Hele legers van die lui die nooit wat negatiefs zeggen over de slachtpartij van 1500 Hamasterroristen op de burgerbevolking van Israël maar die wel erg verontwaardigd zijn dat ze ergens op Twitter iets hebben gelezen over al deze afgrijselijkheden dat niet waar was.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En natuurlijk de volgende downplayende kuttroll.
https://twitter.com/margo(...)xecuted-heads-cut%2F
Journalist ter plekke die de verhalen bevestigd, dus ga alsjeblieft terug je stinkhol in om je volgende poging tot desinformatie te plotten.
Geen idee, maar als we Hamas mogen geloven maakt het geen ene reet uit wat Israel wel of niet doet, alle Joden moeten dood.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:18 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Kunnen we ook zeggen dat Israël de aanval van zaterdag aan zichzelf te danken hebben als we kijken naar hoe zij decenia lang de Palestijnen behandelen.
De intentie is vrij makkelijk af te leiden uit het feit dat Israel waarschuwingen rondstuurt voordat ze overgaan tot bombarderen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:30 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Wat knap dat je al hun intenties weet. Oh nee dat weet je niet maar dat baseer je enkel op je vermoedens.
En al gaan we met je mee en zeggen dat het de israeliers niet hun intentie is om zo veel mogelijk te doden, maakt het het dan opeens wel goed dat ze kinderen doden?
Tja, hamas wou genocide Hamas heeft alle conventies en menselijjk fatsoen de deur uitgegooid en zijn beestachtig tekeer gegaan . Dan moet je niet raar opkijken dat je tegenpartij zichzelf ook niet helemaal meer aan alle regeltjes houdt. Ik snap ook niet waarom je daar als hamas aanhanger over zou klagenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Totaal debiele post om daar om te lachen.
Weerzinwekkend. Gewoon een oorlogsmisdaad.
https://www.independent.c(...)spital-b2427642.htmlquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Sow wat een leugens, die dode Duitse vrouw ligt niet in een ziekenhuis, anders de bron? De moeder hoopt wel nog dat ze leeft. Die vermoorde baby's zijn geverifieerd door meerdere neutrale buitenlandse journalisten op locatie die niets met Israël of de Palestijnen te maken hebben.
Misschien moeten jullie die propaganda van die vaders met dode kindjes op de armen wat minder geloven? Kans is namelijk veel groter dat die kindjes het slachtoffer zijn geworden van islamitische aanslagen in het land waarin ze leven, iets wat dagelijks gebeurd, maar dan geen gehuil van moslims dan moslimkindjes worden afgeslacht.
Maar heb je het linkje nou bekeken, of niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is echt lachwekkend wat je nou allemaal zegt. Wil je insinueren dat een groot gedeelte van de gedode Palestijnse kinderen een soort "suicide by cop" gedaan hebben en dat Israël daarin niets te verwijten valt?
En de volgende stompzinnige ontkenning van feiten, waarbij je ervoor kiest om dan maar uit volle fantasie een argument te verzinnen om op de man te spelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is echt lachwekkend wat je nou allemaal zegt. Wil je insinueren dat een groot gedeelte van de gedode Palestijnse kinderen een soort "suicide by cop" gedaan hebben en dat Israël daarin niets te verwijten valt?
Wat ben nou wild om je heen aan het slaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:30 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Wat knap dat je al hun intenties weet. Oh nee dat weet je niet maar dat baseer je enkel op je vermoedens.
En al gaan we met je mee en zeggen dat het de israeliers niet hun intentie is om zo veel mogelijk te doden, maakt het het dan opeens wel goed dat ze kinderen doden?
Het komt hem niet uit, dus negeert hij het maar. Doorzichtig trollgedrag.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar heb je het linkje nou bekeken, of niet?
Of moeten we de inhoud daar maar van negeren?
En die waarschuwingen sturen ze per postduif?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De intentie is vrij makkelijk af te leiden uit het feit dat Israel waarschuwingen rondstuurt voordat ze overgaan tot bombarderen.
Van die vrouw werd gedacht dat ze overleden was, maar ze blijkt nog (barely) te leven. Dat is niet vooraf opgezette propaganda, maar in de enorme chaos van honderden lijken, video's en gewonden een misverstand.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:35 schreef Gitw het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)spital-b2427642.html
Misschien moet jij de Israëlische berichten wat kritischer bekijken. En je niet een voorgefabriceerde conclusie laten voorschotelen door niet neutrale partijen. Het eerste wat sneuvelt in een oorlog is de waarheid. En alle partijen in dit conflict zijn hier schuldig aan.
Desalniettemin hoef je geen raket geleerde te zijn om in te zien dat Israël ook genoeg op zijn kerfstok heeft. Het is triest wat er zaterdag gebeurd is maar het is ook triest wat er de afgelopen decennia gebeurd in de Gaza strip. Johan Derksen had dus gelijk.
Is toch hetzelfde met aanslagen vanuit die groep, hier schreeuwen dat het "gerechtvaardigd" is vanwege het geweld door het westen, maar wel krijsen bij iedere vorm van kritiek op de islam, dan is het opeens niet gerechtvaardigd na gruwelijke brute aanslagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hele legers van die lui die nooit wat negatiefs zeggen over de slachtpartij van 1500 Hamasterroristen op de burgerbevolking van Israël maar die wel erg verontwaardigd zijn dat ze ergens op Twitter iets hebben gelezen over al deze afgrijselijkheden dat niet waar was.
Waar heb je het over? Jij zegt: "Palestijnen (meervoud) duwen hun kinderen naar voren om neergeschoten te worden door de IDF". Dat slaat echt helemaal nergens op. Dus die arme Israëlische soldaten worden in een soort suicide by cop scenario's gedwongen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de volgende stompzinnige ontkenning van feiten, waarbij je ervoor kiest om dan maar uit volle fantasie een argument te verzinnen om op de man te spelen.
Je bent wel op dreef he, 2 miskleunen uit 2?
Dat had Hamas dan maar verder moeten organiserenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En die waarschuwingen sturen ze per postduif?
Denk je nu echt dat het mobiel netwerk daar nog optimaal functioneert en mensen zonder stroom hun telefoon kunnen opladen?
Het klinkt natuurlijk heel nobel dat Israël dit doet maar of het echt de bevolking bereikt voordat de aanval in hun wijk er is, daar heb ik toch ernstig mijn twijfels bij.
Het is altijd hetzelfde achterbakse praatje, ik ben het wel beu nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde met aanslagen vanuit die groep, hier schreeuwen dat het "gerechtvaardigd" is vanwege het geweld door het westen, maar wel krijsen bij iedere vorm van kritiek op de islam, dan is het opeens niet gerechtvaardigd na gruwelijke brute aanslagen.
Oh, nu gaan we over tot het daadwerkelijk ontkennen dat die berichten aankomen. Eerst was de intentie nog hetzelfde als Hamas en waarschuwde Israel niet van te voren, dat is debunked, nu zijn we al een stapje verder gekomen en is het de schuld van Israel dat die berichten niet aankomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat het mobiel netwerk daar nog optimaal functioneert en mensen zonder stroom hun telefoon kunnen opladen?
Het klinkt natuurlijk heel nobel dat Israël dit doet maar of het echt de bevolking bereikt voordat de aanval in hun wijk er is, daar heb ik toch ernstig mijn twijfels bij.
Ze hebben toen alles nog functioneerde aangegeven dat de bevolking van X naar punt Y moest gaan. Hamas kwam vervolgens via dezelfde kanalen met berichten dat mensen vooral moesten blijven zitten waar ze zaten. Daarnaast sturen ze inderdaad geen waarschuwing per postduif, maar door even "aan te kloppen" met een klein explosief op het dak van een gebouw dat ze later neer gaan halen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die waarschuwingen zijn er niet altijd. In normale crisis situaties worden er inderdaad waarschuwingen gegeven, dat een flatgebouw opgeblazen wordt. Dit is inderdaad geen normale crisissituatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De intentie is vrij makkelijk af te leiden uit het feit dat Israel waarschuwingen rondstuurt voordat ze overgaan tot bombarderen.
Waar waren de waarschuwingen van Hamas toen ze dorpen binnen vielen en daar alles en iedereen uitmoorden? Oh wacht maar, je hoeft geen antwoord te geven, we weten het al; die waarschuwing is er nooit geweest.
Te onduidelijk. In het begin zie je de terroristen liggen met de wapens in hun handenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Die terroristen dachten even eerst Joden uit te moorden om zich daarna over te geven en in een cushy Westerse gevangenis cel Israel verder op kosten te jagen, plan mislukt
[ twitter ]
Dat is dan te betreuren.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die waarschuwingen zijn er niet altijd. In normale crisis situaties worden er inderdaad waarschuwingen gegeven, dat een flatgebouw opgeblazen wordt. Dit is inderdaad geen normale crisissituatie.
Die bombardementen van in ieder geval gisternacht (vannacht weet ik niet) daar was geen "roof knocking".
Waarom zou dat israels probleem moeten zijn? Zij doen tenminste wel iets om burgerslachtoffers te voorkomen. Of het effectief is in hamasland, dat is niet hun verantwoordelijkheid. Ze sturen het door , via officiele kanalen (zodat hamas dat door zou kunnen geven, wat uiteraard niet gaat gebeuren, maar he, het is hamas, die hebben geen regeltjes en morele codes om zich aan te houden volgens sommigen hier) en ook via SMS bom dus, wat zouden ze extra moeten doen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen bronnen meer vinden hierover maar inderdaad, ik meen dit ook gelezen te hebben - vooral dat Hamas had aangegeven dat iedereen moest blijven zitten. Hoogst bijzonder.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze hebben toen alles nog functioneerde aangegeven dat de bevolking van X naar punt Y moest gaan. Hamas kwam vervolgens via dezelfde kanalen met berichten dat mensen vooral moesten blijven zitten waar ze zaten. Daarnaast sturen ze inderdaad geen waarschuwing per postduif, maar door even "aan te kloppen" met een klein explosief op het dak van een gebouw dat ze later neer gaan halen.
Nobel? Geen idee, maar waarschijnlijk wat mogelijk en praktisch haalbaar is.
Natuurlijk het is makkelijk om mij uit te maken voor troll. Maar tot nu toe zie ik alleen filmpjes voorbij komen van dode Palestijnse babies en niet van Israëlische. Dus totdat we bewijs zien, of iets horen van een nieuwsbron die niet pro-israel. Geloof ik er geen ene reet van.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En natuurlijk de volgende downplayende kuttroll.
https://twitter.com/margo(...)xecuted-heads-cut%2F
Journalist ter plekke die de verhalen bevestigd, dus ga alsjeblieft terug je stinkhol in om je volgende poging tot desinformatie te plotten.
Het is sowieso een leugen, precisie bombardementen. In zo'n dicht bebouwd en bevolkt gebied. Er is dan altijd collateral damage. Netanyahu is dan ook een oorlogsmisdadiger. En zou samen met zijn kabinet en de top van Hamas opgepakt en afgevoerd moeten worden naar het ICC.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan mij maar ik heb IDF nog geen namen horen geven van Hamas kopstukken die zijn uitgeschakeld. Ondertussen is toch al 10% van de inwoners dakloos. Is IDF gericht op zoek of sloopt het elk flatgebouw waarbij ze denken dat er in een flatje of verdieping iets met Hamas plaatsvond of woonde?
Daarom. Of de IDF vergelding disproportioneel is is in Gaza erg lastig te beoordelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:42 schreef Bensel het volgende:
[..]
Waarom zou dat israels probleem moeten zijn? Zij doen tenminste wel iets om burgerslachtoffers te voorkomen. Of het effectief is in hamasland, dat is niet hun verantwoordelijkheid. Ze sturen het door , via officiele kanalen (zodat hamas dat door zou kunnen geven, wat uiteraard niet gaat gebeuren, maar he, het is hamas, die hebben geen regeltjes en morele codes om zich aan te houden volgens sommigen hier) en ook via SMS bom dus, wat zouden ze extra moeten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |