Haha, Johan heeft tijdens de 10 jaar dat hij semi-professioneel voetbalde toch ook een hoop andere dingen gedaan. Timmerde toen ook al aan de weg als journalist. Na zijn voetbal carrière werd hij volledig sportjournalist en later voetbalanalist. Hij zit ook al heel lang in de muziek en heeft een uitgeverij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:02 schreef DrDentz het volgende:
De mening van de voormalig linksback van Veendam over het Israel-Palestina conflict wordt toch wel serieus genomen in dit landje.
Het gaat er niet om of hij hier wel of geen punt heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat betreft Gijp heb je een punt, die krijgt alles mee van feesboek, joetjoep en zijn zoon's TikTok.
Maar Johan vind ik wel een interessante in deze discussie. Want Nederlandse kranten zullen niet snel afgeven op Israël na zo'n aanval. En YouTube gebruikt hij niet.
Daarom vind ik het juist interessant waarom hij Israël bekritiseert. Dat is vrij uniek, voor een persoon geboren in Nederland in 1949.
Kennelijk heeft hij dan iets meer meegekregen door al die jaren heen dan wat de gemiddelde kijker over hem denkt te weten.
die zaken die jij opnoemt, daar kan Johan dan ook prima z'n mening over geven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, Johan heeft tijdens de 10 jaar dat hij semi-professioneel voetbalde toch ook een hoop andere dingen gedaan. Timmerde toen ook al aan de weg als journalist. Na zijn voetbal carrière werd hij volledig sportjournalist en later voetbalanalist. Hij zit ook al heel lang in de muziek en heeft een uitgeverij.
Ben het met je eens dat je de meningen van Johan regelmatig met een korreltje zout mag nemen, maar het komt ook veel voor dat de dingen die hij zegt echt hout snijden.
Dat Johan vaak slecht uit discussies komt is omdat hij in discussie gaat met mensen die de kennis wel hebben, het gaat over hun vakgebied.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:10 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zijn mening, hoewel onpopulair, mag hij natuurlijk gewoon hebben. Maar hoe hij Cobelens te kakken zet als die niet meer aanwezig is, is toch wel vrij treurig. En dat is ook niet voor het eerst. Het gebeurt vaker dat hij slecht uit een discussie komt en vervolgens een dag later revanche probeert te nemen als er geen tegenspraak meer mogelijk is (Schimmelpenninck, Angela de Jong, enz). Naar trekje wel...
Ze is nog dommer dan Welmoed.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zonder die tieten was het niks geworden
Hij was een talentloze journalist. Zijn muziekkennis gaat niet verder dan één genre.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, Johan heeft tijdens de 10 jaar dat hij semi-professioneel voetbalde toch ook een hoop andere dingen gedaan. Timmerde toen ook al aan de weg als journalist. Na zijn voetbal carrière werd hij volledig sportjournalist en later voetbalanalist. Hij zit ook al heel lang in de muziek en heeft een uitgeverij.
Ben het met je eens dat je de meningen van Johan regelmatig met een korreltje zout mag nemen, maar het komt ook veel voor dat de dingen die hij zegt echt hout snijden.
Je onderschat de kennis in voetbalkantines. Mijn ervaring is dat die verder en dieper gaat dan de raaskallende Derksen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat Johan vaak slecht uit discussies komt is omdat hij in discussie gaat met mensen die de kennis wel hebben, het gaat over hun vakgebied.
Terwijl de argumenten van Johan niet verder gaan als die van de zondagmiddag sportkantine, over (vrijwel) elk onderwerp.
Ik kom daar wekelijks, en inderdaad wij lossen de wereldproblemen daar in 5 min bij een glas bier op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschat de kennis in voetbalkantines. Mijn ervaring is dat die verder en dieper gaat dan de raaskallende Derksen.
Jij begrijpt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik kom daar wekelijks, en inderdaad wij lossen de wereldproblemen daar in 5 min bij een glas bier op.
Ja, maar Johan zit wel dagelijks in een talkshow waar enorm veel mensen naar kijken omdat hij gewoon over alles zijn mening ventileert. Het is zijn beroep.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of hij hier wel of geen punt heeft.
Het gaat erom dat hij geen podium verdient in deze zaak omdat hij er net zoveel van weet als de gemiddelde Nederlander.
En de mening van Johan is natuurlijk niet uniek, en hoor je veel.
Ik vond namelijk ook dat hij een goed genuanceerd verhaal (behalve natuurlijk de joden vroegen erom) hield. Maar hij heeft geen enkele expertise op dit gebied, en ik ook niet. Dus wat doet het ertoe.
dat is precies mijn punt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar Johan zit wel dagelijks in een talkshow waar enorm veel mensen naar kijken omdat hij gewoon over alles zijn mening ventileert. Het is zijn beroep.
Alsof hele volksstammen dat doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat is precies mijn punt.
Zijn mening geven is zijn beroep, echter is zijn mening over heel veel zaken totaal irrelevant en vaak ook nog eens klinkklare onzin.
Waarom hij door hele volksstammen als alwetend orakel wordt geadoreerd is mij een raadsel.
Blues Koemleit, blues.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
Laat ze praten over zaken waar ze verstand van hebben (voetbal, obscure Amerikaanse Jaz)
Ik denk dat je verstelt staat hoeveel mensen Johan de volgende dag op hun werk napraten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof hele volksstammen dat doen
Ik denk dat je verstelt staat hoeveel mensen naar Derksen kijken als een vermakelijke gek. Dit is een amusementsprogramma, maar een fractie van de kijkers kijkt naar deze show voor de goede meningenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik denk dat je verstelt staat hoeveel mensen Johan de volgende dag op hun werk napraten.
Ik denk wel een tikkeltje erger dan dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat de joden niet moeten zeuren ? Dat ze zelf ook krijgsgevangen hebben verkracht ?
De drone hangt al in de studioquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
Ik mag hopen dat die generaal er zo weer zit om johan de mond te snoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |