesland is goed genoegquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
aloa kennende denk ik dat hij liever op de oost- of westpool zit.
Ze hebben daar ook geen 11 steden, eigenlijk niet eens 1quote:
En trekkerts ongetwijfeldquote:
Wil je zeggen dat ze daar niet alles met de boot doen? Of op klompen en met paarden?quote:
Ze lopen een jaartje of 50 achter, niet 500quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze daar niet alles met de boot doen? Of op klompen en met paarden?
Kijk nou eens om je heen en bedenk eens wat er in de laatste 50 jaar is bijgekomenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze lopen een jaartje of 50 achter, niet 500
Er waren in ieder geval gewoon al trekkertsquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk nou eens om je heen en bedenk eens wat er in de laatste 50 jaar is bijgekomen
Ook minder inderdaadquote:
Om steviger aan te trekken of om mee te meppen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:10 schreef chufi het volgende:
Kijk nu een docu over Spanje jaren 50 ... dat waren tijden voor de broekriem ..
Ananas ontbreekt terecht van dat plaatje. Een Hawaiian burger zonder ananas is een Hawaiian burger ...zonder ananasquote:
Zeker, daar mag meestal wel wat meer van opquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:09 schreef D. het volgende:
Ow wacht, komkommer natuurlijk ook niet
Augurk wel
eerst dat eerste , maar er kwam wel wat opstand ...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Om steviger aan te trekken of om mee te meppen?
Dit houden we stil voordat Dees er weer achter komtquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ananas ontbreekt terecht van dat plaatje. Een Hawaiian burger zonder ananas is een Hawaiian burger ...zonder ananas
Die heeft zeker liever een Hawaiian burger zonder burger en alleen maar ananasquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit houden we stil voordat Dees er weer achter komt
Ik weet het nooit zeker, ze is een beetje vreemd met ananasquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft zeker liever een Hawaiian burger zonder burger en alleen maar ananas
Ze is liever vreemd zonder ananasquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zeker, ze is een beetje vreemd met ananas
ftfyquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zeker, ze is een beetje vreemd en ananas
Wel mooie beelden ... Net Bahamontes die de Tour wint 1959 in Parc de Prince Paris ...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Om steviger aan te trekken of om mee te meppen?
Maar ananasquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft zeker liever een Hawaiian burger zonder burger en alleen maar ananas
Ook lekkerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe het wel eens door de stamppot ... Geleerd van mn moeder die het in Frankijk had geleerd
Ananas is vreemd met mijquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zeker, ze is een beetje vreemd met ananas
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ananas is vreemd met mij![]()
Ik bestel hier in Spanje een caesar salade en krijg er fokking ananas bij.
[ afbeelding ]
Nee precies, dus die lag er heel snel naastquote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]Gelukkig niet in kleine stukjes erdoor.
Elegant is die nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 02:15 schreef chufi het volgende:
Dit rokje doet me aan dat vogeltje van vanochtend of wanneer wa het ook al weer ... btw op "Volare" dus redelijk gepast
[ afbeelding ]
Morguh Pullupquote:
Morguh Chanelquote:
Hey Enginequote:
Hoi Dotquote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup
https://www.nu.nl/303414/(...)k-in-zuid-korea.html
Morguh Heerquote:
Wel lekker spontaan gezwaaid zegquote:
Kon beter. Net doorverwezen naar radiologie volgende week. Röntgen enzo. Morgen naar Cardioloog. Het houdt je van de straat. Ha ha ha. Net administratie rommel opgeruimd. Kwam nog lieve kaartjes tegen van FOK!ers na m'n hartoperatie vorig jaar. Ook van jouquote:
Voor de bestraling?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon beter. Net doorverwezen naar radiologie volgende week. Röntgen enzo. Morgen naar Cardioloog. Het houdt je van de straat. Ha ha ha. Net administratie rommel opgeruimd. Kwam nog lieve kaartjes tegen van FOK!ers na m'n hartoperatie vorig jaar. Ook van jou
Het went. M'n jicht is momenteel een prettige afleiding.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de bestraling?
Het is wel een heftige periode voor je geweest zeg.
EErst je hart en nu dit.
O dat is ook een pijnlijk iets weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het went. M'n jicht is momenteel een prettige afleiding.
Terwijl m'n lever nog goed functioneert.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook een pijnlijk iets weet ik uit ervaring
JIj hebt ook al zoveel last van die kleine ongemakjes van het leven lees ik wel
O kiek eens aan. Toch nog iets wat goed is. Je kan met een gerust hart een drankje blijven drinkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl m'n lever nog goed functioneert.
Hij bedoelt het wellicht andersquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Man3 tot de derde macht nog eens
Sow gay deze...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Man3 tot de derde macht nog eens
ademloos te kijken pfoeeequote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
Blijft een spannend filmpje
[ twitter ]
Extreem goed camerawrk
Welke van de 2 is Joe?quote:
such a shame dan welquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie nergens waar ik de vraag kan indienen
Das toch een beetje de Mislintat onder de DJ's?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
JOE is toch die radiozender waar Giel Beelen gaat bepalen?
Hoe doet die hetquote:
Best een mooie vergelijking.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch een beetje de Mislintat onder de DJ's?
Radiozender iddquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
JOE is toch die radiozender waar Giel Beelen gaat bepalen?
Heer aloa.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Radiozender iddIk voel me weer in mijn tienerjaren
![]()
Fruit
Proef met digitale meldplicht voor voetbalrelschoppers in Rotterdam, Leeuwarden en Utrechtquote:
171 staat iequote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Middenmoter dus. Ik luister alleen naar de top 169.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:46 schreef chufi het volgende:
Weer eens een stukje toeval ... Ik zapte vandaag op de Spaanse zenders en toen ik op kanaal 4 kwam zag ik net het shot waarvan een schilderij van mn schoonvader ik hier aan de muur heb hangen ...Mooi plekje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Nee, deze:quote:
Er kwam een internationale delegatie langs voor de beoordeling van "The most beautiful village of the World"quote:
Er is altijd nog Tiktok natuurlijkquote:
En niet geworden?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er kwam een internationale delegatie langs voor de beoordeling van "The most beautiful village of the World"
Ik ben een beetje aan het googlezoeken met wat steekwoorden maar dat is ook dan een speld in een hooibergquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet ... was een programma uit 2017 zie ik nu net ...
Albarracin hoort wel tot de mooiste dorpjes van Spanje, niet perse van de wereldquote:
Ja, maar toch zijn ze komen kijken .... en ik kom er graagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Albarracin hoort wel tot de mooiste dorpjes van Spanje, niet perse van de wereld
Deze zekerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:27 schreef D. het volgende:
De kogel is door de kerk, we nemen een ninja in huis
Dat snap ik als ik die plaatjes zo ziequote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar toch zijn ze komen kijken .... en ik kom er graag
Ziet er wel handig uit allemaalquote:
Kroketten en friet tegelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere filmpjes en reviews bekeken, en handig is ook de indruk die ik had
net nog gedaan, maar dan frikadellen ipv krokettenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat schijnt ook in hetzelfde bakje te kunnen, maar kan nu idd gescheiden
Ik heb net een gefrituurde kroket gehad, wellicht voorlopig dus mijn laatstequote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
net nog gedaan, maar dan frikadellen ipv kroketten
Je vet percentage gaat weer richting de 50%?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net een gefrituurde kroket gehad, wellicht voorlopig dus mijn laatste
Wel lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net een gefrituurde kroket gehad, wellicht voorlopig dus mijn laatste
Nee, ik probeer weer aan te komen, maar het valt niet meequote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vet percentage gaat weer richting de 50%?
Echt gozer, daar kan ik je zo goed les in gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik probeer weer aan te komen, maar het valt niet mee
Ik kon het ook prima, maar moet er kennelijk weer even aan wennenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt gozer, daar kan ik je zo goed les in geven
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is smaakt de geairfryde kroket ook
Wel in de openlucht danquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook heel handig deze, niks voor jou? Net wat minder High tech
Zo'n airfryer is al groot genoegquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook heel handig deze, niks voor jou? Net wat minder High tech
Ook gelijk wel een prijsverschil.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n airfryer is al groot genoeg
Ik zag een maatje groter, maar dat is me uit het hoofd gepraat
Meneer de Graaft schept zn eigen grondwater omhoog , dan is het misschien wel nodigquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:28 schreef pullup het volgende:
Er zijn toch best was huishoudelijke apparaten waar ik het bestaan niet van wist![]()
Zag bij een van die ex Utopianen ook een water zuiveraar van de week.
Hebben we hier echt prachtig leiding water volgens mij, dat is toch absoluut overbodig dan?
Ahaquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Meneer de Graaft schept zn eigen grondwater omhoog , dan is het misschien wel nodig
Nee, de grote heeft via Amazon Prime zoveel korting dat het maar 7 euro scheeltquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook gelijk wel een prijsverschil.
ah kortings deal dagen ....quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de grote heeft via Amazon Prime zoveel korting dat het maar 7 euro scheelt
Verkoopt hij die dingen ook toevallig?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Meneer de Graaft schept zn eigen grondwater omhoog , dan is het misschien wel nodig
Die woont ver weg van Wienquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Mario in actie zeker?
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-spuiten~af128448/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |