En na alles wat nu gebeurd is gaan de Joden en Moslims gewoon samenleven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat mij betreft volledig dominantie van de gaza/Palestina. Isral kan dan hopelijk de zaken daar (economisch) hervormen zodat ook jonge mannen daar weer werk hebben.
Palestina is een failed state, en de burgers zijn niet erbij gebaat dat dit zo voort duurt. Dit is een onmenselijke (onhoudbare) situatie die hopelijk snel eindigt.
Trek de pleister maar af.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat mij betreft volledig dominantie van de gaza/Palestina. Isral kan dan hopelijk de zaken daar (economisch) hervormen zodat ook jonge mannen daar weer werk hebben.
Palestina is een failed state, en de burgers zijn niet erbij gebaat dat dit zo voort duurt. Dit is een onmenselijke (onhoudbare) situatie die hopelijk snel eindigt.
Dat hoop ik juist van niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch bullshit dat er vrede komt door Isral...
Heleboel mensen dood, beetje rust en na een tijdje begint het gewoon weer, paar jaar later weer een boel raketten.
Israel is een hyperracistisch land, dat lijkt me ook niet bepaald geciviliseerd.quote:
FB / Ik kan geen twitter (X) berichten meer postenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:40 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die werkt niet. Waar kan ik dat melden?
Ben bang dat die raketten gewoon blijven komen, hoef je iig geen paar jaar op te wachtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch bullshit dat er vrede komt door Isral...
Heleboel mensen dood, beetje rust en na een tijdje begint het gewoon weer, paar jaar later weer een boel raketten.
Veel Moslims leven in Israel gewoon samen met Joden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:40 schreef Momo het volgende:
[..]
En na alles wat nu gebeurd is gaan de Joden en Moslims gewoon samenleven?
Dan maar asfalteren, die smerige babykillers gun ik helemaal niks meer. Het engste is nog wel dat de anti-Israel groep hier in Nederland steeds vocaler wordt.quote:
Wat bedoel je? Religie he, dat is nogal allesoverheersendquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:35 schreef Rupibma het volgende:
Ewa @:spec waarom kan ik dit soort video's niet plaatsen met een goede link zoals dat bij twitter wel kan.
https://vm.tiktok.com/ZGJ3uMbMW/
Nou mensen. Wat een harteloze terroristen dit.
Op dit moment een AIRBUS A-330 van Defensie retour uit de regio daar, uit Jordanie. Misschien toch nog iets kunnen doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat na een nogal hard rapport over de laatste evacuatie zegmaar toen elders de vlam in de pan sloeg.
Nederland heeft niets geleerd.
Dat ze weinig geciviliseerd zijn blijkt wel uit alles wat ze de afgelopen 72 uur hebben laten zien. Hetzij zelf, hetzij omdat ze Hamas sturen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw
Je bent nu gewoon aan het discrimineren pik.
Nou ik weet wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoop ik juist van niet.
Volledige dominantie zou dat moeten voorkomen.
In 2021 een interessant filmpje gezien over het leven van een Palestijn in de West Bank Jerusalem. Waar het ging over de dagelijkse 'ontberingen' als Arabier, maar hij wilde absoluut niet klagen want het leven had hier perspectief en was vrijer dan aan de andere kant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het allemaal wel prima.
Isral is gewoon militair oppermachtig, en vrede komt pas wanneer een der partijen gewonnen heeft.
Uiteindelijk is het voor de Palestijnen ook beter. Beter Israel als overheersen (winnaar) dan de weinig geciviliseerde Palestijnen.
Extreemrechtse Israli’s kunnen door Palestijnse wijken marcheren terwijl ze ‘Dood aan de Arabieren’ scanderen, zonder dat de Isralische politie hen tegenhoudt. Agenten lopen zelfs mee om ‘de orde te bewaken’.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ze weinig geciviliseerd zijn blijkt wel uit alles wat ze de afgelopen 72 uur hebben laten zien. Hetzij zelf, hetzij omdat ze Hamas sturen.
Zo zijn de kaarten wel geschut.
Een ideologie is geen ras he, het is een geloof, net zo verachtelijk als welk ander geloof, ridicuul werkelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Moslims in Isral hebben minder rechten. Verdiep je er eerst in voordat je zo racistisch doet
Palestijnen op de Westbank zijn bijvoorbeeld al een stuk beter opgeleid en bovendien is niet iedere Gaza-Palestijn een Hamasaanhanger.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ze weinig geciviliseerd zijn blijkt wel uit alles wat ze de afgelopen 72 uur hebben laten zien. Hetzij zelf, hetzij omdat ze Hamas sturen.
Zo zijn de kaarten wel geschut.
Er is blijkbaar geen vreedzame oplossing mogelijk. Zonde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In 2021 een interessant filmpje gezien over het leven van een Palestijn in de West Bank. Waar het ging over de dagelijkse 'ontberingen' als Arabier, maar hij wilde absoluut niet klagen want het leven had hier perspectief en was vrijer dan aan de andere kant.
edit: is hier niet de plek voor - bans mogen niet door ons besproken worden - je kan daarvoor mailen als je uitleg wilquote:
Maak Gazastrook en Westelijke Jordaanoever maar onafhankelijk zodat de Palestijnen helemaal zelf verantwoordelijk worden. Blijft het failed state kunnen ze enkel zichzelf de schuld geven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Palestijnen in de bezette gebieden zijn geworden wat de Joden waren in de jaren 30 in een willekeurige Duitse stadquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In 2021 een interessant filmpje gezien over het leven van een Palestijn in de West Bank. Waar het ging over de dagelijkse 'ontberingen' als Arabier, maar hij wilde absoluut niet klagen want het leven had hier perspectief en was vrijer dan aan de andere kant.
Vooral als je denkt het uitverkoren volk te zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Religie he, dat is nogal allesoverheersend
De duizenden door Israel gedode Palestijnen in 2022 zeggen iets anders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het allemaal wel prima.
Isral is gewoon militair oppermachtig, en vrede komt pas wanneer een der partijen gewonnen heeft.
Uiteindelijk is het voor de Palestijnen ook beter. Beter Israel als overheersen (winnaar) dan de weinig geciviliseerde Palestijnen.
ja maar dat durven de israeli;s niet toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maak Gazastrook en Westelijke Jordaanoever maar onafhankelijk zodat de Palestijnen helemaal zelf verantwoordelijk worden. Blijft het failed state kunnen ze enkel zichzelf de schuld geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |