Ja vond ik ook raar. Bij bureau Arnhem was er echt een afronding nog.quote:Op woensdag 6 december 2023 00:20 schreef Sirolf het volgende:
Was dit nu de laatste aflevering? Raar einde zo, enkel een voice-over 'dit was bureau rotterdam' na die vechtpartij met stokken en dat was 't. Vanaf volgende week zo te zien herhaling van Bureau Arnhem op hetzelfde tijdstip.
Dat zou wel heel erg interessant zijn. Vermoeden of heb je dat ergens gelezen?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:24 schreef Droopie het volgende:
Ik denk dat er nog een special komt van de schietpartij bij het Erasmus MC, daar was hij ook bij.
Stond op zijn Insta toen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg interessant zijn. Vermoeden of heb je dat ergens gelezen?
Of dat tweede fragment dan. "Mooi" om te zien dat massale verontwaardiging enkel één kant op werkt; als die agenten "jullie mocro's" hadden gebruikt, had heel buitenlands Nederland weer op z'n achterste poten gestaan. Kansloos volkquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:03 schreef Oriente het volgende:
Wauw, het begin van deze aflevering. What. Da. Fuck.
Met je poging tot doodslag.
En dan die familie erbij halen, wollah_____
Ze hebben deze week 2 mensen nog gearresteerd, dus mocht het komen kan dat zeker nog een tijdje duren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
Of zou het niet getoond mogen worden omdat er nog volop onderzoeken lopen? Nouja, hoop dat jullie gelijk hebben. Lijkt me wel interessant.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:55 schreef Dutch_view het volgende:
Volgende serie wordt Maastricht![]()
Opnames beginnen in maart.
Hoop met ondertiteling....quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:55 schreef Dutch_view het volgende:
"Hey boefjee stop es ja stop maar es"quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:55 schreef Dutch_view het volgende:
Hedde gij ook een zachte g? @Halconquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
"Hey boefjee stop es ja stop maar es"
Dat kan je niet serieus nemen. Agenten met een zachte g.
Dè hedde gij goe geroaie!quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hedde gij ook een zachte g? @:halcon
In Limburg is toch iedereen verwartquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:22 schreef Dutch_view het volgende:
Bureau Maastricht is begonnen![]()
Hoop verwarde personen weer![]()
En veel ondertiteling door het dialect
Ja je moet wel echt een enorme drive hebben om nog agent te worden. Misschien ligt het ook nog aan de regio, al heb je overal wel drugsproblemen en verwarde mensen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:49 schreef The-BFG het volgende:
En maar niet begrijpen waarom steeds minder mensen nog agent willen worden. Compleet verregenen en verrot gescholden worden...
O vind het best meevallenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind de agenten van bureau Maastricht een stuk minder sympathiek als de collega’s uit Rotterdam vorig seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |